XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

- Iemand die mij komt vertellen dat ik de benchpress zo breed mogelijk moet pakken omdat ik dan meer borst train en minder triceps, terwijl ik zeg dat ik de benchpress doe voor overall mass op me borst - triceps (schouders) het is toch een compound

- Iemand die me komt vertellen dat ik niet zo diep hoef te squaten, boven parralel blijven is al goed :S . Ga zelf eerst is squaten.

- Barbell + schijven = max 125kg meer past er niet op.

- De eigenaar, arrogante zak. (Heb die kerel al een hele tijd niet gezien gelukkig)

Healtcenter :fuu:
haha echt he, al die instructeurs "ja niet te diep gaan met legpresses hoor! dat is slecht"

vraag je ze het uit te leggen, komen ze met een of ander raar, niet te volgen verhaaltje.

zelfde als met die bank, als je squat weten ze het allemaal perfect etc. en als je je onbenullige oefeningen ietwat anders uitvoert dan dat het moet weten ze meteen hoe het moet, maar die 90% die er bankt met zo breed mogelijke grip (lees schouderverneuker/pec tear creator) laten ze lekker hun gang gaan ???

Groepslessen van zumba, door die les gaat onze muziek uit

Veersluitingen, zal misschien wel aan mij liggen maar hoe ver ik ze ook open knijp krijg ik ze amper op en af de barbell omdat ik ze dan iets schuin houd oid..

Lol, daar heb ik nou nooit last van :p. Heb ik gelukkig toch een irritatie minder :)

Vrouwen die een vinger in mijn aars steken als ik squat.

zwetende mensen / te zware gewichten:grinny:

Lol vandaag wat nieuws mee gemaakt kwam een gozer met macdonalds food in de sportschool ging daar vreten, en bestelde daarna een pizza bij de pizzeria op dat adres voor de fitness instructeur en is weg gegaan.

Wat mij zo irriteer is de muziek dat slappe gelul en polen.

Ik irriteer me ook vaak als iemand niet goed kan spotten, gelijk de vingers eronder.

Ik kan gek worden als een groep jongeren komt trainen (in dit geval buitenlanders) alle toestellen pakken. Hele tijd oefeningen verkeerd uitvoeren als het maar zo zwaar en stoer mogelijk is.

Terug
Naar boven