AndroidHealthClinic

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Schiet me ineens iets te binnen..

Paar weken geleden kwam er een idioot binnen die het nodig vond om bij de brug tricpes rope op maximaal (bij ons 75 kilo) te zetten, keihard te roepen maar het touw niet omlaag te trekken, in de spiegel kijken hoe het stond en weer weglopen. Vervolgens herhaalde hij dit een keer of 4 (zonder de oefening uberhaupt 1x te doen?!), ging hij een beetje halve karatetrappen maken voor de spiegel, en hij was weer weg.

:o

Paar weken geleden kwam er een idioot binnen die het nodig vond om bij de brug tricpes rope op maximaal (bij ons 75 kilo) te zetten, keihard te roepen maar het touw niet omlaag te trekken, in de spiegel kijken hoe het stond en weer weglopen. Vervolgens herhaalde hij dit een keer of 4 (zonder de oefening uberhaupt 1x te doen?!), ging hij een beetje halve karatetrappen maken voor de spiegel, en hij was weer weg.

haha hilarisch toch :)

En daar erger jij je aan omdat? Toen jij begon keek je wss ook elke keer of je al progressie zag. Misschien is die 14/15 jarige wel aan de shakes in combinatie met een goed voedings/trainingsschema en is ie over een jaar buffer dan jij :')

:aai: is goed kerel

:hornyna:

LOl stuur hem de volgende keer door naar het circus :)

Ik persoonlijk vind het wel irritant als ik jongens in de sportschool zie die een oefening staan te doen en dan altijd zo dicht mogelijk bij de spiegels gaan staan en dan alleen maar naar de spieren gaan kijken. Als je het 1 of 2 keer doet is dat niet erg maar als je 3 bicep oefeningen doet en je staat bij de 3e nog steeds te glinsteren naar je biceps dan vraag ik me af waar je mee bezig bent.

Ik persoonlijk vind het wel irritant als ik jongens in de sportschool zie die een oefening staan te doen en dan altijd zo dicht mogelijk bij de spiegels gaan staan en dan alleen maar naar de spieren gaan kijken. Als je het 1 of 2 keer doet is dat niet erg maar als je 3 bicep oefeningen doet en je staat bij de 3e nog steeds te glinsteren naar je biceps dan vraag ik me af waar je mee bezig bent.

Of wat dacht je van die ventjes die de hele tijd op anderen staan te letten in plaats van op zichzelf?

Ik laat me daar ook niet gek door maken, sterker nog ik vraag ze of ik ze kan helpen of iets dergelijks. Meestal zijn het van die stille timide eppies die dan bij thuiskomst hele verhalen op het internet gaan schrijven.

Gozer die (terwijl ik met muziek in m'n oren geplugd) aan het trainen ben naar me staat te kijken, en twijfelachtig wat stapjes richting mij loopt. Klaar met oefening, dus ik unplug (hij zal wel wat te vragen hebben) - loopt 'ie heel hard een andere kant op.
???

Gozer die (terwijl ik met muziek in m'n oren geplugd) aan het trainen ben naar me staat te kijken, en twijfelachtig wat stapjes richting mij loopt. Klaar met oefening, dus ik unplug (hij zal wel wat te vragen hebben) - loopt 'ie heel hard een andere kant op.
???

Hij vind je aantrekkelijk en is verlegen!!:D

Hoop narigheden in de sportscholen zeg...gelukkig heb ik er nog nooit een stap in gezet. Train het liefst alleen zodat ik kan doen en laten wat ik wil.

Een gast in een fel rode strakke joggingbroek en een v-halsje van een jaar of 35. WTF :P

Ik irriteer me aan een gast van eind 40, die altijd kreunt en zweet alsof hij 600kg aan het tillen is, maar in werkelijkheid een dumbbell press van 16kg per hand doet. En mja, hij schreeuwt de hele sportschool bij elkaar zelfs, zeer k*t als je ernaast ligt en dat aan moet horen als je je wilt concentreren

Ik irriteer me aan een gast van eind 40, die altijd kreunt en zweet alsof hij 600kg aan het tillen is, maar in werkelijkheid een dumbbell press van 16kg per hand doet. En mja, hij schreeuwt de hele sportschool bij elkaar zelfs, zeer k*t als je ernaast ligt en dat aan moet horen als je je wilt concentreren

Gooi die dumbbell naar ze kop, kijken of die dan nog heel hard schreeuwt :D

Klinkt alsof je een homegym hebt :D

Winner winner chicken dinner!

Jij kunt dus niet fatsoenlijk trainen.

Au contraire!

Dan snap ik niet wat je daar doet! En noem die naam er ook even bij.....morgen maar even zeuren daar, en vertellen dat ze op internet staan!

Euhm ... the pizzahut? :o

Maar toch ga je daar trainen, en hoelang ben je daar al lid ? :p

Mja, lidmaatschap valt goed mee, instapkosten zijn vrij hoog, maar de maandelijkse kosten zijn enorm laag. Je betaalt dus in het begin 200 euro, maar nadien betaal je per maand 0 euro. Je kan ook kiezen voor een 3 maanden of 6 maanden abbo, en dan betaal je respectievelijk 0 euro en 0 euro. Een jaar abbo is natuurlijk nog goedkoper en dan kan je al komen trainen voor amper 0 euro per maand!

en daar erger jij je aan omdat? Toen jij begon keek je wss ook elke keer of je al progressie zag. Misschien is die 14/15 jarige wel aan de shakes in combinatie met een goed voedings/trainingsschema en is ie over een jaar buffer dan jij :')

+1!

Dat er van die lulletjes zijn die hun bicebjes trainen en dan staan ze met hun voeten te dansen, voetjes naast elkaar en dan doen of het zwaar is.Van die homo pasjes, je weet wel

Terug
Naar boven