Goldman
Cool Novice
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Schiet me ineens iets te binnen..
Paar weken geleden kwam er een idioot binnen die het nodig vond om bij de brug tricpes rope op maximaal (bij ons 75 kilo) te zetten, keihard te roepen maar het touw niet omlaag te trekken, in de spiegel kijken hoe het stond en weer weglopen. Vervolgens herhaalde hij dit een keer of 4 (zonder de oefening uberhaupt 1x te doen?!), ging hij een beetje halve karatetrappen maken voor de spiegel, en hij was weer weg.
![]()

En daar erger jij je aan omdat? Toen jij begon keek je wss ook elke keer of je al progressie zag. Misschien is die 14/15 jarige wel aan de shakes in combinatie met een goed voedings/trainingsschema en is ie over een jaar buffer dan jij :')
is goed kerel
LOl stuur hem de volgende keer door naar het circusSchiet me ineens iets te binnen..
Paar weken geleden kwam er een idioot binnen die het nodig vond om bij de brug tricpes rope op maximaal (bij ons 75 kilo) te zetten, keihard te roepen maar het touw niet omlaag te trekken, in de spiegel kijken hoe het stond en weer weglopen. Vervolgens herhaalde hij dit een keer of 4 (zonder de oefening uberhaupt 1x te doen?!), ging hij een beetje halve karatetrappen maken voor de spiegel, en hij was weer weg.
![]()

Ik persoonlijk vind het wel irritant als ik jongens in de sportschool zie die een oefening staan te doen en dan altijd zo dicht mogelijk bij de spiegels gaan staan en dan alleen maar naar de spieren gaan kijken. Als je het 1 of 2 keer doet is dat niet erg maar als je 3 bicep oefeningen doet en je staat bij de 3e nog steeds te glinsteren naar je biceps dan vraag ik me af waar je mee bezig bent.
Of wat dacht je van die ventjes die de hele tijd op anderen staan te letten in plaats van op zichzelf?

Ouch!Of wat dacht je van die ventjes die de hele tijd op anderen staan te letten in plaats van op zichzelf?

Gozer die (terwijl ik met muziek in m'n oren geplugd) aan het trainen ben naar me staat te kijken, en twijfelachtig wat stapjes richting mij loopt. Klaar met oefening, dus ik unplug (hij zal wel wat te vragen hebben) - loopt 'ie heel hard een andere kant op.
![]()

Ik irriteer me aan een gast van eind 40, die altijd kreunt en zweet alsof hij 600kg aan het tillen is, maar in werkelijkheid een dumbbell press van 16kg per hand doet. En mja, hij schreeuwt de hele sportschool bij elkaar zelfs, zeer k*t als je ernaast ligt en dat aan moet horen als je je wilt concentreren

Dan snap ik niet wat je daar doet! En noem die naam er ook even bij.....morgen maar even zeuren daar, en vertellen dat ze op internet staan!

Maar toch ga je daar trainen, en hoelang ben je daar al lid ?![]()
en daar erger jij je aan omdat? Toen jij begon keek je wss ook elke keer of je al progressie zag. Misschien is die 14/15 jarige wel aan de shakes in combinatie met een goed voedings/trainingsschema en is ie over een jaar buffer dan jij :')