Protvis
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 16
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 79kg
Stoere jongen
Als ik nou de kracht er ff niet voor had...en zo hard was het ook weer niet dat iedereen het hoorde
en heel dat curlen verhaal van jou, sorry maar dat doe ik niet![]()
Je post was de aanleiding van mijn antwoord, maar het was een antwoord op de topic-titel, niet noodzakelijk op jou. Bij ons zijn er kerels die laten de dumbbells vallen na dumbbell presses, biceps curls, shrugs, ... Echt geen enkel goei reden om dan dumbbells te laten vallen, zeker omdat het dumbbell rek er vlak voor staat.
Veel kracht heb je er trouwens niet voor nodig om je dumbbells omhoog te krijgen: Benen optrekken (op de manier dat sommige mensen bench pressen), je dumbbells zet je met de onderste schijf tegen je bovenbenen. Dan kom je praktisch vanzelf recht. Probeer maar eens.
Dat van dat curlen en de schijven niet wegleggen zijn gwn andere dingen die in dit topic thuishoren.
Beter 'bad-ass' doen en gewichten laten vallen dan een blessure.. Al is dat vast een stuk stoerder!
Ja, als je kijkt naar de leuke rotatiebeweging die je schouder moet maken (in waarschijnlijk vrij ontspannen toestand) om het gewicht op de grond te laten vallen, dan is dat idd de beste manier om een blessure te voorkomen.

.

)