AndroidHealthClinic

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

* Fitnessinstructeurs die geen idee hebben hoe je een oefening moet uitvoeren met losse halters. "Ja, maar je kan daar beter dat apparaat voor gebruiken"

* Mannen die trainen in spandexpakjes. Waarom toch?!!

* Tamzakken die nooit opruimen nadat ze klaar zijn met trainen zodat je je gewicht her en der mag gaan zoeken.

* Kansloze types die zich de hele tijd lopen te bemoeien en lachen, maar die je zelf nooit ziet trainen.

boeit me echt niet wat voor types er trainen of dergelijke als er maar GETRAINED! wordt en niet GELULT!!!
af en toe houden ze zo een half uur een toestel of bench bezet, pffff

owjah en dingen vragen terwijl je met een set bezig bent ff w8en tot je m afgemaakt heb, hebben ze t respect denk ik niet voor

Laatst bewerkt:
Weet je wat ik zo irrtant vind? Die t*ring kuddo´s die steeds worden gegeven, +1+1+1+1 ga lekker op steen gijl of dumpert zitten. ****ing kinderen.

Dont never let somebody tell you, you can't do something. You got a dream, you gotta protect it.
People can't do something themselves, they wanna tell you You can't do it.

+1

Zo'n reactie bij het filmpje;
"wtf my d*ck can push up more weight than your arms....." :roflol:

Owja, ik irriteerde me aan zo'n vrouw die een beetje haar biceps zat te trainen en ik me borst aan het trainen was met dumbbell presses. Vervolgens was ik klaar en liet de dumbbells wat hard op de grond gaan, en toen begon ze gelijk te zeiken dat ik teveel lawaai maakte. :o En begon ze gelijk over mij te zeiken tegen haar man/vriend die naast mij zat :rolleyes:... was toch een ecto :p

Hehehe bastards..

Vervolgens was ik klaar en liet de dumbbells wat hard op de grond gaan

Ik irriteer me aan kerels die na hun dumbbell presses of andere oefeningen, de dumbbells op de grond laten vallen. Zo zijn er al wat dumbbells gesneuveld bij ons in de sportschool, weinig respect voor materiaal tegenwoordig, maar ja wat is er stoerder dan iedereen in de gym te laten horen en zien dat je met zo'n bad-assgewichten bezig bent dat het onmogelijk is om ze daarna nog netjes op hun plaats te leggen. Maar goed, in de meeste sportscholen zit altijd een meerderheid aan zo'n idioten.

Zijn ook meestal dezelfde kerels die daarna 30 kg barbell curls gaan doen met een olympische bar, op de enige plaats waar het mogelijk is om te deadlift en zware rows te doen. Terwijl er naast een heel rek is vol met curl bars. Na de curls de 2 schijfjes van 5kg eraf halen is natuurlijk ook veel te zwaar, zou volgende keer na deadliften de bar op de grond moeten laten liggen met al de schijven er nog aan. Denk dat er nog weinig mensen zullen curlen (ahja, eerst schijfjes van 20 kg van staaf halen en wegleggen --> gevaarlijk voor de onderrug he..).

Echt mentaliteit tegenwoordig in de sportschool is verschrikkelijk.

Ik irriteer me aan kerels die na hun dumbbell presses of andere oefeningen, de dumbbells op de grond laten vallen. Zo zijn er al wat dumbbells gesneuveld bij ons in de sportschool, weinig respect voor materiaal tegenwoordig, maar ja wat is er stoerder dan iedereen in de gym te laten horen en zien dat je met zo'n bad-assgewichten bezig bent dat het onmogelijk is om ze daarna nog netjes op hun plaats te leggen. Maar goed, in de meeste sportscholen zit altijd een meerderheid aan zo'n idioten.

Zijn ook meestal dezelfde kerels die daarna 30 kg barbell curls gaan doen met een olympische bar, op de enige plaats waar het mogelijk is om te deadlift en zware rows te doen. Terwijl er naast een heel rek is vol met curl bars. Na de curls de 2 schijfjes van 5kg eraf halen is natuurlijk ook veel te zwaar, zou volgende keer na deadliften de bar op de grond moeten laten liggen met al de schijven er nog aan. Denk dat er nog weinig mensen zullen curlen (ahja, eerst schijfjes van 20 kg van staaf halen en wegleggen --> gevaarlijk voor de onderrug he..).

Echt mentaliteit tegenwoordig in de sportschool is verschrikkelijk.

Stoere jongen:)
Als ik nou de kracht er ff niet voor had...en zo hard was het ook weer niet dat iedereen het hoorde :rolleyes:

en heel dat curlen verhaal van jou, sorry maar dat doe ik niet :o

Beter 'bad-ass' doen en gewichten laten vallen dan een blessure.. Al is dat vast een stuk stoerder!

het aller irritants zijn en blijven die levenloze mensen die op een apparaat gaan zitten en dan een half uur met een instructeur gaan lullen

- Naar shoarma-zweet stinkende Marokkanen en Turken
- Naar gewoon vieze zweet stinkende Nederlanders
- Dunne gastjes die hele tijd hun BLOKJUS trainen en alleen maar biceps, geen triceps.
- Ben ik 330 kilo aan het legpressen (nee ik wil niet opscheppen), komt er zo'n dude naast me staan met zo'n gezicht van O_O WOOOH. Kijk ik naar z'n beentjes, zijn ze ongetraind, dun, mager, en onbehaard. Vind je het gek?? Als je sterke benen wil hebben moet je ze trainen en niet alleen je blokjus.
- Dikke mensen die gaan cross trainen en als een rood opgeblazen varken aan het kreunen, zwoegen en proesten zijn (Ok ik heb wel respect voor dikke mensen die proberen af te vallen, want het is natuurlijk toch best zwaar. Maar ga alsjeblieft buiten hardlopen :p)
- Dikke mensen die gaan cross trainen/fietsen/whatever en niet gaan zweten. Ja vind je het gek dat je niet afvalt? Je hartslag gaat nauwelijks boven de 100!
- Mensen die totaal niet kunnen roeien en dan 10 minuten hard op de roeiergometer gaan raggen. Ik weet dat het irritant is als je mensen gaat verbeteren, maar ik roei al jaren en probeer ik het ze uit te leggen zodat ze hun rug niet blesseren. Maar goed ze willen toch niet luisteren ze denken dat elke keer met de handel tegen je knieeen aan knallen gezond voor je is.
- "Instructeurs" die bovengenoemde mensen niet helpen/niet kunnen helpen omdat ze het zelf ook niet kunnen.
- "Instructeurs". Leer een echt vak.

het aller irritants zijn en blijven die levenloze mensen die op een apparaat gaan zitten en dan een half uur met een instructeur gaan lullen

Of wat dacht je van instructeurs die nergens geen reet van weten behalve hun spinning routines en dan als ze een keer de behoefte voelen je aan te spreken direct een halve training bij je blijven staan en nog niet door hebben dat de vervelende stiltes een oorzaak zijn van zijn ongewenste aanwezigheid.

Terug
Naar boven