- Waardering
- 445
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 11%
- Iemand die mij komt vertellen dat ik de benchpress zo breed mogelijk moet pakken omdat ik dan meer borst train en minder triceps, terwijl ik zeg dat ik de benchpress doe voor overall mass op me borst - triceps (schouders) het is toch een compound
- Iemand die me komt vertellen dat ik niet zo diep hoef te squaten, boven parralel blijven is al goed :S . Ga zelf eerst is squaten.
- Barbell + schijven = max 125kg meer past er niet op.
- De eigenaar, arrogante zak. (Heb die kerel al een hele tijd niet gezien gelukkig)
Healtcenter![]()
Je moet hem niet te wijd pakken idd maar heb onlangs wel iets grappigs gezien. Een maat van me nam bij BP de bar altijd nogal dicht. Het ging meer op naar CGBP dan naar gewone BP. En ik zeg van : pak hem ff iets wijder , dat doet hij en hij heeft iig veel meer moeite. Zijn triceps waren ook goed dik ( hij heeft wel nog een hoog vp% dus zo goed zie je dat niet) en bij tricpes nam hij ook altijd veel gewicht , maar zijn borst liep wel achter.
Deed me gewoon daar ff aan denken :'). Verder irriteer ik me aan mensen die constant maar echt constant biceps oefeningen en buikspier oefeningen doen. Soms 6-7 oefeningen , inclusief maten van me die dit doen mrjah wat doe je eraan.
Ook rug wordt bij ons veel vergeten en deadlift is al helemaal Not done

---------- Toegevoegd om 13:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:49 ----------
Ik irriteer me ook vaak als iemand niet goed kan spotten, gelijk de vingers eronder.
Leg eens uit? Wat versta je onder goed spotten en slecht spotten?

herkenbaar! , gewoon kk hard terugknijpen man , zodat ze op hun knieën zitten
.

En ja hoor curlen in de cage. Totaal 30kg en dan maar zwaaien met dat gewicht. De hele rug ging daarin mee.