Fitness Seller

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Hier en daar herken ik mezelf wel hoor in jullie punten.
Ik fitness nog niet zo heel lang, en als er dan iemand bezig is met een oefening en hij neemt even zijn rust, dan vraag ik soms wel waar de oefening precies voor is. ( ik vraag nooit tijdens de setjes als iemand bezig is)

Ik krijg toch altijd een vriendelijk antwoord maar nu vraag ik me af of ze me stilletjes vervloeken:P

De meeste mensen hier vinden het volgens mij juist leuk om anderen te helpen en te leren.

Zolang je maar netjes (idd, niet tijdens setjes storen) en geïnteresseerd (niet denken dat je het beter weet) bent, heb je niks te vrezen :p

Ik kan het geen echte bodybuilders noemen, ze doen wel 8-12 reps voor massa, maar met iemand die egt massa probeert te kweken kan je geen gesprek voeren tijdens een set.

Ik 'coachte' mijn vriend en als ik soms zei van: "sneller liften" dan zei hij zo: "ik kan niet sneller". Daar snap ik nou echt geen bal van he, praten tijdens je set. Waar is je concentratie dan?

Ik ga vanaf morgen naar Elite Gym Gent, eens zien wat we daar tegenkomen. Hopelijk niet te veel raars maar heb gehoord dat dit toch een gym met reputatie is.

Als mensen tegen mij praten tijdens een set dan negeer ik ze gewoon, na het setje geef ik wel antwoord :)

De veeeeeeeelste arrogante ijshockeyers in de sportschool!
Gelukkig zijn die er alleen in de middag.

Stagiaires die de hele tijd tegen het meisje aanlullen dat ik leuk vind en er mee probeert te gaan.

Ik ben al weken aan het bedenken hoe ik een gewicht van 20 kilo tegen zijn kop kan pleuren en het op een bedrijfsongeval kan doen laten lijken.

Hier en daar herken ik mezelf wel hoor in jullie punten.
Ik fitness nog niet zo heel lang, en als er dan iemand bezig is met een oefening en hij neemt even zijn rust, dan vraag ik soms wel waar de oefening precies voor is. ( ik vraag nooit tijdens de setjes als iemand bezig is)

Ik krijg toch altijd een vriendelijk antwoord maar nu vraag ik me af of ze me stilletjes vervloeken:P

Als je idd gewoon geinteresseerd bent en echt iets wilt leren dan vindt bijna iedereen hier het wel leuk wat aan je te leren denk ik. IN mijn geval dan, maar als je alleen buikspieren traint en beetje komt lullen dan vervloeken ze je idd :p

Lelijke wijven

:roflol: Hahahaha........Right!!!!!!!

als de airco het niet goed doet dat vind ik ook zwaar kloote :P

wij hebben niet eens een airco, omdat de koude luchtstroom slecht is voor de spieren.
Afgelopen zomer wel een paar keer gehad dat ik de enigste in de zaal was. Gewoon 1,5 uur lang de hele zaal voor mezelf gehad:D
Niet dat ik dat irritant vind:p

wij hebben niet eens een airco, omdat de koude luchtstroom slecht is voor de spieren.
Afgelopen zomer wel een paar keer gehad dat ik de enigste in de zaal was. Gewoon 1,5 uur lang de hele zaal voor mezelf gehad:D
Niet dat ik dat irritant vind:p

is het toch 1,5uur n iet te lang om te trainen?

Als de klemmetjes van de stang versleten zijn en bij het bankdrukken alle &%@# schijven op de grond kletteren. (vooral geinig als het aan 1 kant misgaat en dus al het gewicht plotseling aan de andere kant hangt...):(

Als er iemand straps gebruikt bij élke oefening, inclusief belt.
Deze persoon zou dan bijvoorbeeld net 80kg deadliften, met totaal verkeerde vorm.

En dan neemt hij zijn maten mee en dan gaat hij alle oefeningen verkeerd uitleggen.

Dan heb ik het over de zoon van een bepaalde bekende bodybuilder die ik hier maar niet ga noemen, De klok wel hebben horen luiden, maar niet weten waar de klepel hangt.

Hij heeft het afgelope jaar dan ook 0 progressie gemaakt. :D

En dan trekt hij zijn shirt omhoog voor de spiegel, in het midden van de gym, of gaat hij flexen terwijl er totaal niks te zien valt.
Kapsones ;) omdat zijn pa nogal breed is denkt hij dat hij gelijk supergenen heeft en echt helemaal de man is.

is het toch 1,5uur n iet te lang om te trainen?
Boven de 35 gaden wil ik nog wel eens wat langer rust nemen tussen de setjes door.

---------- Toegevoegd om 12:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:24 ----------

En dan trekt hij zijn shirt omhoog voor de spiegel, in het midden van de gym, of gaat hij flexen terwijl er totaal niks te zien valt.
Kapsones ;) omdat zijn pa nogal breed is denkt hij dat hij gelijk supergenen heeft en echt helemaal de man is.
Ik dacht dat je die dingen alleen in die zorgvuldig opgezette tellsell reclames zag. Zijn er dus echt mensen die zonder shirt trainen :p

Jij trained in health centre achtig iets right, je mag dat daar alleen maar als ecto stagiere

Haha klopt ik train in een health centre , ik was me borst aan het doen maar ik was helemaal koud doordat dat hij een heel lul verhaal aan het ophangen was. :mad:

Haha klopt ik train in een health centre , ik was me borst aan het doen maar ik was helemaal koud doordat dat hij een heel lul verhaal aan het ophangen was. :mad:

En het kwam niet in je op om te zeggen dat het je niet boeide en gewoon verder wilde trainen?

is ook irritant als mensen midden in een setje een gesprek met je willen beginnen.. wacht dan ook altijd met antwoord geven hoor

Terug
Naar boven