TheMistery
Huge Freak
- Waardering
- 356
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Deze week zat ik side raises te doen daar naast is een preacher curl. Hoor ik ineens een heel iritant deuntje die vent neemt op, dik gesprek midden in de sportschool het heeft sws +/- 10min geduurt voor meneer het gesprek afgekapt had
Jezus, 10 minuten?
Heb je niet direct een klacht ingediend en overweeg je geen schadeclaim neer te leggen?
. Maar het is wel storend zit je daar intensief met een paar dumbbells te spelen, zit er een aso buitenlander te bellen, en niet eens de moeite doen om een beetje rustig te praten, die schadeclaim gaat op voor gehoorschadeik zou hem direct met aandrang gevraagd ebbn om op te zouten die verrekte moonggggggggoooooolllll..
...Of ik vraag...kan je het goed ZIEN! 
tja, dan heb je niet veel om naar te kijken natuurlijk

Dam ik zit na 5 maanden nog op 60 xD Ma soit ik kom van 40kilo fzo dus ben tevreden![]()
Ze zijn niet super buff, maar ze zijn ecto tog al een kilotje of 15 geleden ontgroeit. Maar ze gaan er ook niet egt voor. Trainen wel vaak en voeren de oefeningen goed uit. Maar ze kijken jeaan als je een beetje kreunt bij je laatste rep incline dumbbell press. Als ik ze er op wijs dat ik jonger en kleiner ben dan zij, maar toch dumbbells van 6 kilo meer pak zijn ze wel stil.
Mar ik vin een beetje kreunen normaal, en zij vinnen het normaal dat ze midden in een set gewoon met elkaar kunnen praten.
Ik kan het geen echte bodybuilders noemen, ze doen wel 8-12 reps voor massa, maar met iemand die egt massa probeert te kweken kan je geen gesprek voeren tijdens een set.
1*70nauw zo veel is ut nie, tis meer dan je zou verwachten
bankdruk 1 keer 70. Niet onaardig als je bedenkt dat sommige daar die even lang zijn als ik mar tog zo'n 10kg zwaarder het met 50 moeten doen.
euh jah, dat is toch niej echt veel hé 
Voor mijn gewicht is opzich best aardig. Maar mijn vergelijkingsmateriaal is ook niet van hoge qualiteit. Een aantal van de vaste klanten die met de zware gewichten omgaan heb ik al een tijdje niet meer gezien, als die naar een andere sportschool zijn gegaan ben ik met mijn 61 kilo een van de grote jongensAan mannekes die voor de eerste keer trainen, en zich direct de sterkste van de sportschool voellen en geen respect tonen voor de meer ervaren bodybuilders.
---------- Toegevoegd om 18:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:42 ----------
1*70euh jah, dat is toch niej echt veel hé
![]()

Voor mijn gewicht is opzich best aardig. Maar mijn vergelijkingsmateriaal is ook niet van hoge qualiteit. Een aantal van de vaste klanten die met de zware gewichten omgaan heb ik al een tijdje niet meer gezien, als die naar een andere sportschool zijn gegaan ben ik met mijn 61 kilo een van de grote jongens
als je kijkt naar wat ik bankdruk, niet als je kijkt naar lengte en gewicht.
weet dat het niet veel voorstelt, (geen sterke genen) tijdje heel goed gegroeit maar daarna even doodziek geweest en veel kwijt geraakt. Maar ik schaam me er niet voor, waarom zou ik met een alias over mijn stats gaan liegen?
Ik heb een hekel aan het feit dat wij maar 1 smithmachine hebben en GEEN power/squatrack. Erg triest.
En wanneer het druk is, is die smitchmachine constant bezet, (schuindrukken, squatten, schouderdrukken etc) echt ****ed up.
Maar sowieso, tijd voor een andere sportsgooooool met los rack!

Voor mijn gewicht is opzich best aardig. Maar mijn vergelijkingsmateriaal is ook niet van hoge qualiteit. Een aantal van de vaste klanten die met de zware gewichten omgaan heb ik al een tijdje niet meer gezien, als die naar een andere sportschool zijn gegaan ben ik met mijn 61 kilo een van de grote jongens
als je kijkt naar wat ik bankdruk, niet als je kijkt naar lengte en gewicht.

Ik krijg toch altijd een vriendelijk antwoord maar nu vraag ik me af of ze me stilletjes vervloeken![]()