AndroidHealthClinic

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Deze week zat ik side raises te doen daar naast is een preacher curl. Hoor ik ineens een heel irritant deuntje die vent neemt op, dik gesprek midden in de sportschool het heeft sws +/- 10min geduurt voor meneer het gesprek afgekapt had

Laatst bewerkt:
Deze week zat ik side raises te doen daar naast is een preacher curl. Hoor ik ineens een heel iritant deuntje die vent neemt op, dik gesprek midden in de sportschool het heeft sws +/- 10min geduurt voor meneer het gesprek afgekapt had

Jezus, 10 minuten?

Heb je niet direct een klacht ingediend en overweeg je geen schadeclaim neer te leggen?

Jezus, 10 minuten?

Heb je niet direct een klacht ingediend en overweeg je geen schadeclaim neer te leggen?

Haha ja schadeclaim niet aangedacht :(. Maar het is wel storend zit je daar intensief met een paar dumbbells te spelen, zit er een aso buitenlander te bellen, en niet eens de moeite doen om een beetje rustig te praten, die schadeclaim gaat op voor gehoorschade

ik zou hem direct met aandrang gevraagd ebbn om op te zouten die verrekte moonggggggggoooooolllll..

Haha, de volgende keer doe ik dat ook denk ik ;)...Of ik vraag...kan je het goed ZIEN! :p

---------- Toegevoegd om 18:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:42 ----------

Had ik ook gedaan:)

Bij ons zijn alle vrouwen 80+
tja, dan heb je niet veel om naar te kijken natuurlijk ;)

Dam ik zit na 5 maanden nog op 60 xD Ma soit ik kom van 40kilo fzo dus ben tevreden :D

Correctie Gianni, je doet 8*60... Je doet dus zowieso 1-2x 70 als je voluit gaat en als je weet dat er iemand achter staat.

Nuja het was ook gewoon een voorbeeld, die ene maat zat na 3 mnd aan 70 maar na 6-9 maand zit hij ook nog maar aan 80 en hij stagneert weer want hij drinkt zich ieder weekend lam , zelfs meerder malen per week. En een andere maat die begon samen met mij zit nog altijd maar aan 80, op een goeie dag...

Maar in het begin gingen ze allemaal erg goed. Maar na de begingains dus neit meer , wat logisch is als je voeding niet in orde is en je veel te weinig squat/dl en niet zwaar genoeg gaat buiten op de bench.

Ze zijn niet super buff, maar ze zijn ecto tog al een kilotje of 15 geleden ontgroeit. Maar ze gaan er ook niet egt voor. Trainen wel vaak en voeren de oefeningen goed uit. Maar ze kijken je :P aan als je een beetje kreunt bij je laatste rep incline dumbbell press. Als ik ze er op wijs dat ik jonger en kleiner ben dan zij, maar toch dumbbells van 6 kilo meer pak zijn ze wel stil.
Mar ik vin een beetje kreunen normaal, en zij vinnen het normaal dat ze midden in een set gewoon met elkaar kunnen praten.

Bodybuilders noemen ze dat. Ze zijn buffer dan jouw maar ze hebben minder kracht? Bij bb'ing maakt kracht geen bal uit, het is maar of je er zelf belang aan hecht of niet. Ik hecht bijvoorbeeld belang aan beiden. Beetje powerbuilder dus.

Kracht is niet alles, volgens mij eet je niet goed genoeg. Als er goed genoeg gaat bij eten dan ga je ze evenaren in massa. En voorbij in kracht.

Ik kan het geen echte bodybuilders noemen, ze doen wel 8-12 reps voor massa, maar met iemand die egt massa probeert te kweken kan je geen gesprek voeren tijdens een set.

Irriteer me aan de mensen die breed ''denken te zijn'' en vervolgens alle oefeningen verkeerd doen, maar wel door de sportschool lopen alsof ze alles zelf bedacht hebben.. Nja irriteren is eigenlijk verkeerd gezegd, het is eigenlijk puur leedvermaak :D

de mens let op alles en iedereen en jaloezie is iets wat bij iedereen voorkomt.

Ik kom voor mezelf naar de gym en niet om op andere mensen te letten. Dus irriteer me nergens aan, want je irriteert alleen je zelf ermee

Aan mannekes die voor de eerste keer trainen, en zich direct de sterkste van de sportschool voellen en geen respect tonen voor de meer ervaren bodybuilders.

---------- Toegevoegd om 18:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:42 ----------

nauw zo veel is ut nie, tis meer dan je zou verwachten:p
bankdruk 1 keer 70. Niet onaardig als je bedenkt dat sommige daar die even lang zijn als ik mar tog zo'n 10kg zwaarder het met 50 moeten doen.
1*70 :o euh jah, dat is toch niej echt veel hé :)

Aan mannekes die voor de eerste keer trainen, en zich direct de sterkste van de sportschool voellen en geen respect tonen voor de meer ervaren bodybuilders.

1*70 :o euh jah, dat is toch niej echt veel hé :)
Voor mijn gewicht is opzich best aardig. Maar mijn vergelijkingsmateriaal is ook niet van hoge qualiteit. Een aantal van de vaste klanten die met de zware gewichten omgaan heb ik al een tijdje niet meer gezien, als die naar een andere sportschool zijn gegaan ben ik met mijn 61 kilo een van de grote jongens:P
als je kijkt naar wat ik bankdruk, niet als je kijkt naar lengte en gewicht.

Laatst bewerkt:
Voor mijn gewicht is opzich best aardig. Maar mijn vergelijkingsmateriaal is ook niet van hoge qualiteit. Een aantal van de vaste klanten die met de zware gewichten omgaan heb ik al een tijdje niet meer gezien, als die naar een andere sportschool zijn gegaan ben ik met mijn 61 kilo een van de grote jongens:P

1,77 en 61kg?

weet dat het niet veel voorstelt, (geen sterke genen) tijdje heel goed gegroeit maar daarna even doodziek geweest en veel kwijt geraakt. Maar ik schaam me er niet voor, waarom zou ik met een alias over mijn stats gaan liegen?

superdudes?!

Ik heb een hekel aan het feit dat wij maar 1 smithmachine hebben en GEEN power/squatrack. Erg triest.

En wanneer het druk is, is die smitchmachine constant bezet, (schuindrukken, squatten, schouderdrukken etc) echt ****ed up.

Maar sowieso, tijd voor een andere sportsgooooool met los rack!

Ik heb een hekel aan het feit dat wij maar 1 smithmachine hebben en GEEN power/squatrack. Erg triest.

En wanneer het druk is, is die smitchmachine constant bezet, (schuindrukken, squatten, schouderdrukken etc) echt ****ed up.

Maar sowieso, tijd voor een andere sportsgooooool met los rack!

Ik had dat ook altijd, erg irritant, en iedereen wist ook dat als ik eraan kwam ik hem rustig een uur bezet hield. Nu gelukkig in mijn nieuwe gym zowat de enige die het powerrack gebruikt, anderhalf uur lang plezier en niemand die me stoort :D

Laatst bewerkt:

:haha:

Ik stoor me op de sportschool nergens aan, maar superdudes met anorexia en een arrogantie van heb ik jou daar kan ik niet tegen. 61 Kilo weegt mijn zusje van 20 die ook traint, go figure.

Irritante stagiaires die tegen je gaan lullen en heel je training vernken.:mad:

De veeeeeeeelste arrogante ijshockeyers in de sportschool!
Gelukkig zijn die er alleen in de middag.

Stagiaires die de hele tijd tegen het meisje aanlullen dat ik leuk vind en er mee probeert te gaan.

Ik ben al weken aan het bedenken hoe ik een gewicht van 20 kilo tegen zijn kop kan pleuren en het op een bedrijfsongeval kan doen laten lijken.

Hier en daar herken ik mezelf wel hoor in jullie punten.
Ik fitness nog niet zo heel lang, en als er dan iemand bezig is met een oefening en hij neemt even zijn rust, dan vraag ik soms wel waar de oefening precies voor is. ( ik vraag nooit tijdens de setjes als iemand bezig is)

Ik krijg toch altijd een vriendelijk antwoord maar nu vraag ik me af of ze me stilletjes vervloeken:P

Laatst bewerkt:
Ik krijg toch altijd een vriendelijk antwoord maar nu vraag ik me af of ze me stilletjes vervloeken:P

Als je lekker goed aan het trainen bent, en je vraagt het met veel interesse, dan zullen ze je niet vervloeken hoor!!! Althans zou ik niet doen....je wilt gewoon meer te weten komen....altijd goed toch?
Succes met je trainingen!

Terug
Naar boven