MuscleMeat

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

mensen die het nodig vinden om al hun oefeningen bij het dumbelreck te doen, bijvoorbeeld het bankje 10cm voor het rack zetten, en dumbbell roeien op het rack.
en lkkr blokkeeren als je er zelf bij moet !!
terwijl er 6 meter vrije ruimte achter se is !!

mensen die het nodig vinden om al hun oefeningen bij het dumbelreck te doen, bijvoorbeeld het bankje 10cm voor het rack zetten, en dumbbell roeien op het rack.

Dit is ook een zeer grote irritatiebron ja.
"Per ongeluk" een dumbbell op zijn knie laten vallen is dan redelijk verleidelijk.
Maar zo hebben we allemaal agressieve gedachten.

zeg je, jo er is daar nog ruimte en ik zou graag gebruik maken van het rek. Als zij niet doorhebben dat jij ze weg wil hebben, dan blijven ze gewoon hoor.

Kom ik vandaag bij de sportschool staan er in eens een hele rij fietsen, blijkbaar komen alle brugklassers van de middelbare school langs om te tennisen squasen cardeo en nog iets. Zonder ook maar iets te laten weten van te voren laat de club gewoon 50 van die opgefokte jochies los. de douches liggen vol met chips, alles is bezet, de hele tijd geschreeuw. Laat dat dan van te voren weten.

Oh ik hou van mijn gym waar de bankjes vaststaan in de grond :D

Extreem Stinkende mensenn!!!
Blijft lastig om het ze op een niet vervelende manier duidelijk te maken..,
Gozer je stinkt:eek:

Extreem Stinkende mensenn!!!
Blijft lastig om het ze op een niet vervelende manier duidelijk te maken..,
Gozer je stinkt:eek:

Opzich help je iemand er alleen maar mee, het is ongemakkelijk maar diegene kan het ook niet door hebben op dat moment en keihard balen als hij het later pas doorheeft.

Sinds ik me overal kapot aan erger in de sportschool maak ik de gains van m'n leven

Ik denk dat het al 2452x is genoemd, maar mensen die de apparaten bezet houden, vooral als ze staan te praten..

Sinds ik me overal kapot aan erger in de sportschool maak ik de gains van m'n leven

die opmerking mag je pas maken na 500 posts

Ja nog 165 berichten wachten!

lol, cannon zegt het, flamedrop reageert, jonggeleerd zegt haha, carbon zegt nog 165 tegen jonggeleerd terwijl cannon het zei? :roflol:
confusing conversation is confusing

Heb je multi-quoten net uitgevonden ofso?, zo blij om iets wat niet grappig is.

Mannen die hun benen scheren!
En sommige mensen die breed lopen, net een babyneushoorn die probeert te poepen.

En sommige mensen die breed lopen, net een babyneushoorn die probeert te poepen.

Ik kon er niks aan doen ja. Me enkenlband was gescheurd dus me been werd ingetaped en toen moest er een deel van me ben geschoren worden heb het echt niet zelf gedaan hoor:(

Hollanders

Daar kan ik ook helemaal niet tegen! Woest word ik daarvan! Wat denken ze wel, gewoon hun benen scheren! Hoe durven ze? Beseffen ze dan niet dat ik 20kg minder kan squatten als ze hun benen scheren? Echt ongelooflijk irritant is dat!!!

klote muziek, daarom altijd tegenwoordig ipod bij. Verder mensen die alleen maar ouwe h**ren.

---------- Toegevoegd om 13:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:30 ----------

daar kan ik ook helemaal niet tegen! Woest word ik daarvan! Wat denken ze wel, gewoon hun benen scheren! Hoe durven ze? Beseffen ze dan niet dat ik 20kg minder kan squatten als ze hun benen scheren? Echt ongelooflijk irritant is dat!!!

:d

Mensen die meerdere apparaten tegelijk inpikken...

Terug
Naar boven