Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mensen die het nodig vinden om al hun oefeningen bij het dumbelreck te doen, bijvoorbeeld het bankje 10cm voor het rack zetten, en dumbbell roeien op het rack.
en lkkr blokkeeren als je er zelf bij moet !!
terwijl er 6 meter vrije ruimte achter se is !!
mensen die het nodig vinden om al hun oefeningen bij het dumbelreck te doen, bijvoorbeeld het bankje 10cm voor het rack zetten, en dumbbell roeien op het rack.

Extreem Stinkende mensenn!!!
Blijft lastig om het ze op een niet vervelende manier duidelijk te maken..,
Gozer je stinkt![]()
Sinds ik me overal kapot aan erger in de sportschool maak ik de gains van m'n leven
Ja nog 165 berichten wachten!
Sinds ik me overal kapot aan erger in de sportschool maak ik de gains van m'n leven

Mannen die hun benen scheren!
En sommige mensen die breed lopen, net een babyneushoorn die probeert te poepen.

daar kan ik ook helemaal niet tegen! Woest word ik daarvan! Wat denken ze wel, gewoon hun benen scheren! Hoe durven ze? Beseffen ze dan niet dat ik 20kg minder kan squatten als ze hun benen scheren? Echt ongelooflijk irritant is dat!!!