AndroidHealthClinic

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Ik ooooooooooooooooooooooooook!

mensen die denken dat shakes gelijk staan aan de toverdrank van Astrix en Obelix :rolleyes:

Vond het ook wel irritant als mensen half ouwehoerend met 3 man een pulley bezet houden voor een uur (vraag dan ook wel of ik hem mag gebruiken in die gevallen).

als ik tegen zo'n fitnessboy begin te swaffelen onder de douche, dat hij begint te schelden van: vieze oude man!:mad:

lol, cannon zegt het, flamedrop reageert, jonggeleerd zegt haha, carbon zegt nog 165 tegen jonggeleerd terwijl cannon het zei? :roflol:
confusing conversation is confusing

sinds ik met nog 3 andere mensen samenwerk om een grap in mekaar te flansen die niet grappig is maak ik de gains van me le...

oh wacht, ik heb er nog geen 500 :D

edit: nvm, verkeerde persoon :p

Mensen die 2 jaar trainen, en er nog uitzien als een paling met schouders.

Maar niet iedereen traint BB gericht ;).

Irriteer me aan mensen die je raar aankijken als je Squat terwijl diegene amper weet waar het voor is.

hele gym aan het kijken is als ik 1 x 200kg dl doe, werkt ook wel motiverend moet ik zeggen

Foutief gebruik van apparaten. Echt irritant als je moet wachten omdat iemand iets op een apparaat doet wat hij prima ergens naders kan doen.

16ab5w1.png

lol dat heb ik nou echt nog nooit iemand zien doen:p

1 is seated cable row en andere ????? :P

Foutief gebruik van apparaten. Echt irritant als je moet wachten omdat iemand iets op een apparaat doet wat hij prima ergens naders kan doen.

16ab5w1.png
wat die grijze ecto zo verschrikkelijk fout doet..ik neem aan dat dat het pulley apparaat voor moet stellen..zie ik niet

heb geen idee wat die paarse ecto aant doen is???
lijkt me kinky

Het low row apparaat normaal voor je rug, gebruikt de rechter met een bankje voor de biceps.

Als ik dat ooit iemand zie doen hahahaha waarom kan die niet gewoon curls doen?

Terug
Naar boven