Jkskenl
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 58
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 68kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
als ik tegen zo'n fitnessboy begin te swaffelen onder de douche, dat hij begint te schelden van: vieze oude man!![]()
lol, cannon zegt het, flamedrop reageert, jonggeleerd zegt haha, carbon zegt nog 165 tegen jonggeleerd terwijl cannon het zei?
confusing conversation is confusing

sinds ik met nog 3 andere mensen samenwerk om een grap in mekaar te flansen die niet grappig is maak ik de gains van me le...
oh wacht, ik heb er nog geen 500![]()

Waarom irriteer jij je hieraan?Mensen die 2 jaar trainen, en er nog uitzien als een paling met schouders.
BB is een ondernemend iets en iedereen die voortgang boekt krijgt respect, als je na 2 jaar er nog niet achter bent dat je fout bezig bent, irriteer ik me hieraan.wat die grijze ecto zo verschrikkelijk fout doet..ik neem aan dat dat het pulley apparaat voor moet stellen..zie ik nietFoutief gebruik van apparaten. Echt irritant als je moet wachten omdat iemand iets op een apparaat doet wat hij prima ergens naders kan doen.
![]()
Foutief gebruik van apparaten. Echt irritant als je moet wachten omdat iemand iets op een apparaat doet wat hij prima ergens naders kan doen.
![]()