- Waardering
- 969
- Lengte
- 2m
- Massa
- 122kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als die paarse een lekker wijf is zou ik me er niet aan ergeren

Waarom die grijze

De grijze kan na een paar jaar 100 van die paarse krijgen.Ik dacht dat die rooie een roodharig wijf met de stang van de lat mach tussen haar benen was
---------- Toegevoegd om 14:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:21 ----------
Waarom die grijze![]()

De grijze kan na een paar jaar 100 van die paarse krijgen.![]()

wat die grijze ecto zo verschrikkelijk fout doet..ik neem aan dat dat het pulley apparaat voor moet stellen..zie ik niet
heb geen idee wat die paarse ecto aant doen is![]()
lijkt me kinky
Mensen die stinken
Mensen die onnodig aparaten bezet houden
Mensen die met teenslippers komen trainen
Mensen die overdreven geluid maken
Mensen die smsen of bellen in de sportschool
Mensen die met te grote groepen komen trainen
Mensen die continu in de spiegel staan te 'flexen'
Mensen die overdreven dicht voor de spiegel gaan trainen
Mensen die met jan en alleman bemoeien en het altijd maar beter weten
Mensen die squaten in de smith
Mensen die je komen vragen of je nog lang bezig bent op dat apparaat die je op dat moment gebruikt
Mensen die je niet helpen terwijl je met moeite je laatste rep er uit probeert te pompen (ala Jesaja)
Mensen die een te korte en/of te strakke broeken aantrekken (ik doel op mannen)
Mensen die denken dat ze grappig zijn en vinden dat de gehele sportschool dit moet weten
Mensen die overdreven en/of onnodig smijten met gewichten (ala branch warren)
Mensen die eigenwijs zijn in het onjuist uitvoeren van oefeningen
Nee ik irriteer me niet zo erg in de sportschool.
Hum, ik weet even niet of ik hier al eerder had gepost, maar even een samenvatting. En maak je geen zorgen, ik doe er ook zeker wel wat aan als het te erg wordt.
- e Fit 4 Free.
-

Ik was rustig aan het trainen,toen vroeg een behoorlijk breede gozer aan een instucteurtje of die ff achter hem kon staan bij bankdrukken,hy zei: ik wil 2 max 3 reps eruit persen,zat iets van 150kg op de bar, dus die gozer persen, na 2reps wilde die de 3e eruit halen,10cm van de borst kwam die niet meer omhoog, insturcteur deed geen zak,pas na 6sec greep die in met 2vingers onder de stang,en zei die zachtjes als en homo : kom op, kom op,het lukt je wel. Toen ontplofte die jongen van woede en kon zn rep afmaken,en wilde de instructeur een bedankje horen, die gozer onplofte bijna weer maar bleef er tamelijk rustig bij, de instructeur deed gelijk of zn neus bloedde, echt klootzakke die instructeurs bij m'n sportschool
Ik was rustig aan het trainen,toen vroeg een behoorlijk breede gozer aan een instucteurtje of die ff achter hem kon staan bij bankdrukken,hy zei: ik wil 2 max 3 reps eruit persen,zat iets van 150kg op de bar, dus die gozer persen, na 2reps wilde die de 3e eruit halen,10cm van de borst kwam die niet meer omhoog, insturcteur deed geen zak,pas na 6sec greep die in met 2vingers onder de stang,en zei die zachtjes als en homo : kom op, kom op,het lukt je wel. Toen ontplofte die jongen van woede en kon zn rep afmaken,en wilde de instructeur een bedankje horen, die gozer onplofte bijna weer maar bleef er tamelijk rustig bij, de instructeur deed gelijk of zn neus bloedde, echt klootzakke die instructeurs bij m'n sportschool