XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Maar dan moet je zelf wel de rode zijn.

of de grijze

Ik dacht dat die rooie een roodharig wijf met de stang van de lat mach tussen haar benen was:p

---------- Toegevoegd om 14:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:21 ----------

Waarom die grijze???
De grijze kan na een paar jaar 100 van die paarse krijgen. ;)

Hum, ik weet even niet of ik hier al eerder had gepost, maar even een samenvatting. En maak je geen zorgen, ik doe er ook zeker wel wat aan als het te erg wordt.

- Mensen die dwars door het gebied heen lopen wat je gebruikt voor je oefening
- Mensen die je toestel inpikken als je een halve minuut rust neemt
- Die dikke nicht met z'n brilletje die 100.000 herhalingen zit te doen zonder gewicht met tussenpauzes van 10 minuten. Ik mag dan ook wel niet zo van de vrouwenliefde zijn, maar train verdomme als een vent of ga naar de Fit 4 Free.
- Apparaten die piepen.
- Kletskousen & bellers.
- Gebrek aan ventilatie in de kleedkamer waardoor het soms wel een Turks stoombad lijkt.
- Gasten die lopen te biceps curlen vanuit hun rug en andere zwaaikezen.
- Geen doorlopende spiegel.
- Softe 70s pop zonder ritme op zondag- en maandagmorgen.
- Spotters die niet spotten maar gewoon de tegengestelde beweging lopen te trainen.
- Iemand die me een briljante grap vertelt net terwijl ik bezig ben.
- Mensen die beweren dat vetten slecht zijn.

En dan laat ik alle ergenissen uit dat hell-center waar ik voorheen trainde nog maar even achterwege...

Die heeft frustraties:eek:

wat die grijze ecto zo verschrikkelijk fout doet..ik neem aan dat dat het pulley apparaat voor moet stellen..zie ik niet

heb geen idee wat die paarse ecto aant doen is???
lijkt me kinky

Volgens mij bedoelt hij dat veel mensen de seated cable row fout doen. Ze gebruiken meer hun biceps dan wat anders, zo doende dat ze eigenlijk beter zouden gaan curlen.

Mensen die stinken
Mensen die onnodig aparaten bezet houden
Mensen die met teenslippers komen trainen
Mensen die overdreven geluid maken
Mensen die smsen of bellen in de sportschool
Mensen die met te grote groepen komen trainen
Mensen die continu in de spiegel staan te 'flexen'
Mensen die overdreven dicht voor de spiegel gaan trainen
Mensen die met jan en alleman bemoeien en het altijd maar beter weten
Mensen die squaten in de smith
Mensen die je komen vragen of je nog lang bezig bent op dat apparaat die je op dat moment gebruikt
Mensen die je niet helpen terwijl je met moeite je laatste rep er uit probeert te pompen (ala Jesaja)
Mensen die een te korte en/of te strakke broeken aantrekken (ik doel op mannen)
Mensen die denken dat ze grappig zijn en vinden dat de gehele sportschool dit moet weten
Mensen die overdreven en/of onnodig smijten met gewichten (ala branch warren)
Mensen die eigenwijs zijn in het onjuist uitvoeren van oefeningen

Nee ik irriteer me niet zo erg in de sportschool.

Nou je hebt wel zo'n beetje alles opgenoemd :-)

idd topic kan op slot;)

Hum, ik weet even niet of ik hier al eerder had gepost, maar even een samenvatting. En maak je geen zorgen, ik doe er ook zeker wel wat aan als het te erg wordt.

- e Fit 4 Free.
-

Daar heb ik ook een tijdje getraind.. ben ik nu iemand die niet hard train?:o

Ik was rustig aan het trainen,toen vroeg een behoorlijk breede gozer aan een instucteurtje of die ff achter hem kon staan bij bankdrukken,hy zei: ik wil 2 max 3 reps eruit persen,zat iets van 150kg op de bar, dus die gozer persen, na 2reps wilde die de 3e eruit halen,10cm van de borst kwam die niet meer omhoog, insturcteur deed geen zak,pas na 6sec greep die in met 2vingers onder de stang,en zei die zachtjes als en homo : kom op, kom op,het lukt je wel. Toen ontplofte die jongen van woede en kon zn rep afmaken,en wilde de instructeur een bedankje horen, die gozer onplofte bijna weer maar bleef er tamelijk rustig bij, de instructeur deed gelijk of zn neus bloedde, echt klootzakke die instructeurs bij m'n sportschool

Ik was rustig aan het trainen,toen vroeg een behoorlijk breede gozer aan een instucteurtje of die ff achter hem kon staan bij bankdrukken,hy zei: ik wil 2 max 3 reps eruit persen,zat iets van 150kg op de bar, dus die gozer persen, na 2reps wilde die de 3e eruit halen,10cm van de borst kwam die niet meer omhoog, insturcteur deed geen zak,pas na 6sec greep die in met 2vingers onder de stang,en zei die zachtjes als en homo : kom op, kom op,het lukt je wel. Toen ontplofte die jongen van woede en kon zn rep afmaken,en wilde de instructeur een bedankje horen, die gozer onplofte bijna weer maar bleef er tamelijk rustig bij, de instructeur deed gelijk of zn neus bloedde, echt klootzakke die instructeurs bij m'n sportschool

Ik zie het probleem niet zo.

mensen die nog nooit van deo gehoord hebben :(

zul je zien dat woede een zeer krachtig chakra in het lichaam is. :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dat is niet eens zo'n gek idee als je het mij vraagt..

Vrienden hebben die allesbehalve gemotiveerd zijn om te gaan sporten, die elke week weer een tiental smoesjes verzinnen om niet mee te hoeven.

En als ze dan meegaan dan doen ze alleen de 'leuke' oefeningen, op een zeer verveelde casual manier, wat zelfs de motivatie uit een adrenaline rushed bodybuild monster zou halen.

En dan ook nog eens irritant lopen te doen, zoals met hun hoofd boven je gaan hangen als je aan het bankdrukken bent, als poging om je aan het lachen te brengen.

Of tijdens de Overhead press, uitleggen dat zijn ellebogen meer naar voren moeten, na 3 pogingen "Nee laat maar! k*toefening.. ik ga wel wat anders doen".

Of bij het bankdrukken schouderbladen naar achteren houden en je polsen niet zo krom houden, dat is dan weer 'teveel werk'.

Bent over rows ziet er maar 'Dom uit' omdat je 'met je kont naar achter gericht staat'.
Squatten is 'te zwaar en moeilijk'.

Dips en pullups?! No way

biceps curl en triceps pushdown.. now we're talking!

..je snapt me.

Terug
Naar boven