Inexpugnabilis
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 160
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 72kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik was rustig aan het trainen,toen vroeg een behoorlijk breede gozer aan een instucteurtje of die ff achter hem kon staan bij bankdrukken,hy zei: ik wil 2 max 3 reps eruit persen,zat iets van 150kg op de bar, dus die gozer persen, na 2reps wilde die de 3e eruit halen,10cm van de borst kwam die niet meer omhoog, insturcteur deed geen zak,pas na 6sec greep die in met 2vingers onder de stang,en zei die zachtjes als en homo : kom op, kom op,het lukt je wel. Toen ontplofte die jongen van woede en kon zn rep afmaken,en wilde de instructeur een bedankje horen, die gozer onplofte bijna weer maar bleef er tamelijk rustig bij, de instructeur deed gelijk of zn neus bloedde, echt klootzakke die instructeurs bij m'n sportschool
Damn, dat lijkt me ook ****ing irritant inderdaad.Vrienden hebben die allesbehalve gemotiveerd zijn om te gaan sporten, die elke week weer een tiental smoesjes verzinnen om niet mee te hoeven.
En als ze dan meegaan dan doen ze alleen de 'leuke' oefeningen, op een zeer verveelde casual manier, wat zelfs de motivatie uit een adrenaline rushed bodybuild monster zou halen.
En dan ook nog eens irritant lopen te doen, zoals met hun hoofd boven je gaan hangen als je aan het bankdrukken bent, als poging om je aan het lachen te brengen.
Of tijdens de Overhead press, uitleggen dat zijn ellebogen meer naar voren moeten, na 3 pogingen "Nee laat maar! k*toefening.. ik ga wel wat anders doen".
Of bij het bankdrukken schouderbladen naar achteren houden en je polsen niet zo krom houden, dat is dan weer 'teveel werk'.
Bent over rows ziet er maar 'Dom uit' omdat je 'met je kont naar achter gericht staat'.
Squatten is 'te zwaar en moeilijk'.
Dips en pullups?! No way
biceps curl en triceps pushdown.. now we're talking!
..je snapt me.
Vrienden hebben die allesbehalve gemotiveerd zijn om te gaan sporten, die elke week weer een tiental smoesjes verzinnen om niet mee te hoeven.
En als ze dan meegaan dan doen ze alleen de 'leuke' oefeningen, op een zeer verveelde casual manier, wat zelfs de motivatie uit een adrenaline rushed bodybuild monster zou halen.
En dan ook nog eens irritant lopen te doen, zoals met hun hoofd boven je gaan hangen als je aan het bankdrukken bent, als poging om je aan het lachen te brengen.
Of tijdens de Overhead press, uitleggen dat zijn ellebogen meer naar voren moeten, na 3 pogingen "Nee laat maar! k*toefening.. ik ga wel wat anders doen".
Of bij het bankdrukken schouderbladen naar achteren houden en je polsen niet zo krom houden, dat is dan weer 'teveel werk'.
Bent over rows ziet er maar 'Dom uit' omdat je 'met je kont naar achter gericht staat'.
Dips en pullups?! No way
..je snapt me.

waarom zou je überhaupt met zulke mensen willen trainen![]()

Blind optimisme dat ze ooit nog eens fatsoenlijk beginnen?![]()
oude dikke gasten met een powerbelt die net 40 benchen en denken strongman te zijn en die een uur staan te praten over gayshit en alles bezet houden
Vrienden hebben die allesbehalve gemotiveerd zijn om te gaan sporten, die elke week weer een tiental smoesjes verzinnen om niet mee te hoeven.
Dips en pullups?! No way
..je snapt me.
alleen die paar dumbbells wat ze gebruiken. Maar idd met zulke gasten 'trainen' lijkt me frusterend, dan maar alleen of andere TRANINGSpartners zoeken.Daarom doe ik dumbbell presses. Als er potseling een hoofd boven me hang gooi ik alle energie in die rep en breek ik zijn kop naar binnen met dubbel sloopkogeleffectEn dan ook nog eens irritant lopen te doen, zoals met hun hoofd boven je gaan hangen als je aan het bankdrukken bent, als poging om je aan het lachen te brengen.
Valt mee toch, zag laatst een mong**l bellen in de botsauto's op de kermiseen turk bij mij die ik nu voor de tweede keer gezien heb......continu met een mobieltje in zn poten en continu bellend, smsend.....ook tijdens zn cardio sessies, in de kleedkamer, op het terras van de sauna....wat een broodmongool.....

lolwut 32kg ?? waar train jij ?te lage gewichten in de sportschool
leg press tot maar 175kg terwijl je bij 140 begint
dumbbells tot maar 32 kg
en maar nooit een verbetering zien

Een vederlichte tyfmongool van nog geen 72 Kilo en 1,85m die ongeveer 5maand traint. Hij loopt met zn rotbek achter elk meisje aan. krijgt.
En dan nu bijna het ergste: Bankdrukken, 90 kilo hij kreunen als n anaal genomen poedel,
met een jongen er achter die zich de pleures huft omdat ie anders niet de stang omhoog krijgt, die jongen die er achter staat zn biceps staan helemaal bol.
En dan nu bijna het allerergste van alles: Vertelt ie iedereen dat ie 90 kilo drukte, en loopt ie breed weg.
HET ALLERALLERERGSTE: Zet ie op hyves, 90 kilo gedrukt, en dan 2 dagen later: 100 kilo drukken @ the gym.
Nu ben ik zelf ook geen pro, en fitness ik nog maar een paar maand serieus
maar dit vind ik toch wel zo triest
Ik wijzig dit bericht nu even!
Zonet ging ie bankdrukken kreeg ie niet in zijn eentje 60kilo:O