XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

DBB'ers

Aan zo'n bezweette mafkees die van een apparaat afkomt en je de vorm van z'n reet in zweetkringen op de zitting ziet zitten en die het vervolgens niet schoonmaakt.

Je bent net die ene, allerlaatste press aan het doen, het gewicht gaat niet omhoog..je concentreert u op je ademhaling, pompt u bloed naar de spieren..het gewicht komt eindelijk in beweging..net DAN komt er iemand een grapje maken over weet ik wat, grrrr..dan word je toch echt pissed

Je bent net die ene, allerlaatste press aan het doen, het gewicht gaat niet omhoog..je concentreert u op je ademhaling, pompt u bloed naar de spieren..het gewicht komt eindelijk in beweging..net DAN komt er iemand een grapje maken over weet ik wat, grrrr..dan word je toch echt pissed
Dat je daar op kan letten als je aan je laaste rep bezig bent.

Dat je daar op kan letten als je aan je laaste rep bezig bent.

Wel als ze u rechtstreeks aanspreken, boven u komen hangen 'wat zie je rood, weet ik veel', voor u spiegelbeeld komen staan, etc natuurlijk niet als er iemand in de buurt staat te lullen. Dat je daar op kan letten...

Beachboy's die nu al armen en sixpack gaan trainen voor volgend jaar.
Kerel komt binnen, begint met buikspieren, ok dat kan doen er meer.
Gaat erna 1 oefening met 3 sets voor Biceps doen zonder warming up meteen volle gewicht en cheaten vanaf rep 2.
Nou Biceps geweest dus meneer gaat naar de Triceps en ja hoor geen volledige rom en nog moeite.
Nu de armen zijn geweest gaat meneer terug naar buikspieren want oh wee als je niet hebt, dan geilen de BreeZahSleTTTjeeSSSS niet op je natuurlijk.
In die maanden dat hij traint heb ik hem nog nooit rug, borst of benen zien doen.

Laatst bewerkt:

:roflol: Ken het helemaal.

Ook wanneer je helemaal je focus hebt op een lift en dat ze je dan uit concentratie brengen. Irritant.

Wel als ze u rechtstreeks aanspreken, boven u komen hangen 'wat zie je rood, weet ik veel', voor u spiegelbeeld komen staan, etc natuurlijk niet als er iemand in de buurt staat te lullen. Dat je daar op kan letten...
sta jij altijd op jezelf te geilen tijdens het trainen dan?

Ow dan wel ja, ik dacht dat je het over mensen had die maar wat lullen een paar meter verderop....hiervoor verwijs ik je naar mijn dumbbell press post in dit topic, probleem opgelost;)

---------- Toegevoegd om 14:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:15 ----------

Gaat erna 1 oefening met 3 sets voor Biceps doen zonder warming up meteen volle gewicht en cheaten vanaf rep 2.
Nou Biceps geweest dus meneer gaat naar de Triceps en ja hoor geen volledige rom en nog moeite.
Nu de armen zijn geweest gaat meneer terug naar buikspieren want oh wee als je niet hebt, dan geilen de BreeZahSleTTTjeeSSSS niet op je natuurlijk.
In die maanden dat hij traint heb ik hem nog nooit rug, borst of benen zien doen.
Ja die hebbe we denk ik allemaal. Had er laatst eentje die ging op de loopband, 2 buikspieroefeningen, en weg was ie.
Als je al zo'n mboy bent die maar een paar spieren traint doe dan je borst, heb je toch veel meer aan.

als ik zo'n fitnessboy verkracht in de kleedkamer en dat hij daarna gaat klikken bij de sportschooleigenaar:mad:

Wat zit je nou te janken man, hoezo zou dat jou irriteren.

mensen die denken dat ze gespierd zijn en je zo vies zitten aan te kijken.

Terug
Naar boven