MuscleMeat

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Altijd niet :cool: Nenee..fitness is overal rond met spiegels, ga er ergens op stoeltje zitten, zie je uzelf in de spiegel.. :)
boeit toch niet als er iemand voor gaat staan dan?
ik ga altijd expres voor mensen staan die staan te biceps curlen, dan kunnen ze naar mij kijken en mij als voorbeeld nemen voor hoe ze er later uit willen komen te zien :)

ik ga altijd expres voor mensen staan die staan te biceps curlen, dan kunnen ze naar mij kijken en mij als voorbeeld nemen voor hoe ze er later uit willen komen te zien :)

Hah, ok..zo'n mensen kunnen ook best irritant zijn ;) vooral als ze niet lang trainen..
En, nee tuurlijk mogen ze voor mij komen staan, ze moeten alleen niet op net dat moment tegen mij rechtstreeks, beginnen zeveren

Gasten die uitgebreid gaan staan wachten, met de armen overmekaar, tot je klaar bent met je oefening.:mad:

Hah, ok..zo'n mensen kunnen ook best irritant zijn ;) vooral als ze niet lang trainen..
En, nee tuurlijk mogen ze voor mij komen staan, ze moeten alleen niet op net dat moment tegen mij rechtstreeks, beginnen zeveren
waar train je? dan kom ik volgende keer voor je staan en tegen je ouwehoeren :)

(en daarna stuur ik skinnie achter je aan de kleedkamer in)

.tja :)
..over naar de volgende reactie, wat vind jij irritant in de sportschool :)

:angstig:

28%

:sad:

DBB'ers :(

in Grijpskerk (GRO)
een sportschool die slechts 3 jaar bestaat
ik hoef niet gelijk tussen die king-kongs staan

Als iemand vraagt of ze een oefening wel goed doen, en ik dan de uitleg geef. En daarna nog fout blijven doen...oftewel niet willen luisteren.

Als iemand vraagt of ze een oefening wel goed doen, en ik dan de uitleg geef. En daarna nog fout blijven doen...oftewel niet willen luisteren.
Bij mij ook, zat iemand met 20 kilo aan iedere kant te bankdrukken en hield de stang zo'n 22 cm van zijn borst af, en zegt die tege mij, goed gewicht hé;)
Ik ga er maar in mee dus zeg: Ja maar je moet de stang een stuk verder door laten zakken, dan voel je hem meer in je borst. doe ik het voor en laat hem net niet tegen mijn borst aan komen...nu jij:

Oh waaw dat voelt goed, jah veel beter, bedankt!
Ik zij maar niet dat die de stang nog steeds zo'n 20 cm van zijn borst af zat.

Of op Maandag avond is het altijd best druk bij ons in de gym, en dan is altijd die bankdruk tijden bezet :mad: Dan moet je echt opletten als die vrij is, maar meestal vertrek ik al vroeger zodat ik hem snel kan doen dus ik heb er wat minder last van :)

Als mensen voor me neus gaan staan als ik een oefening aan het doen ben en ik sta voor de spiegel, grrrrrrrrrr.

Terug
Naar boven