AndroidHealthClinic

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Daarnaast een instructeur van 18 jaar (niks ten nadele van instructeurs van deze leeftijd die er WEL verstand van hebben!). Vraagt zich af waarom ik elke training squat, en of ik homo ben dat ik gespierde billen wil etc. etc. etc. Begint ook altijd te lachen als ik redelijk lang bezig ben met schijven aan barbell hangen (110kg) en ik dan de deadlift 1x5 uitvoer.

Gvd hij verdient klappen.

giechelende pubermeisjes die apparaten uren bezet houden

irritant dat dit topic staat onder "trainingsmateriaal"

304 posts en nog niet verplaatst door een moderator naar een chat forum ?

heb x gehad op een middag da er zon 70+er heel tijd zat te fluiten..en dan ook nog zo arrogant kijkt als je hem aankijkt van doe effe normaal..krijgt wel extra kracht om te knallen dan:p

ik erger me altijd dood aan de mokro's die meer in de spiegel hun spieren bekijken dan dat ze trainen. En aan dat taaltje van ze. We leven hier in nederland, dus wil ik ook gewoon nederlands horen...

stinkende oude mannen. en mannen die raar naar me kijken :(

Ik vraag me af wat zo iemand dan kent van trainen & progressie, en hoe hij er zelf uitziet? Als ik instructeur hoor dan denk ik spontaan aan 65kg ectoboys in witte kleren.
Van de beachboy trainingen weet ie in ieder geval genoeg. Het is een vrij sterke kerel, dat moet ik erbij zeggen. Zag `m laatst zelf trainen met 24kg dumbbells flat DB flyes uitvoeren (vind ik wel redelijk sterk voor in onze gym). Maar benen trainen, dat heb ik hem nog nooit zien doen. Achja, gelukkig heb ik genoeg kennis om m`n eigen training samen te stellen en gewoon mijn oefeningen uit te voeren. Ik heb geen instructeurs nodig :)

als mensen mij als vieze geile honden bespringen en tegen mijn kont droognken als ik aan het squaten ben :mad:

Begint ook altijd te lachen als ik redelijk lang bezig ben met schijven aan barbell hangen (110kg) en ik dan de deadlift 1x5 uitvoer.

Hahahaha, herkenbaar! Die schijven fixen is altijd al een hele onderneming op zich. Zeker op de grond, dan moet je die schijven over de stang 'duwen' omdat ze continue tegen de grond wrijven. Als ik daarmee klaar ben hoef ik al niet meer te deadliften, bij wijze van spreken.

Oh ja, bij mij is het door de Makaki altijd R&B of rap in de gym, 50cent wordt zotgedraaid.

Diezelfde Makaki-clan zit ook altijd te schijnboksen voor de spiegel, of tegen elkaar wat stoer te doen met veel rochelgeluiden.

De Polen kan ik het meest waarderen, die houden hun bek, en trainen flikkerhard.

Polen zijn harde werkers; en ik kan het weten! : )

Bij ons staat er achteraan een deur open, dus hebben we geen last van volgekotste vuilbakken :D

Af en toe gaat er gewoon iemand met zijn reet naar buiten staan, om dan vervolgens terug te gaan squatten ofzo, haha :roflol:

Dan heb je wel een probleem als de wind verkeerd zit:D

inderdaad, de instructeur die je zegt, ik zou de oefening de volgende keer zus en zo uitvoeren, en je kijkt nadien omhoog en er staat een menneke van 1.90m bij 70kg met toch zeker 20cm bovenarmen

en dan die ventjes die cola drinken onder het sporten

en dan die mensen die wat al aan het trainen zijn als je komt, en je dan een uur later uitzwaaien, en als je dan gedouched bent en shit nog aan het "trainen" zijn, wantja meer is beter he fackin supaaaahhdoeds

vandaar dat ik een homegym ben begonnen!!!!!!!!!!!!!!!!!! geen gezeik geen geouwhoer goeie muziek

mobiele telefoons+handdoeken op bankjes leggen en vervolgens aan de andere kant van de gym 20min gaan kletsen. Als je de spullen dan weg legt komen ze soms aanrennen met een geschokt gezicht van "wat zit je aan me spullen"...als ze dan iets zeggen krijgen ze de wind van voren :P

inderdaad, de instructeur die je zegt, ik zou de oefening de volgende keer zus en zo uitvoeren, en je kijkt nadien omhoog en er staat een menneke van 1.90m bij 70kg met toch zeker 20cm bovenarmen

en dan die ventjes die cola drinken onder het sporten

en dan die mensen die wat al aan het trainen zijn als je komt, en je dan een uur later uitzwaaien, en als je dan gedouched bent en shit nog aan het "trainen" zijn, wantja meer is beter he fackin supaaaahhdoeds

vandaar dat ik een homegym ben begonnen!!!!!!!!!!!!!!!!!! geen gezeik geen geouwhoer goeie muziek

Meer is beter jeweet!

Ook zoiets meegemaakt met ventjes die 2 uur lang in de sportschool waren(was in de middag). Daarna waren ze aan het discussieren of ze 's avonds ook nog eens zouden gaan. :o

Baren gebruiken en daarna de gewichten niet opruimen, gewoon lekker alles laten liggen, dat is echt irritant. Barbell curlen in het squatrek terwijl er zoveel mensen het nodig hebben (hebben maar 1 squatrek).

ik heb er 1 die er nog niet bijstaat.. huismoedertjes die op hun kind(eren) wachten die earobic les hebben.. en met zn allen voor het raam staan te kibbelen terwijl de rest van hun duivelsgebroed jankend en krijsend door de sportschool aan het kruipen/rennen zijn. het lijkt wel een peuteropvang. en sinds me sportschool verhuist is hebben ze alle goeie toestellen vervangen met bullshit en de prijs omhoog gegooid.. het is van een een hardcore gym naar een fukking health kippenhok geggaan
en weet je wat ook irritant is als er zo een oud omatje je de hele tijd loopt aan te staren als je aan het trainen bent vanuit elke hoek van de sportschool

Battyboiis die te "stoer" zijn voor een handdoek en met hun petje op 2 uur lang hun buik, borst en biceps trainen en je beetje lachend aankijken als je staat te squatten of te deadliften..

(Overigens ben ik blij dat ze er zijn, omdat ik zo zelden hoef te wachten tot de squatrek vrij is. Kudos +1 voor de battyboiis.:o )

Terug
Naar boven