eleo
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 51
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je moet hem ook niet meteen laten zien he sandow
Maar ken de situatie alleen dan met een milf.
Ik vind het irritant dat er tegenwoordig ZOOOOO'N lekker wijf in de gym rondloopt met haar strakke trainingsbroek waar je dat lekkere kontje zo duidelijk ziet en dan voor mijn neus rek- en strekoefeningen gaat doen waardoor ik met een instant boner loop die ik subtiel ongemerkt even goed moet leggen. Echt waar ze doet het er gewoon om.

Zijn je buren zulke gluurders dan?Ik irriteer me aan alle gasten die me aangapen als ik curls in 't squatrack doe.

Dan kom ik dat wel bij jou met gekruiste armen staan wachten tot je klaar bent [Corpaul-mode]![]()

Jíj mag dat, zelfs in cor-paul modus.
Wtf is cor-paul mode?
boeit toch niet als er iemand voor gaat staan dan?
ik ga altijd expres voor mensen staan die staan te biceps curlen, dan kunnen ze naar mij kijken en mij als voorbeeld nemen voor hoe ze er later uit willen komen te zien![]()
waar train je? dan kom ik volgende keer voor je staan en tegen je ouwehoeren(en daarna stuur ik skinnie achter je aan de kleedkamer in)
alleen het gedeelte met skinnie mag je wel uhm, overslaan?Mkay, dealalleen het gedeelte met skinnie mag je wel uhm, overslaan?

alles is al wel geweest denk ik..
mensen die praten op de toestellen..
mensen die geen handoekje hebben gebruikt en het toestel bezweet achter laten.
dat maandag iedereen borst traint, dus maak ik er maar benen van.
curlen in squatrek.
schijven en dumbbells niet opruimen.
mensen die je aanstaren. heel irritant maar geeft mij ook een boost om nog harder te trainen.
en ook nog wel een hoop grappige dingen.
dat de cassiere je erop attendeert dat je je melk, kwark of tonijn vergeet.
dat ze aan je t**ten zitten. ( eigenliijk wel irritant )
dat ze bij uitgaan roepen van.. owh ze hebben ook wel kwark liggen hoor.. etc

Dat zou meteen een vuistslag opleveren.