sandow
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 20
- Lengte
- 1m77
- Vetpercentage
- 4%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maak je daar maar niet druk om, die types komen nu nog iedere dag. Maar na een maand of 2 zie je ze vast niet meer terug![]()

alles is al wel geweest denk ik..
mensen die praten op de toestellen..
mensen die geen handoekje hebben gebruikt en het toestel bezweet achter laten.
dat maandag iedereen borst traint, dus maak ik er maar benen van.
curlen in squatrek.
schijven en dumbbells niet opruimen.
mensen die je aanstaren. heel irritant maar geeft mij ook een boost om nog harder te trainen.
en ook nog wel een hoop grappige dingen.
dat de cassiere je erop attendeert dat je je melk, kwark of tonijn vergeet.
dat ze aan je t**ten zitten. ( eigenliijk wel irritant )
dat ze bij uitgaan roepen van.. owh ze hebben ook wel kwark liggen hoor.. etc
herkenbaar hahaidd, groepje word steeds kleiner en uiteindelijk blijft er niemand meer over![]()

Vrouwen die aan jou tietjes zitten vind je irritant?
Ben je homo?
Gedaan, ze deed alsof ze het niet heel leuk vond.
Bij mij sloeg ze me in het gezicht, iemand zal haar wel gezegt hebben hoe lekker ik dat vind.Gedaan, ze deed alsof ze het niet heel leuk vond.
Stiekem mastubeert ze nu elke avond over mij
PlayertBij mij sloeg ze me in het gezicht, iemand zal haar wel gezegt hebben hoe lekker ik dat vind.

Vrouwen die aan jou tietjes zitten vind je irritant?
Ben je homo?
Dus je haat ecto vrouwen?
dat had ik gister haha. honkbalseizoen is voorbij....Mensen die hun golf swing, tennis smash of honkbal gooi oefenen voor de spiegel...
Ik niet laat ze maar lekker, laatst in de kroeg hele groep hoor, tafeltje rond..zo toen was ik aan de beurt..en ze lieten het allemaal toe op 1 na die een grote bek gaf, tja ik laat ze lekker hun gang gaanVrouwen die aan jou tietjes zitten vind je irritant?

Deze week iets gezien waar ik geen woorden voor had... Na een of ander aerobic les gingen er 2 voor de spiegel staan en die ****ing dans of wat het ook was aan het oefenen...
?