- Waardering
- 4.829
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 10%
Ik lees hier vaak dat mensen hier ook aangestaard worden in de sportschool. Daar heb ik ook last van, what's up with that? Boys vol testosteron die tijdens hun trainingen naar jongens staren... Komt een beetje ... over. Maar zijn er toevallig hier ook mensen die andere aanstaren? En kan je dat ook even verklaren?
Voor de rest iriteerde ik mij vorige week aan een aziatische vrouw van 40+ die steeds naast mijn bench ging staan, en naar mijn buik ofzo of iets lager ging staren, terwijl ik flys aan het doen was. Bij mijn pauzes keerde zij zich om, en iedere keer als ik uitgebreid ging ligge ging ze weer kijken
Ik snap niet echt wat er aantrekkelijk aan mij is terwijl ik flies uitvoer, want ik krijg een ontzettend rood hoofd, en trek zo'n E.T. gezicht :s, maar waarschijnlijk kijkt ze ook niet naar mijn gezicht...
Voor de rest iriteerde ik mij vorige week aan een aziatische vrouw van 40+ die steeds naast mijn bench ging staan, en naar mijn buik ofzo of iets lager ging staren, terwijl ik flys aan het doen was. Bij mijn pauzes keerde zij zich om, en iedere keer als ik uitgebreid ging ligge ging ze weer kijken
Ik snap niet echt wat er aantrekkelijk aan mij is terwijl ik flies uitvoer, want ik krijg een ontzettend rood hoofd, en trek zo'n E.T. gezicht :s, maar waarschijnlijk kijkt ze ook niet naar mijn gezicht...
Laatst bewerkt:

Ik heb uiteindelijk nog wat alternatieve(lees: 15 en 10kg schijven) gewichten kunnen bemachtigen en verder geen problemen gehad.