MuscleMeat

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Als jij ruzie wilt zoeken, gaat je gang ;) Ik heb uiteindelijk nog wat alternatieve(lees: 15 en 10kg schijven) gewichten kunnen bemachtigen en verder geen problemen gehad.

of dat, of ruzie zoeken met een toch wel brede gast? 't is het niet waard.
Maar leuk voor je dat jij het anders gedaan zou hebben.

zie je wel dat hij groter was:)

Een stuk.

Als jij ruzie wilt zoeken, gaat je gang ;) Ik heb uiteindelijk nog wat alternatieve(lees: 15 en 10kg schijven) gewichten kunnen bemachtigen en verder geen problemen gehad.

of dat, of ruzie zoeken met een toch wel brede gast? 't is het niet waard.
Maar leuk voor je dat jij het anders gedaan zou hebben.

Waarom dit vermelden?

En waarom in hemelsnaam een foto van je sixpack?

Krijg het gevoel dat of je stats niet kloppen, of je een dikke nek hebt omdat ze wel kloppen...

(Voel je niet aangevallen, dat is niet de bedoeling. Voel je je wel aangevallen, kom dan maar op met die mopjes over mijn stats :) )

Groepje ecto's die " Deca te koop!" door de sportschool lopen te schreeuwen.:gek:
En dat altijd en eeuwig die cablecross bezet is...:(

Inderdaad altijd die schijt cable-cross bezet door een stelletje schrielige mannekes die hem echt OVERAL voor gebruiken.

Was de main reden om een thuis fitness aan te schaffen.
Heerlijk alleen of met een maat, eigen tempo, eigen regels, en GEEN wacht tijden !!

Mensen die opmerkingen maken als ik weg ga dat ik wel erg kort ben geweest en dat ik nooit goed getraint kan hebben..ongeveer een uurtje meestal..Dat zijn dan de mensen die er al waren toe ik binnen kwam en zeker nog een half uur trainen nadat ik weg ga...

En tijdens mijn training alles door elkaar trainen...

Enne mbt het staren, als ik tussen setjes rust zet ik mijn blik ook wel eens op oneindig en als er dan op dat moment iemand gaat zitten, tja dan lijkt het alsof ik staar...

een hekel aan....die nutteloze instructeurs die rondjes lopen en niks zien..
Laatst stond zo'n "instructeur" een beetje te computeren en er naast zat een oude man die lat pulldown deed, waarbij de stang tot aan zijn kruis kwam.. en een andere keer was iemand barbell curl aan het doen, maar die trainde meer zijn onderrug dan zijn biceps (je weet wel, die mooie zwaaibewegingen).

F*ck jullie, ga maar alvast mijn bench press voorbereiden-> bezet houden, handdoekje erop leggen en netjes opgevouwen en alvast wat gewichtjes erop leggen. Indien je nog steeds uit je neus staat te vreten, dan desinfecteer de stang even voor me... ohja en take a shit for me also

als ik door de sportschool loop en ze gaan allemaal aan de kant voor me, stelletje mietjes!:mad:

Een schijt hekel hebben dat iedereen groter is dan mij, ookal druk ik er veel uit :(

Een schijt hekel hebben dat iedereen groter is dan mij, ookal druk ik er veel uit :(

Ga dan vreten man.
Lengte en gewicht zijn niet echt in verhouding zo te zien! :D
Met jouw lengte zou ieder zich de tandjes moeten schrikken net als bij Skinnie ;)

Ja, ben al aardig aan het eten.
Nu ook wat cashflow voor dit forum gezorgd en maar eens zo'n weekje persoonlijke begeleiding besteld.

Dus nog een jaartje en dan: Killy and skinny for president!

Ja, ben al aardig aan het eten.
Nu ook wat cashflow voor dit forum gezorgd en maar eens zo'n weekje persoonlijke begeleiding besteld.

Dus nog een jaartje en dan: Killy and skinny for president!

Succes,
ben benieuwd hoe het schema en begeleiding bevalt.
Logje?

Ja leuk idee, zal er 1 starten

Dat er maar een squatrek in mijn sportschool beschikbaar is:(

1. Lekkere meisjes op de loopband (afleiding)
2. Pedo bejaarden
3. ke*ker muziek (vaak)

jah muziek heb je gelijk in, bij mij staat altijd zoon oude mense radio op en als die niet op staat radio trance ofzo. super saai ;P dr mag wel keertje dikke hardcore of hardstyle op xD

Terug
Naar boven