XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Is slechte muziek niet heel makkelijk te vermijden door mp3 mee te nemen ?
Doe het zelf ook sinds kort en maak de gains van me leven :P

kan maar dan moet ik hem super hard zette voor ik die andere muziek niet wil horen :P teminste dat heb ik dan ;P

+1, zat laatst nog een wijfie op de cable cross, en bij iedere rep kon je meer van dr string zien....GVD heb ik wéér iets om bij te wanken na de training:mad:

Wat dacht je van een strakke milf met ik schat... D of groter t**ten die een vest aanheeft.. en traint op zo'n skippybal. Op een gegeven moment ging ze soort van opdrukken, met haar middel rustend op die bal. Ze lag richting de hometrainers en ik was daar aan het opwarmen... nou die dingen vielen er bijna uit.

Nog nooit zo snel opgewarmd :D

Volgens mij neemt spectacular mij serieus???

---------- Toegevoegd om 16:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:58 ----------

Wat dacht je van een strakke milf met ik schat... D of groter t**ten die een vest aanheeft.. en traint op zo'n skippybal. Op een gegeven moment ging ze soort van opdrukken, met haar middel rustend op die bal. Ze lag richting de hometrainers en ik was daar aan het opwarmen... nou die dingen vielen er bijna uit.

En dan vrage sommige mensen zich hier af waarom andere mensen ze aanstaren in de gym

er is iemand in onze gym die minimaal 4 toestellen bezet houdt en waar niemand iets tegen zegt (heb er al eens een discussie mee gehad ) maar heeft niet veel opgelost

er is iemand in onze gym die minimaal 4 toestellen bezet houdt en waar niemand iets tegen zegt (heb er al eens een discussie mee gehad ) maar heeft niet veel opgelost

Hoe kan hij 4 apparaten tegelijk bezet houden? ???
Als je iets nodig hebt wacht je tot hij er niet meer zit, mocht hij een handdoek/flesje op hebben liggen even op de grond zetten en zelf aan de slag gaan...

Hoe kan hij 4 apparaten tegelijk bezet houden? ???
Als je iets nodig hebt wacht je tot hij er niet meer zit, mocht hij een handdoek/flesje op hebben liggen even op de grond zetten en zelf aan de slag gaan...

Loopt er bij ons ook soms eentje, die doet dan "supersetjes", dat houdt in dat ie snel allemaal oefeningen achterelkaar zit te rukken en doen, en daarbij van alles bezet houdt.

moet je juist overdreven lang blijven warmlopen:p

+1, zat laatst nog een wijfie op de cable cross, en bij iedere rep kon je meer van dr string zien....GVD heb ik wéér iets om bij te wanken na de training:mad:

Mag ik vragen wat er naast mooie vrouwen nog meer te wanken valt in een sportschool? :P

Zijn eigen reflectie in de spiegel tijdens het flexen van zijn guns natuurlijk :P

hahaha, touché

Yeah, come at me brah ?
Of hoe jullie dat ook zeggen, zyzzz lovers :P

Rustig maar jonguh, ik vraag alleen maar of je mischien boos bent???

---------- Toegevoegd om 19:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:34 ----------

neem een kopje thee

Jeetje, dacht dat die opmerking wel gevat zou zijn.
Moet je hem niet verkeerd opvatten.
Jij ook een kopje thee ?

Terug
Naar boven