Inexpugnabilis
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 160
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 72kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
1. Lekkere meisjes op de loopband (afleiding)
2. Pedo bejaarden
3. ke*ker muziek (vaak)

+1, zat laatst nog een wijfie op de cable cross, en bij iedere rep kon je meer van dr string zien....GVD heb ik wéér iets om bij te wanken na de training

+1, zat laatst nog een wijfie op de cable cross, en bij iedere rep kon je meer van dr string zien....GVD heb ik wéér iets om bij te wanken na de training![]()
+1, zat laatst nog een wijfie op de cable cross, en bij iedere rep kon je meer van dr string zien....GVD heb ik wéér iets om bij te wanken na de training![]()

En dan vrage sommige mensen zich hier af waarom andere mensen ze aanstaren in de gymWat dacht je van een strakke milf met ik schat... D of groter t**ten die een vest aanheeft.. en traint op zo'n skippybal. Op een gegeven moment ging ze soort van opdrukken, met haar middel rustend op die bal. Ze lag richting de hometrainers en ik was daar aan het opwarmen... nou die dingen vielen er bijna uit.
Nog nooit zo snel opgewarmd![]()
er is iemand in onze gym die minimaal 4 toestellen bezet houdt en waar niemand iets tegen zegt (heb er al eens een discussie mee gehad ) maar heeft niet veel opgelost

+1hoe kan hij 4 apparaten tegelijk bezet houden?
Als je iets nodig hebt wacht je tot hij er niet meer zit, mocht hij een handdoek/flesje op hebben liggen even op de grond zetten en zelf aan de slag gaan...
Hoe kan hij 4 apparaten tegelijk bezet houden?
Als je iets nodig hebt wacht je tot hij er niet meer zit, mocht hij een handdoek/flesje op hebben liggen even op de grond zetten en zelf aan de slag gaan...
Wat dacht je van een strakke milf met ik schat... D of groter t**ten die een vest aanheeft.. en traint op zo'n skippybal. Op een gegeven moment ging ze soort van opdrukken, met haar middel rustend op die bal. Ze lag richting de hometrainers en ik was daar aan het opwarmen... nou die dingen vielen er bijna uit.
Nog nooit zo snel opgewarmd![]()

Maar 1 minuut was al voldoende om me van top tot teen te laten gloeien.+1, zat laatst nog een wijfie op de cable cross, en bij iedere rep kon je meer van dr string zien....GVD heb ik wéér iets om bij te wanken na de training![]()

zeg tog niet dat alles waar op te wanken valt in de sportschool te zien isMag ik vragen wat er naast mooie vrouwen nog meer te wanken valt in een sportschool?![]()

+1Zijn eigen reflectie in de spiegel tijdens het flexen van zijn guns natuurlijk![]()