sandow
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 20
- Lengte
- 1m77
- Vetpercentage
- 4%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Breed zegt niks als het op vechten aankomt. Ik ken een dame nu achttien die legt je zo om, moet er wel bij zeggen dat ze nederlands kampioen karate is. Natuurlijk bij een TE groot verschil gaat het lastig worden. Maar waarom ook die confrontatie aangaan, is alleen maar negatieve energie, beter kun je de gebruiken om net die paar kilo's of herhaling meer te doen.
nooit gelezen over die vechttechniek die je met één of twee vingers tegen de grond krijgt (plek in je nek en nog aantal)? Maar goed ze mogen hun techniek niet tegenover mensen in het dagelijks leven gebruiken, zijn ze strafbaar, wordt gewoon gezien als wapen. Had ik trouwens zelf ook nooit gedacht dat ze zo sterk was.
Ja, die vechttechniek sla ik met m'n vuisten de grond in.
Dit kan nog wel eens lucratief worden, karate chick vs Huge guy
Breed zegt niks als het op vechten aankomt. Ik ken een dame nu achttien die legt je zo om, moet er wel bij zeggen dat ze nederlands kampioen karate is. Natuurlijk bij een TE groot verschil gaat het lastig worden. Maar waarom ook die confrontatie aangaan, is alleen maar negatieve energie, beter kun je de gebruiken om net die paar kilo's of herhaling meer te doen.
Hoe meer spieren hoe meer kracht, maar het komt je snelheid en behendigheid niet ten goede.Breed wil niks zeggen maar heb je niet een voordeel. Ik zou zeggen als je breed bent dat je opzich meer kunt hebben en over het algemeen wel sterk bent in vergelijking met iemand die "normaal" is. Of heb ik dat verkeerd gezien?