Fitness Seller

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

inderdaad, de instructeur die je zegt, ik zou de oefening de volgende keer zus en zo uitvoeren, en je kijkt nadien omhoog en er staat een menneke van 1.90m bij 70kg met toch zeker 20cm bovenarmen

en dan die ventjes die cola drinken onder het sporten

en dan die mensen die wat al aan het trainen zijn als je komt, en je dan een uur later uitzwaaien, en als je dan gedouched bent en shit nog aan het "trainen" zijn, wantja meer is beter he fackin supaaaahhdoeds

vandaar dat ik een homegym ben begonnen!!!!!!!!!!!!!!!!!! geen gezeik geen geouwhoer goeie muziek

Ik kan ook niet wachten om thuis lekker te trainen. Lekker eigen muziek en geen schuifelmuziek. Word echt gek af en toe. Ik heb al zoveel voorbeelden voorbij zien komen waar ik mij ook elke keer weer aan erger. Handdoeken laten liggen, modeshow lopen, stinkerds, marrokaantjes, bellen, petjes, veel te strakke shirts icm spiegelkijken, Heel hard schreeuwen: isoleren! isoleren! etc etc ik denk dat iedereen wel hetzelfde heeft.

Maargoed dat we sporten zo leuk vinden ;)

Polen in de sportschool die dan in het Pools praten waar ik dus niks van versta.

Moet jij dan verstaan wat andere mensen tegen elkaar zeggen ???

Net eens aan die instructeur gevraagd of hij mij wat specifieke oefeningen wou tonen..begint hij daar over, "ja er zijn nog mensen die hun oefeningen van het internet halen, maar deze oefeningen kan niet iedereen, je moet eerst wat op de toestellen en met losse gewichtjes hebben getraind voor je aan zo iets kan beginnen; het is bij ons ook niet de gewoonte dat we oefeningen voortonen van het internet en een schema laten zien van het internet; maar ons eigen schema aan jouw geven."
Echt van wtf gast, ipv mij gewoon even een goeie squat, deadlift etc voor te tonen, neen krijg ik dan van een andere instructeur even een paar domme incline chest presses, flat chest flies, upright rows, concentration curls, overhead triceps extensions, triceps kickbacks, half squats, dumbbell lunges, seated shoulder presses en bicep curls te zien -_- Dus niet eens een deftige squat of deadlift of benchpress of latpully, military press, barbell curls, side raises, ... gvd pff Al die oefeningen had ik gelijk al vaak gedaan : (

+ daarbij is er niet 1 losse barbell pff, slechts 1 barbell in zo'n smith machine -_

Net eens aan die instructeur gevraagd of hij mij wat specifieke oefeningen wou tonen..begint hij daar over, "ja er zijn nog mensen die hun oefeningen van het internet halen, maar deze oefeningen kan niet iedereen, je moet eerst wat op de toestellen en met losse gewichtjes hebben getraind voor je aan zo iets kan beginnen; het is bij ons ook niet de gewoonte dat we oefeningen voortonen van het internet en een schema laten zien van het internet; maar ons eigen schema aan jouw geven."
Echt van wtf gast, ipv mij gewoon even een goeie squat, deadlift etc voor te tonen, neen krijg ik dan van een andere instructeur even een paar domme incline chest presses, flat chest flies, upright rows, concentration curls, overhead triceps extensions, triceps kickbacks, half squats, dumbbell lunges, seated shoulder presses en bicep curls te zien -_- Dus niet eens een deftige squat of deadlift of benchpress of latpully, military press, barbell curls, side raises, ... gvd pff Al die oefeningen had ik gelijk al vaak gedaan : (

+ daarbij is er niet 1 losse barbell pff, slechts 1 barbell in zo'n smith machine -_
Opzeggen en naar een andere gym. Als er niet eens 1 losse barbell is...

Inderdaad, zelfs een healthcenter heeft nog een barbell. :P
Blijkt ook maar weer wat voor antwoorden die 'instructeur' geeft. Lekker erom heen draaien met eigengemaakte oefeningen. :D

Over het algemeen houden die Polen gewoon hun mond, en gaan 100% voor dat ijzer. Althans, het schaars aantal Polen die bij ons trainen

Yup bij ons zitten er ook 2. 1 is een serieus beest , wel redelijk hoog vp% maar kerel heeft echt kracht niet normaal. De ander staat scherper maar doet ook niets meer dan trainen of beetje praten met de andere pool.

wil denet lekker trainen dus ik zet een hardcore cdtje op dus ik lekker trainen , toen was me water op dus ik me flesje gaan vullen , blijkt kom ik terug staat er zachte std zooi op zegt een buffe gozer: ja dat traint niet je bent gek in je hoofd dat je dat opzet , we waren met ze 3en in die ruimte die gozer had niet eens een handdoek bij zich en hij droeg bergschoenen maarja ben toen maar weggegaan:mad:

wil denet lekker trainen dus ik zet een hardcore cdtje op dus ik lekker trainen , toen was me water op dus ik me flesje gaan vullen , blijkt kom ik terug staat er zachte std zooi op zegt een buffe gozer: ja dat traint niet je bent gek in je hoofd dat je dat opzet , we waren met ze 3en in die ruimte die gozer had niet eens een handdoek bij zich en hij droeg bergschoenen maarja ben toen maar weggegaan:mad:

Mag iedereen daar zomaar zijn eigen muziek opzetten ?

Weet jij ergens in de buurt van Leuven een goeie gym dan zijn lol.. : ( En ik mag niet binnen beneden in de powerzaal omdat ik geen 100kg kan squatten en benchen; maar hoe moet je anders leren squatten als er nergens een mogelijkheid is lol : (

Ohnee, bergschoenen :eek: Erg storend als iemand tijdens je training bergschoenen draagt!
Eneuh, je bent gestopt met trainen omdat iemand de muziek veranderde?

Weet jij ergens in de buurt van Leuven een goeie gym dan zijn lol.. : ( En ik mag niet binnen beneden in de powerzaal omdat ik geen 100kg kan squatten en benchen; maar hoe moet je anders leren squatten als er nergens een mogelijkheid is lol : (

Wat een bs, zolang jo op jou niveau maar zo hard mogelijk traint.

Ohnee, bergschoenen :eek: Erg storend als iemand tijdens je training bergschoenen draagt!
Eneuh, je bent gestopt met trainen omdat iemand de muziek veranderde?
nee ging naar de andere kant , enne sorry maar dat is normaal ik ga ook maar is met me werkschoenen naar de sportschool ,
en er liggen gewoon random cds en er was voorderest niemand dus dan mag het gewoon als je maar zorgt dat die niet te hard staat

Wat is nu eigenlijk het probleem als iemand zijn werkschoenen draagt ???

Wat is nu eigenlijk het probleem als iemand zijn werkschoenen draagt ???
dat ze het dragen moeten ze zelf weten maar ik vind het er niet uitzien een sportbroek met bergschoenen en dan vind die mij raar als ik hardcore opzet terwijl hij de gene is die bergschoenen draagt in de sportschool , ik bedoel ze heten toch niet voor niets bergschoenen:o

dat ze het dragen moeten ze zelf weten maar ik vind het er niet uitzien een sportbroek met bergschoenen en dan vind die mij raar als ik hardcore opzet terwijl hij de gene is die bergschoenen draagt in de sportschool , ik bedoel ze heten toch niet voor niets bergschoenen:o

Let jij op iemands trainingsschoenen, dat heb ik nog nooit gedaan...

Ik wordt gek van die 50cent stumperts die lopen alsof ze een gebroken knie hebben, schreeuwen als ze 30cm van elkaar vandaan staan en uit hun ogen kijken alsof ze alle gewichten uit de sportschool bij elkaar tillen kunnen.. De welbekende maandagavondboys.. Ik train wel overdag..

Ik wordt gek van die 50cent stumperts die lopen alsof ze een gebroken knie hebben, schreeuwen als ze 30cm van elkaar vandaan staan en uit hun ogen kijken alsof ze alle gewichten uit de sportschool bij elkaar tillen kunnen.. De welbekende maandagavondboys.. Ik train wel overdag..

:roflol: Das erg irritant dan JA :o

Terug
Naar boven