Fitness Seller

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

traag betekend niet dat je niet kan lopen

tja, hij liep me ook gelijk wat filmpjes zien van 20 jaar geleden toen hij nog wereld kampioen was.

En daarna probeerde hij me over te halen om voor 20 euro per maand 2x per week bij hem te komen trainen.

Ik train voor 15,- per maand onbeperkt :o

mensen.

onze gym lijkt wel op een callcenter, iedereen heeft tegenwoordig zijn gsm bij, doen ze met één arm een oefening terwijl ze met het andere bellen.

wat me stoort is dat sommigen op een enkel toestel of bank gaan zitten telefoneren en hun leven vertellen en daardoor het toestel bezet houden.

Ook wordt er bij ons veel gepraat met elkaar waardoor ze dingen bezet houden. het personeel reageert hier echt niet op.

onze gym lijkt wel op een callcenter, iedereen heeft tegenwoordig zijn gsm bij, doen ze met één arm een oefening terwijl ze met het andere bellen.

wat me stoort is dat sommigen op een enkel toestel of bank gaan zitten telefoneren en hun leven vertellen en daardoor het toestel bezet houden.

Ook wordt er bij ons veel gepraat met elkaar waardoor ze dingen bezet houden. het personeel reageert hier echt niet op.

bij mij (basic-fit) zijn gsm's verboden

jou basic fit heeft daarom ook geen boze n*ger achter de desk zitten!

bij ons wordt dat gedrag op geen enkele wijze aangepakt. Ik vraag me af of er buiten Belgie en Nederland bepaalde regels rond gsm gebruik in de zaal zijn? Vind het zo echt typisch deze tijd. Ze willen trainen, maar zo luxueus mogelijk met alles erop en eraan.

bij ons wordt dat gedrag op geen enkele wijze aangepakt. Ik vraag me af of er buiten Belgie en Nederland bepaalde regels rond gsm gebruik in de zaal zijn? Vind het zo echt typisch deze tijd. Ze willen trainen, maar zo luxueus mogelijk met alles erop en eraan.

Tja, ik zag laatst een wijf leg press doen, terwijl ze aan het smsen was op haar telefoon :o

Bejaarden met zweetreetjes, die je dan ook de hele tijd aanstaren van ver :eek2:

Ik ging laatst sms-en (iPhone) tijdens crosstrainen... Dat is best wel een uitdaging! Doe ik dus nooit meer. De volgende keer is mijn telefoon uit en in een kluisje...

Een verkapte kijk mij een iphone hebben post :O
Echt schandalig dat mensen een telefoon mee nemen.
Blijf dan lekker thuis.

Waarom zou je in godsnaam je 06 meenemen???

Een verkapte kijk mij een iphone hebben post :O
Echt schandalig dat mensen een telefoon mee nemen.
Blijf dan lekker thuis.

Ik neem altijd mijn dikke 4 inch scherm android mee, omdat ik graag naar muziek luister tijdens cardio en zo nu en dan een actie filmpje/fotootje maak van een brutale deadlift workout. Bellen doe ik dan weer niet, al was het alleen al omdat mijn beperkte sociale kring er van op de hoogte is dat ik een schurfthekel heb aan telefoongesprekken.

Niet jaloers worden :D . Gewoon dagelijks cardioen. En dan heb ik het over minimaal 45 minuten step en 10 min loopband. Minimaal 10 kc per minuut.

Naturel zeker haalbaar ik spreek uit ervaring. Enige wat je nodige hebt is mentale kracht :D .

Oja wat ik irritant vind in de sportschool: Mensen die mijn sets volgen en zelf 1 set per 10 minuten doen.

Terug
Naar boven