AndroidHealthClinic

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

je moet toch bereikbaar zijn.
beetje whatsappen op mn iphone 4 of 3 met vrienden en vriendinnen.
waarom zou ik niet bellen, ik groei toch wel, ik gebruik immers anabolen. :)

Bij ons (Basic fit) zit er 9 van de 10 keer niemand achter de balie :p

En je wordt ofc traag in je bewegingen.

Ik vind het irritant als mensen gaan bankdrukken in het squatrek terwijl je de normale bank gewoon vrij is en ik wil squatten

Sportschool is sinds een paar weken in het weekend tot 5 uur open. GEWELDIG!
Maar erger me dood aan de instructeurs, 2 meiden van mijn eigen leeftijd, die de gehele 3 uur dat ik er was achter en aan de bar hebben zitten kletsen/roddelen. Ze keken nergens naar om! Kwam binnen en hoorde iets over gevoelens, ging weg toen ging het over shampoo! Lekker baantje!

ja dat vraag ik me ook af

---------- Toegevoegd om 20:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:05 ----------

Sportschool is sinds een paar weken in het weekend tot 5 uur open. GEWELDIG!
Maar erger me dood aan de instructeurs, 2 meiden van mijn eigen leeftijd, die de gehele 3 uur dat ik er was achter en aan de bar hebben zitten kletsen/roddelen. Ze keken nergens naar om! Kwam binnen en hoorde iets over gevoelens, ging weg toen ging het over shampoo! Lekker baantje!
Blijf jij 3 uur sporten???
Of train jij een uur en kijk je nog 2 uur wat de instructrices doen?

Instructeurs doen bij ons ook niks anders als om 'n tafeltje met elkaar zitten lullen, vind het vrij normaal eigenlijk.

Instructeurs doen bij ons ook niks anders als om 'n tafeltje met elkaar zitten lullen, vind het vrij normaal eigenlijk.
+1
En als je ze om de zoveel weken wat vraagt kijken ze je eerst 10 seconde smerig aan voordat ze zeggen dat ze zo iemand naar je toe sturen.

---------- Toegevoegd om 20:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:08 ----------

En jullie zonnebank, sauna,...ect. Hebben allemaal zicht op de balie?

liever dat dan dat ze mij staan te vervelen

Dat wel ja, maar ze mogen ook wel 'n paar bejaarden op weg helpen i.p.v. dat ze staan te klunsen met de apparaten. Verder is er ook 'n instructeur die mij wel eens spot, mogen anderen ook wel doen. Jammer dat de rest dus ver van de dumbbells vandaan blijft en rondom het tafeltje zit.

+1
En als je ze om de zoveel weken wat vraagt kijken ze je eerst 10 seconde smerig aan voordat ze zeggen dat ze zo iemand naar je toe sturen.

---------- Toegevoegd om 20:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:08 ----------

daar heb je een punt. :)

maar 3u trainen lijkt me wel bizar daarmee.

ja dat vraag ik me ook af

---------- Toegevoegd om 20:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:05 ----------

Blijf jij 3 uur sporten???
Of train jij een uur en kijk je nog 2 uur wat de instructrices doen?

Nee, geniet van turks stoombad en sauna. Heerlijk voor jezelf op zondagmiddag!

haha had ik toch gelijk :p

+1

Nee, geen uitzicht op de balie maar ze zaten nog op precies dezelfde plek. Keken ook nog niet eens op of om als je de zaal uitkwam.

---------- Toegevoegd om 20:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:56 ----------

Idd, helemaal juist! :D

het lijken wel een stel apen hier...nog een paar palmbomen en het is compleet

(citaat van een 60 jarige wannabe milf op de gym).

de palmbomen staan er overigens al

liever dat dan dat ze mij staan te vervelen

Dat is ook zo, maar ze verdienen wel heel makkelijk hun geld! Plus als de 1 de ander (een beginner) staat uit te leggen dat ze een oefening verkeerd doet... Gewoon iemand die dus niet aan het sporten was maar iemand die iets aan papieren moest ophalen ofzo...

Als intructeur hoor je toch een beetje rond te lopen en laten merken dat je aanwezig bent voor de mensen die daar misschien behoefte aan hebben.

Als ik iets zou vragen en ze zouden zeggen 'we sturen zo iemand naar je toe', dan zou ik sowieso al weg zijn voordat diegene me zou kunnen vinden. Dan zijn er betere sportscholen waar je kan sporten. Tenzij je een DBBer bent natuurlijk, want dan weet je alles zelf beter dan de rest.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven