RvR
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 66
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 105kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
shopped? die ecto-pecs?
Stoor ik me totaal niet aan...als er een paar mensen na me staren kan ik er meestal meer reps uit halen.wat ik irritant vind in de sportschool: Mensen die mijn sets volgen en zelf 1 set per 10 minuten doen.
Ik vind het irritant als mensen gaan bankdrukken in het squatrek terwijl je de normale bank gewoon vrij is en ik wil squatten
Blijf jij 3 uur sportenSportschool is sinds een paar weken in het weekend tot 5 uur open. GEWELDIG!
Maar erger me dood aan de instructeurs, 2 meiden van mijn eigen leeftijd, die de gehele 3 uur dat ik er was achter en aan de bar hebben zitten kletsen/roddelen. Ze keken nergens naar om! Kwam binnen en hoorde iets over gevoelens, ging weg toen ging het over shampoo! Lekker baantje!
of zonnebank, sauna,...ect.ja dat vraag ik me ook af
---------- Toegevoegd om 20:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:05 ----------
Blijf jij 3 uur sporten![]()
Of train jij een uur en kijk je nog 2 uur wat de instructrices doen?
+1Instructeurs doen bij ons ook niks anders als om 'n tafeltje met elkaar zitten lullen, vind het vrij normaal eigenlijk.
En jullie zonnebank, sauna,...ect. Hebben allemaal zicht op de balie?
Instructeurs doen bij ons ook niks anders als om 'n tafeltje met elkaar zitten lullen, vind het vrij normaal eigenlijk.
daar heb je een punt.+1
En als je ze om de zoveel weken wat vraagt kijken ze je eerst 10 seconde smerig aan voordat ze zeggen dat ze zo iemand naar je toe sturen.
---------- Toegevoegd om 20:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:08 ----------

ja dat vraag ik me ook af
---------- Toegevoegd om 20:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:05 ----------
Blijf jij 3 uur sporten![]()
Of train jij een uur en kijk je nog 2 uur wat de instructrices doen?
+1
En als je ze om de zoveel weken wat vraagt kijken ze je eerst 10 seconde smerig aan voordat ze zeggen dat ze zo iemand naar je toe sturen.
---------- Toegevoegd om 20:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:08 ----------