AndroidHealthClinic

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Als intructeur hoor je toch een beetje rond te lopen en laten merken dat je aanwezig bent voor de mensen die daar misschien behoefte aan hebben.

Als ik iets zou vragen en ze zouden zeggen 'we sturen zo iemand naar je toe', dan zou ik sowieso al weg zijn voordat diegene me zou kunnen vinden. Dan zijn er betere sportscholen waar je kan sporten. Tenzij je een DBBer bent natuurlijk, want dan weet je alles zelf beter dan de rest.

qft

Dat de instructeurs weinig doen is algemeen bekend, vind dat ook wel schande.
Zie zo vaak beginners met zulke grove fouten en niemand die er wat van zegt.
Maar heeft er ook mee te maken dat 90% van de jongeren niet vraagt om begeleiding of een vriend heeft die het hun leert maar het zelf ook niet kan :P.

Oh ja, ik irriteer me aan de mensen die mij aanstaren alsof ik een dikke racist ben omdat ik lonsdale polo draag tijdens trainen.

Ja zeker vooral als diegene een buitenlander is.
Op een gegeven moment is het irritant vooral in sportschool, daarnaast boeit het me niet.

edit: hoezo kl***zak :(

Laatst bewerkt:
Ja zeker vooral als diegene een buitenlander is.
Op een gegeven moment is het irritant vooral in sportschool, daarnaast boeit het me niet.

edit: hoezo kl***zak :(

Het zijn ook maar kleren, ze mogen nog blij wezen dat er geen tekst op je shirt staat :o

Edit: Maar geen voorbeeld gegeven vanwege kaart xD

Ja klopt, het is maar een polo maar wel met rood wit blauwe streepjes op kraag en mouw.
Dat is natuurlijk wel erg racistisch :P

ik denk dat ik me als instructeur geen minuut zou vervelen.

Een dynamisch trainingsduo die het na 3 maanden trainen noodzakelijk vinden om met een powerbelt aan allerlei oefeningen te gaan doen, behalve dan daadwerkelijk deadliften of squatten....impressive! :D

Een jongen van ongeveer 1,80.. nog geen 60 kilo dus zo ecto als de pest. Loopt in een slimfit t-shirtje van (ik denk dan) maatje XS. Wat heeft meneer aan z'n handen? Juist... Handschoentjes. Daar staatie dan, te curlen met maar liefst 6 kilo per arm, een ****ed up ROM en een kop alsof hij een vrachtwagen aan het trekken is.

Zelden zo gelachen.

Een jongen van ongeveer 1,80.. nog geen 60 kilo dus zo ecto als de pest. Loopt in een slimfit t-shirtje van (ik denk dan) maatje XS. Wat heeft meneer aan z'n handen? Juist... Handschoentjes. Daar staatie dan, te curlen met maar liefst 6 kilo per arm, een ****ed up ROM en een kop alsof hij een vrachtwagen aan het trekken is.

Zelden zo gelachen.

lol :P

Vandaag in de sportschool voor het eerst geirriteerd.
Bij elke dumbbell die ik pakte, bij elke rep en bij elke ademhaling werd ik door 3 mensen vanuit verschillende plaatsen bekeken met van die rollende ogen :( dus ik keek terug en toen keken ze echt kei verbaasd van 'waarom kijkt die terug'? Terwijl ik gewoon met een net gewicht en goeie uitvoering zat te trainen en hun zaten daar maar grrr.
10 minuten later begonnen hun ook maar eens te trainen en keken ze na elke rep of ik wel gezien heb dat hun dat ook kunnen ...

vandaag aan mezelf geïrriteerd wat dacht je daar van :p een offday terwijl ik juist een x
een rustig weekend heb gehad!
Volgend weekend weer trossen los dus!

Het is serieus onzin dat je gsm meeneemt :trollface:

Zag vandaag 2 mong*len die aan het psp'en waren tussen hun sets in,minuutje set doen daarna 15min spelen en dan weer een setje,en ondertussen wel op het enige cable row apparaat blijven zitten,gelukkig had ik hem niet nodig vandaag zou weer vervelend worden:P

wtf dit meen je niet serieus toch ?

Terug
Naar boven