Fitness Seller

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Zag vandaag 2 mong*len die aan het psp'en waren tussen hun sets in,minuutje set doen daarna 15min spelen en dan weer een setje,en ondertussen wel op het enige cable row apparaat blijven zitten,gelukkig had ik hem niet nodig vandaag zou weer vervelend worden:P

Hater, ik mag toch lekker Psp'en tussen mijn setjes!

Ja serieus, te bizar voor woorden,kom je dan om te trainen of te computeren tff, ik zou zulke mensen nooit meer toelaten in myn gym lol:P

Dies wel heel sneu idd! :p

Huisvrouwen die bij de ´´Lounge´´ na de bodypump gaan zitten om iets te drinken (allemaal prima), maar vervolgens zoooooooo Ontiegelijk ongegeneerd hard gaan lachen, gieren en brullen dat ik het helemaal aan de andere kant van de zaal hoor terwijl ik zit te squaten. Het eeigste wat ik dan denk is: SHUTTTUPPPP, maar dat helpt ook wel weer bij de laatste paar herhalingen :p.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: ziel
Huisvrouwen die bij de ´´Lounge´´ na de bodypump gaan zitten om iets te drinken (allemaal prima), maar vervolgens zoooooooo Ontiegelijk ongegeneerd hard gaan lachen, gieren en brullen dat ik het helemaal aan de andere kant van de zaal hoor terwijl ik zit te squaten. Het eeigste wat ik dan denk is: SHUTTTUPPPP, maar dat helpt ook wel weer bij de laatste paar herhalingen :p.
HAHA +1
Maar bij ons in de Gym staan die wijfen naast je te curlen,zsm overstappen naar andere Gym :hello:

Sportschool is sinds een paar weken in het weekend tot 5 uur open. GEWELDIG!
Maar erger me dood aan de instructeurs, 2 meiden van mijn eigen leeftijd, die de gehele 3 uur dat ik er was achter en aan de bar hebben zitten kletsen/roddelen. Ze keken nergens naar om! Kwam binnen en hoorde iets over gevoelens, ging weg toen ging het over shampoo! Lekker baantje!

vrouwen die 3 uur in de sportschool zijn :)
zal zelf nooit weten of ze daadwerkelijk die 3 uur volmaken, maar daar gaat het nu niet om :)

zumba, les mills etc, cardio ook genoeg, maar bijna alleen maar nieuwe apparaten waaronder zelfs hammer strength apparaten :P
en dumbbells tot 40kg..
Toch beter dan bij ons, wij hebben dumbbells tot ik dacht 36. op hoge gewichten liggen ze allemaal door elkaar.

En alleen de basis aparaten (niet eens een squatrek) en alles van technogym's oude isotonic lijn. De meeste aparaten zitten er helemaal doorheen

Toch beter dan bij ons, wij hebben dumbbells tot ik dacht 36. op hoge gewichten liggen ze allemaal door elkaar.

En alleen de basis aparaten (niet eens een squatrek) en alles van technogym's oude isotonic lijn. De meeste aparaten zitten er helemaal doorheen

in onze sportschool hadden ze ook technogym, die om de haverklap kapot waren vanwege slecht onderhoud.. sinds september 2009 hebben ze een verbouwing ondergaan, 90% van alle apparaten veranderd (nu life fitness).
we hebben alleen ook geen squatrek, maar wel smith machine.

probleem is dat 's avonds sporten niet te doen is, met zo'n 100 tot soms wel 200 man (maandagavond) in de sportschool.. :(

in onze sportschool hadden ze ook technogym, die om de haverklap kapot waren vanwege slecht onderhoud.. sinds september 2009 hebben ze een verbouwing ondergaan, 90% van alle apparaten veranderd (nu life fitness).
we hebben alleen ook geen squatrek, maar wel smith machine.

probleem is dat 's avonds sporten niet te doen is, met zo'n 100 tot soms wel 200 man (maandagavond) in de sportschool.. :(
De vrijdag is het bij ons lekker rustig, dus dat ga ik eens bekijken. Anders ga ik altijd vroeg.

Van de zomer wel een keertje gehad dat alles uitliep en ik 's avonds moest komen. Maar die avond was het veel drukker dan normaal zijden ze ook kon gwoon helemaal nix doen.

schat een man of 12

Wat ik irritant vind in de sportschool is als Justin Bieber op de radio komt.

vrouwen die 3 uur in de sportschool zijn :)
zal zelf nooit weten of ze daadwerkelijk die 3 uur volmaken, maar daar gaat het nu niet om :)

Omkleden, kwartiertje roeien, uurtje kracht, buikspierkwartier (de enige manier om mij aan mijn buikspieren te laten werken), 3 kwartier cardio en dan soms nog de sauna in en douchen. Maar laaste tijd niet zo van de cardio, saai! Ben er om 7 uur, 10 uur thuis dus ik lieg geen volle 3 uur!

Wat ik echt heel irritant vind is dat mijn buik in hou techniek niet altijd synchroon loopt met de blikken van het vrouwelijk schoon, op een beetje klote dag doe je het net iedere keer niet goed en ontspant de boel terwijl je even snel gescand wordt...zo vervelend.

Wat ik echt heel irritant vind is dat mijn buik in hou techniek niet altijd synchroon loopt met de blikken van het vrouwelijk schoon, op een beetje klote dag doe je het net iedere keer niet goed en ontspant de boel terwijl je even snel gescand wordt...zo vervelend.
Wat maakt dat jou uit? Jij had toch al een vrouw en kinderen?

Ik heb hem zo hard gebust dat hij me karma heeft gegeven ;) dus ik gaf ook maar wat terug....net wel een echte patser gezien in de sportschool.

Er stonde 4 bankjes voor de spiegel bij de dumbbells, allemaal ver genoeg uit elkaar zodat je fly's kon doen zonder elkaar te storen...Maar hij moet even 3 bankjes wegduwen met zun poten (nog stoerder) en een bankje in het midden zeten voor zijn 18kg per hand incline dumbbell press.

Als je iets voorstelt okeey maar dit ging gewoon nergens over

is gewoon te druk soms

Niet echt superirritant ofzo, maar ik was 's in de sportschool en toen was ik lekker aan 't squatten, komt er zo'n gast aanlopen; ''Hoe lang moet je nog?'' (Is die gast die altijd bencht in het squatrek:o) ik zeg; ''Ik ben nog bezig met opwarmen'' ok dus hij doet ff wat anders, kom ik diezelfde dag bij een andere oefening, gaat hij weer vragen hoe lang ik nog moet, was ik ook nog aan het opwarmen :o 2 dagen later weer hetzelfde verhaal bij 't squatten :roflol:

Terug
Naar boven