MuscleMeat

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Ik wordt gek van die 50cent stumperts die lopen alsof ze een gebroken knie hebben, schreeuwen als ze 30cm van elkaar vandaan staan en uit hun ogen kijken alsof ze alle gewichten uit de sportschool bij elkaar tillen kunnen.. De welbekende maandagavondboys.. Ik train wel overdag..
:roflol:

Ik wordt gek van die 50cent stumperts die lopen alsof ze een gebroken knie hebben, schreeuwen als ze 30cm van elkaar vandaan staan en uit hun ogen kijken alsof ze alle gewichten uit de sportschool bij elkaar tillen kunnen.. De welbekende maandagavondboys.. Ik train wel overdag..

t*ring, ik las vijftig cent sumperts duurde even:p

Niks te klagen eigenlijk, kleine gym.
squat rek is altijd vrij en gewichten verhogen vanaf 2.50 kilogram en losse dumbbells die in 2 kilo omhoog gaan, plus een nette benchpress bank en genoeg barbells om te deadliften of BOR te doen:)

als ik jullie posts lees mag ik wel erg blij zijn. het enigste wat mij zou kunnen storen is dat de mannen geen pot hebben enkel een urinoir. als je dna is pech hebt en moet kakken zit je wel met een probleem. zeker als je net wilt gaan squatten:p

polen in mijn gem zijn niet echt de beste. sommige wel maar er zijn er een paar die hun uitvoering wel serieus moeten aanpassen.

ik ga echt elke keer als ik jullie posts lees helemaal stuk van het lachen :D

Als er een sissy op MIJN benchpress ligt met een bijna lege stang terwijl de chestpress(die voor hem bedoeld is) vrij is!
En als er geen lekkere wijven zijn om stoer voor te doen.
En de aller aller ergste vind ik als de melk op zondag weer eens op is zodat ik geen shake kan drinken!

Chestpress is toch niet even effectief dn de benchpress, juist? ;)
Qua groeien en sterker worden...

Zulke gastjes eten nauwelijks, dus massa aanzetten zullen ze toch niet.
word je er dan sterker van? ;)
Ik eet namenlijk wel genoeg, maar kan momenteel niet maximaal benchen, daar men trainginspartner effe buiten strijd is...Maar wil alsnog sterker worden.ok het is misschien minder effectief die chestpress, maar haalt het iets uit?

word je er dan sterker van? ;)
Ik eet namenlijk wel genoeg, maar kan momenteel niet maximaal benchen, daar men trainginspartner effe buiten strijd is...Maar wil alsnog sterker worden.ok het is misschien minder effectief die chestpress, maar haalt het iets uit?

Kan prima. Soms wel goed om ff wat af te wisselen met machines. Geeft je spieren net weer een andere prikkel.

Je hoeft trouwens ook niet altijd maximaal te benchen hoor. Doe eens voor de afwisseling wat meer reps, of ga met dumbbells bankdrukken.

Kan prima. Soms wel goed om ff wat af te wisselen met machines. Geeft je spieren net weer een andere prikkel.
ok bedankt :)
Dan blijf ik het gewicht op de chestpress verhogen, hopelijk kan ik mijn benchen press ook verhogen eens ik terug vollop ga benchen, maar dat zien we dan wel, stap per stap! :D

Allochtonen in het algemeen.

Superdudes die zwaarder benchen als mij, terwijl ik wel serieus vreet en train :fuu:

Er is bij ons een kerel die me echt enorm irriteerd..
Hij traint denkik bijna alle dagen en traint alleen maar borst, schouders en buik...vooral die buik vind hij precies enorm belangrijk want hij zit oneindig veel sit-ups te doen tussen zijn oefeningen door.
Daarbovenop is zijn techniek gewoonweg slecht. Halve ROM's, het hele lichaam gebruiken en teveel willen drukken.
Dan zit hij ook nog de hele tijd maar ook echt bijna altijd te staren naar je alsof hij een autist is...wanneer hij voorbij de spiegels loopt moet hij natuurlijk altijd eens zijn t-shirt omhoog doen en zijn 'O zo mooie abs' flexen:splat:...

Laatst zat hij ook nog mee te zingen met een liedje in de kleedkamers...:headbang:

Hij traint denkik bijna alle dagen en traint alleen maar borst, schouders en buik...vooral die buik vind hij precies enorm belangrijk want hij zit oneindig veel sit-ups te doen tussen zijn oefeningen door.
Daarbovenop is zijn techniek gewoonweg slecht. Halve ROM's, het hele lichaam gebruiken en teveel willen drukken.
Dan zit hij ook nog de hele tijd maar ook echt bijna altijd te staren naar je alsof hij een autist is...wanneer hij voorbij de spiegels loopt moet hij natuurlijk altijd eens zijn t-shirt omhoog doen en zijn 'O zo mooie abs' flexen:splat:...

Laatst zat hij ook nog mee te zingen met een liedje in de kleedkamers...:headbang:

wat drukt hij dan:P je moet hem stiekem filmen ^^

Hahaha, Ik denk dat hij er ook was toen ik ging gaan testen :D Echt de hele tijd mij aanstaren, ik kwam er dan al slecht van :p. Hij zat ook veel op zo'n buikspiermachine helemaal in de hoek. Zo'n stoel waar in je van de éne naar de andere kant 'draait'. Hij droeg ook totaal geen trainingskledij, maar eerder kledij om naar een discotheek te gaan :D. Ik schat hem rond de 23 jaar. Is het hem :D???

Edit: nee dus, want hij zag er echt wel ouder uit dan 16 jaar :p

Hahaha, Ik denk dat hij er ook was toen ik ging gaan testen :D Echt de hele tijd mij aanstaren, ik kwam er dan al slecht van :p. Hij zat ook veel op zo'n buikspiermachine helemaal in de hoek. Zo'n stoel waar in je van de éne naar de andere kant 'draait'. Hij droeg ook totaal geen trainingskledij, maar eerder kledij om naar een discotheek te gaan :D. Ik schat hem rond de 23 jaar. Is het hem :D???

:hahaha:die kerel is gewoon berucht.

Terug
Naar boven