AndroidHealthClinic

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Vandaag: iemand die kwam trainen in spijkerbroek shirt en schoenen die je buiten ook aan hebt en het personeel dat hem er niet op aanspreekt.

Iemand die de cable-crossover gebruikt om te curlen. (omdat die daar meer gewicht aankan dan bij het multi station)

En iemand die de oefeningen gewoon zwaar k*t uitvoerd en me dan gaat uitleggen dat ik ze beter ook op die k*t manier kan doen.
Wat doen jullie als dat gebeurt? Blijven jullie het gewoon goed doen, hopen dat hij het niet ziet of gewoon negeren. Of zeiken jullie zijn manier van doen af?

Ik zeg gewoon dat ik het op mijn manier blijf doen omdat ik er van overtuigd ben dat deze beter is. En als ze dan nog zeuren kijk ik ze vermoeid aan, da's meestal genoeg.

@ dat handdoekje, doe ik ook; maar ik vind het zo arrogant staan.

Stoor me alleen aan mensen die 2 dingen tegenlijk bezet houden. Voor de rest let ik niet zo op de mensen.

Vandaag: iemand die kwam trainen in spijkerbroek shirt en schoenen die je buiten ook aan hebt en het personeel dat hem er niet op aanspreekt.

Iemand die de cable-crossover gebruikt om te curlen. (omdat die daar meer gewicht aankan dan bij het multi station)

En iemand die de oefeningen gewoon zwaar k*t uitvoerd en me dan gaat uitleggen dat ik ze beter ook op die k*t manier kan doen.
Wat doen jullie als dat gebeurt? Blijven jullie het gewoon goed doen, hopen dat hij het niet ziet of gewoon negeren. Of zeiken jullie zijn manier van doen af?

Wtf zou jou wat boeien/irriteren of iemand in zijn spijkerbroek komt trainen, en bijna iedereen heeft schoenen van buiten aan :o ..

Je weet ook niet of die gast beter gaint op de cable-crossover ..

Waar irriteren jullie je overal aan, OMG :o:o:o:o:o:o

Hij loopt je in niet in de weg dus ik snap je probleem niet :roflol:
Als ie nou iets niet opruimt of iets laat slingeren of dingen bezet houd dan begrijp ik het, maar deze bullshitt :roflol:

Waren we allemaal maar zoals jij bent hè ;)

Dan was dit topic nooit gestart ???
maar waarom irriteren wat andere mensen doen m.b.t. kleding of oefeningen ze doen op welk ding dan ook :P

Tja, mensen irriteren zich nou eenmaal. Iemand een pagina terug wou zelfs fluitende mensen een klap geven :P

Dumbbells die hatseflats door elkaar liggen, met een beetje pech wordt m'n rust tussen setjes verdubbeld door het zoeken naar het benodigde materiaal.

of mensen die een bankdruk stang pakken om vervolgens mee te deadliften ( terwijl er al een andere stang ligt om mee te deadliften ???) zodat ten eerste niemand daar meer kan bankdrukken.

en dan ten tweede die stang daar laten liggen met 100kg eraan in de meest onmogelijke combinatie aan schijven zodat als je vervolgens wil bankdrukken je eerst 100kg van die stang af kan slopen, de stang op zijn rechtmatige plek kan installeren en kunt gaan bankdrukken

-_-'

Inderdaad.. Bij ons liggen de 34KG dumbbells gezellig tussen de 4KG dumbbells in etc. Verder hebben wij ook een rare instructeur, die wij Google noemen, omdat hij letterlijk alles wat je vraagt op Google opzoekt xD Bijvoorbeeld deadlift, benchpress, rows... noem maar op. Hij kon ook een keer mijn bf% niet meten, omdat hij dat online doet op zo'n k*t site waar jij je gewicht etc moet invoeren, omdat het internet uitviel ???

Inderdaad.. Bij ons liggen de 34KG dumbbells gezellig tussen de 4KG dumbbells in etc. Verder hebben wij ook een rare instructeur, die wij Google noemen, omdat hij letterlijk alles wat je vraagt op Google opzoekt xD Bijvoorbeeld deadlift, benchpress, rows... noem maar op. Hij kon ook een keer mijn bf% niet meten, omdat hij dat online doet op zo'n k*t site waar jij je gewicht etc moet invoeren, omdat het internet uitviel ???

:roflol:

Wtf zou jou wat boeien/irriteren of iemand in zijn spijkerbroek komt trainen, en bijna iedereen heeft schoenen van buiten aan :o ..
Dat zijn regels waar iedereen zich aan moet houden, en iedereen behalve hij en een bejaarde die ik één keer heb gezien doen dat ook.

Je weet ook niet of die gast beter gaint op de cable-crossover ..
Het is precies dezelfde oefening als bij het multi station (dat 4 mensen tegelijkertijd kan laten curlen) en we hebben maar één cable crossover.

---------- Toegevoegd om 00:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:14 ----------

Tja, mensen irriteren zich nou eenmaal. Iemand een pagina terug wou zelfs fluitende mensen een klap geven :P
sinds ik fluitende spleetogen in mekaar ram...maar nee, als mensen zich nooit irriteren moeten ze niet op dit topic komen, dus het is een goede post van jou brah

of mensen die een bankdruk stang pakken om vervolgens mee te deadliften ( terwijl er al een andere stang ligt om mee te deadliften ???) zodat ten eerste niemand daar meer kan bankdrukken.

en dan ten tweede die stang daar laten liggen met 100kg eraan in de meest onmogelijke combinatie aan schijven zodat als je vervolgens wil bankdrukken je eerst 100kg van die stang af kan slopen, de stang op zijn rechtmatige plek kan installeren en kunt gaan bankdrukken

-_-'

Neem dan de deadliftstang en ga daar mee bankdrukken?

Terug
Naar boven