XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

ik doe niet alleen muziek in de sportschool, ben ik te sociaal voor :D
Anders kan ik dat ding steeds in en uit doen ..

ik doe het eigenlijk ook nooit, irriteer me dan aan dat draadje. zeker bij deadliften of squatten is da k*t.

jah das ook nie echt slim nee..

Wat heel irritant is op de sportschool?Mensen die alleen maar lullen over trainen hoe het moet en zelf de raarste capriolen uithalen met een lullig gewichtje.
Oh ja en oudere dames die gaan staan dansen in de sportschool.

ik doe het eigenlijk ook nooit, irriteer me dan aan dat draadje. zeker bij deadliften of squatten is da k*t.
Ik ben bang dat mijn telefoon (heb geen losse MP3 speler) uit mijn zak dondert tijdens squatten of dat ik inderdaad achter dat draadje blijf hangen met een oefening. Jammer want enkele (jonge) 'instructeurs' in mijn gym zetten regelmatig k*t-rap enzo op :o

Als ik flink mijn best moet doen hoor ik liever opzwepende rock ofzo:

http://www.youtube.com/watch?v=Wws7mnMewPw

ja das in ieder geval beter, vind nie alle nummers van slipknot lekker ma is wel hard om op te trainen.

mensen die altijd 'betere oefeningen' of 'aanmerkingen' hebben en vervolgens squatten deadliften met een bolle rug en tijdens het biceps trainen hun gewicht in de strijd gooien om die dumbbell maar omhoog te krijgen..

en oudere mannen die 40 kilo bankdrukken met een gezichtsuitdrukking alsof de wereld vergaat en vervolgens zon enorme zweetrug hebben dat niemand er ook nog maar over denkt om op datzelfde bankje te gaan bankdrukken

Sta ik na mijn zware rug oefeningen met pijn en moeite 12kg te curlen, staat er een ecto naast mij met 1 hand in zen zak 16kg te curlen ?????????

achter de step apparaten staan loopbanden en daarachter staan cross trainers.
aan loopbanden heb ik een hekel dus dan ga ik op de cross trainer en dan zie ik de dames lekker steppen.
waar ik dan een hekel aan heb, de smerige dikke mannetjes die op de loopband gaan en mijn uitzicht verpesten! alsof ze het expres doen.:mad:

Ben ik vol geconcentreerd cable fly aan het doen, komt een gast van +/- 40 vertellen dat ik goed op mijn rug moet letten. Ik vertel dat er helemaal niks aan de hand is en dat ik echt wel merk wanneer mijn rug overbelast wordt. "Ja want meneer had ook rugproblemen en daarom was hij nu aan het trainen en revalideren". *kijk persoon wazig aan:twitch:*
Meneer kwam toen tot de verstandige conclusie: "Mijn arm past 4 x in de jouwe, dus waarschijnlijk heb je gelijk"
:hello:

thanks twitchy! heb het aangepast.

Mm, wachten denk ik, of pratende niet trainende mensen.

Als ik de aansluitingen niet kan vinden voor de cable rack :(
Ofjaa de handvaten zeg maar.

Nog iets, mensen die alvast hun bankje claimen door hun handoekje erop te leggen. Prima als je alleen ff water gaat halen, maar niet als je ondertussen een andere oefening gaat doen.

Terug
Naar boven