MuscleMeat

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Mensen die bepaalde gewichten of plaatsen in gebruik houden zodat je moet wachten tot je je schema kunt volgen.

Deze zal vast al voorbij zijn gekomen.

Maar mijn bloed gaat koken van die figuren die zo enorm druk en "populair" voor willen komen, dat iedereen hun moet horen!

---------- Toegevoegd om 15:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:20 ----------

ik doe het eigenlijk ook nooit, irriteer me dan aan dat draadje. zeker bij deadliften of squatten is da k*t.

Nike heeft daar speciale koptelefoontjes voor!

Maar mijn bloed gaat koken van die figuren die zo enorm druk en "populair" voor willen komen, dat iedereen hun moet horen!

ja idd die net iets te hard stoere verhalen gaan staan te verkondigen waar 2% van waargebeurd is haha:D

---------- Toegevoegd om 15:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:20 ----------

Nike heeft daar speciale koptelefoontjes voor!

Ow?
Vertel.. :D

Laatst bewerkt:
hoezo film je mij?

ik vind het irritant dat sportschool morgen dicht is

Wat gebeurt er nou precies?

Meesterlijk filmpje! Maar wat zeg je op het eind?
Zulke typetjes heb ik ook rondlopen op de gym.
(Nice gym btw!)

jup deze kerel heb ik vandaag in de gym gefilmd :D hij is tevens ook nog iemand die vraagt of je nog lang moet ;) zulke mensen zijn tegelijk hatelijk maar o zo komisch :roflol:

http://www.youtube.com/watch?v=3qiDRsBMY60

aparte manier van shrugs :p

---------- Toegevoegd om 09:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:47 ----------

Kwam meteen een mooie tegen op youtube, geen idee wat deze kerel uitspookt :)

http://www.youtube.com/watch?v=JGmOyoKwVMw

Paar pagina's terug, over de vraag "jij bent toch van de sportschool".

Die vraag bij uitgaan/kroeg krijg ik zo vaak, of dat ze voor je gaan staan met "niet te breed he" en "heb je al weer de spuit erin" al is die laatste wel leuk aangezien ik naturel ben.

Die vraag bij uitgaan/kroeg krijg ik zo vaak, of dat ze voor je gaan staan met "niet te breed he" en "heb je al weer de spuit erin" al is die laatste wel leuk aangezien ik naturel ben.

ja idd 'ho ho kun je nog breder staan'
en van die spillebeentjes die vragen 'maar ff serieus he wat gebruik jij nou'

boterhammen banaantjes en whey lul haha

Wahaha die filmkes :')

Heeft natuurlijk ook z'n voordelen, toevallig een chick die in je arm knijpt of even langs je pecs gaat. :D

Terug
Naar boven