AndroidHealthClinic

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Express je tricep aanspannen en dan langs een meisje hahaha

:roflol: @die filmpjes

Meesterlijk filmpje! Maar wat zeg je op het eind?
Zulke typetjes heb ik ook rondlopen op de gym.
(Nice gym btw!)

Ik zei ALE! omdat hij net gedaan had, hij was nog erger bezeg dervoor, en dan zei ik nog iets in de aard van 'my god..' :D trouwens op de leg press en seated row doet hij hetzelfde, een ****load aan gewichten of de pin superlaag steken maar dan van die k*tbewegingkjes ;)

Hetgeen waar ik me aan irriteer zijn de (vele) dagen waarop de sportschool gesloten is.
Feestdagen e.d.

Geef dan een 24/7 sportschool :(

Ja idd, met die vakantie wil ik de hele dag door wel trainen.

Haha super filmpjes :)
zulke gasten lopen wel in elke sportschool. Echt een brute gym volgens mij van dat eerste filmpje!!

Paar pagina's terug, over de vraag "jij bent toch van de sportschool".

Die vraag bij uitgaan/kroeg krijg ik zo vaak, of dat ze voor je gaan staan met "niet te breed he" en "heb je al weer de spuit erin" al is die laatste wel leuk aangezien ik naturel ben.

Eindelijk! ben niet de enige:P

En met me glas water staan krijg ik ook complimenten dat ik er helemaal voor ga enzo:D

Misschien ben ik dan wel de volgende die in zo een filmpje op youtube verschijnt :D

Heb je het toch nog gedaan, je staat al op de homepage van YT.
:J/k: :trollface:

Hetgeen waar ik me aan irriteer zijn de (vele) dagen waarop de sportschool gesloten is.
Feestdagen e.d.

Geef dan een 24/7 sportschool :(

Bij mij zijn ze vandaag van 4 uur gesloten, en morgen en zondag.
En nieuwjaar, oud jaar vanaf 4 uur gesloten.

Voor mij geen nadeel gelukkig :P

Ben je lekker aan het hardlopen of lekker bezig op de crosstrainer, komt die balieslet mijn scherm schoonmaken met glascoïtus + doek.

Wtf man dan spoor je ook niet. Die geur van glascoïtus tijdens het cardio, stelletje mafkezen en als je er wat van zegt word je zo de gym uitgestuurd.

Ben je lekker aan het hardlopen of lekker bezig op de crosstrainer, komt die balieslet mijn scherm schoonmaken met glascoïtus + doek.

Wtf man dan spoor je ook niet. Die geur van glascoïtus tijdens het cardio, stelletje mafkezen en als je er wat van zegt word je zo de gym uitgestuurd.

Heeft ook weinig zin om die dingen schoon te maken als mensen nog bezig zijn met sporten. :duh:
dweilen met de kraan open

Echt nog nooit van gehoord dat ze dit soort shit doen, wat een k*t Gym dan.

Nou bij ons maken ze ook van alles en nog wat schoon hoor. Gaan ze ook tijdens trainingstijd de spiegels schoonmaken, nou.. Je raadt het al. Alles aan de kant schuiven, smith machine wegschuiven terwijl iemand daar bezig is, moet die helemaal tegen de andere muur aan zitten trainen. Fokking irritant.

Terug
Naar boven