- Waardering
- 1.269
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 118kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Meesterlijk filmpje! Maar wat zeg je op het eind?
Zulke typetjes heb ik ook rondlopen op de gym.
(Nice gym btw!)
trouwens op de leg press en seated row doet hij hetzelfde, een ****load aan gewichten of de pin superlaag steken maar dan van die k*tbewegingkjes 
geniaal!
geniaal!
Kan dit wel waarderen hoor, misschien dat ik dit ook een keertje doe, looks like fun![]()

Misschien ben ik dan wel de volgende die in zo een filmpje op youtube verschijntZou het wel doen als je alleen bent in de gym
Anders zal iedereen je wel gaan uitlachen![]()

Stel je voor dat die dat ook nog terug vind.jup deze kerel heb ik vandaag in de gym gefilmdhij is tevens ook nog iemand die vraagt of je nog lang moet
zulke mensen zijn tegelijk hatelijk maar o zo komisch
http://www.youtube.com/watch?v=3qiDRsBMY60
Paar pagina's terug, over de vraag "jij bent toch van de sportschool".
Die vraag bij uitgaan/kroeg krijg ik zo vaak, of dat ze voor je gaan staan met "niet te breed he" en "heb je al weer de spuit erin" al is die laatste wel leuk aangezien ik naturel ben.

dacht ff dat ik dat was, maar als ik dat doe schreeuw ik jippieej

Misschien ben ik dan wel de volgende die in zo een filmpje op youtube verschijnt![]()

Hetgeen waar ik me aan irriteer zijn de (vele) dagen waarop de sportschool gesloten is.
Feestdagen e.d.
Geef dan een 24/7 sportschool![]()

Ben je lekker aan het hardlopen of lekker bezig op de crosstrainer, komt die balieslet mijn scherm schoonmaken met glascoïtus + doek.
Wtf man dan spoor je ook niet. Die geur van glascoïtus tijdens het cardio, stelletje mafkezen en als je er wat van zegt word je zo de gym uitgestuurd.

Ben je lekker aan het hardlopen of lekker bezig op de crosstrainer, komt die balieslet mijn scherm schoonmaken met glascoïtus + doek.
Wtf man dan spoor je ook niet. Die geur van glascoïtus tijdens het cardio, stelletje mafkezen en als je er wat van zegt word je zo de gym uitgestuurd.