XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

sluitingstijden
stinkerds
staarders

Er was paar dagen terug een gast aan het cable curlen en hij had oordopjes in. Nou staat de normale muziek niet hard maar zijn oordopmuziek kwam er echt moeiteloos bovenuit. Heel scherp hoorde ik: UNDER MY UMBRELLA...ELLA..ELLAA. EEE EEE EEEEEEE

Dat is toch geen muziek om op te trainen voor een vent van ik schat 30 :roflol: Ik irriteerde me er niet echt aan trouwens het was meer diep triest. Wou hem echt opknopen, de fag :o

Er was paar dagen terug een gast aan het cable curlen en hij had oordopjes in. Nou staat de normale muziek niet hard maar zijn oordopmuziek kwam er echt moeiteloos bovenuit. Heel scherp hoorde ik: UNDER MY UMBRELLA...ELLA..ELLAA. EEE EEE EEEEEEE

Dat is toch geen muziek om op te trainen voor een vent van ik schat 30 :roflol: Ik irriteerde me er niet echt aan trouwens het was meer diep triest. Wou hem echt opknopen, de fag :o

Lol, masterlijk. Umbrella:o Als het dan de Baseballs waren maar dan is het nog Rihanna ook tijdens 't trainen:o Ik luister gewoon of Zyzz music of schreeuw music:)

Lol, masterlijk. Umbrella:o Als het dan de Baseballs waren maar dan is het nog Rihanna ook tijdens 't trainen:o Ik luister gewoon of Zyzz music of schreeuw music:)

De baseballs versie kan nog wel (afwisseling van de rock of hardstyle) maar die van Rihanna zou ik ook niet lekker op kunnen trainen nee :p.

Die Baseballs zien er ook gewoon nog cool uit:cool:

Rihanna=lekker dus haar muziek ook

skinniestagemannetjes die aan je komen vragen waarom je bij deadliften steeds de stang neer legt in plaats van net iets boven de grond houden:S

random mensen die aan mij gaan vragen hoeveel ik weeg..???

ohja en iemand die beweert dat je van soep groeit, en een paar dagen later zegt ja je moet ook veel kip eten...

en het de gym uitkijken als ze bijna sluiten, of de tv al uit zetten, lampen uit doen etc

Laatst bewerkt:
Wat is dat toch steeds in de gym ??? Dat aanstaren komt zowat mijn neus uit... Ik bedoel, kom je bij een voetbal training, is iedereen gewoon relax en geen gestaar... Bij een kickbox training ook... Kom je in de Gym... Word je door een tien tal hersenloze zombies vermoeid aangestaard ??? Das mijn grootste iritatie!

Wat is dat toch steeds in de gym ??? Dat aanstaren komt zowat mijn neus uit... Ik bedoel, kom je bij een voetbal training, is iedereen gewoon relax en geen gestaar... Bij een kickbox training ook... Kom je in de Gym... Word je door een tien tal hersenloze zombies vermoeid aangestaard ??? Das mijn grootste iritatie!

Pak het op als een compliment!

skinniestagemannetjes die aan je komen vragen waarom je bij deadliften steeds de stang neer legt in plaats van net iets boven de grond houden:S

+1 :D, bij ons ook.. ben je aan het deathliften met 160/170kg vraagt ie of het allemaal lukt enzo whahah. vorige keer zei ik 'nee' en vroeg of ie het even voor kon doen maar dat deed ie niet:p

Volgende week zal het wel weer zwaar irritant zijn met al die goeie voornemens :rolleyes:

heel januari is het sterves druk met volop gemotiveerde mensen die 'er dit jaar tegenaan gaan' en half februari is het weer gewoon rustig :D

We moeten een debiele oefening bedenken, zoals overgooien met dumbbells en dan alle nieuwelingen laten geloven dat je daar breed van wordt.

Terug
Naar boven