MuscleMeat

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Van het gooien word je breed, alleen dat vangen...

Dat de sportschool nu door het vakantie rooster alleen van half 7 tot 8 open is en dan de iedereen in dat anderhalf uurtje moet.

Echt vanaaf zat een stelletje gewoon op schoot bij de chest press machine.. rottt opp

Dat de sportschool nu door het vakantie rooster alleen van half 7 tot 8 open is en dan de iedereen in dat anderhalf uurtje moet.

Echt vanaaf zat een stelletje gewoon op schoot bij de chest press machine.. rottt opp

Hha, wat een mongols jonguh !

heel januari is het sterves druk met volop gemotiveerde mensen die 'er dit jaar tegenaan gaan' en half februari is het weer gewoon rustig :D

:( Ik hoop het niet .. Mja zijn meestal toch oudere mensen die doen toch niet vaak aan KT, want anders moet ik dalijk ook nog gaan wachten voordat ik een oefening kan doen :mad:

Waaaatt die lui moet je echt doodmaken

Mensen die die extra gewichten voor apparaten maar ergens neergooien waar je ze niet kan zien. Het kan bijna niet anders of iemand had ze zo goed mogelijk verstopt.
Een lag er in het midden van dat ding waar je aan 4 kanten met 4 personen kan curlen, eentje lag er onder de stoel van de leg extension, en 2 andere lagen uit het zicht tussen de achterkant van een apparaat en de muur. :fuu:

Bij deze mijn eerste reactie ;)

Ik irriteer me kapot aan ..

.. die vreemdelingen die staan te schijnboksen voor de spiegel.
.. diezelfde groep die het nodig acht een volledige turnles aan opwarming te hangen (zijn net helikopters)
.. zeikers die me komen vragen : "is je bankje vrij ?" terwijl je er op zit.
.. stinkers (en geloof me , er zijn er veel)
.. mensen die van je drankje drinken en zeggen : "oh sorry heb hetzelfde mee"
.. mensen die op je neerkijken ivm spiermassa terwijl ze eigenlijk moddervet zijn
.. in de gym aankomen en alles is bezet.
.. mensen die het nodig achten tussen iedere set bankduwen 3 jaar te praten.

en ga zo maar verder , voor de rest train ik graag :P

Ik heb een hekel aan mensen die zeiken.

ik irriteer me eraan dat mensen op je gaan letten en het online gaan posten /whine

Het soortvan deadlift apparaat voor je onderrug. Begin met 80 kg, na 6 reps ineens BAM! ik schrik me wild... Kabel geknapt. Lekkerrrr

Mensen die vertellen dat je al genoeg bent afgevallen en al een prima kont hebt - en daar vooral niets aan moet doen.
Dat bepaal ik zelf wel! :mad:

Pics or it didnt happen ! :P
J/K :P

Een kerel die me uit begon te lachen omdat ik met weinig gewicht bankdrukte (Voelde me niet echt fit) Vervolgens probeert hij het met een gewicht wat te zwaar was zonder spotter.. Gevolg: Een gillende jongeman onder een olympische stang, die men een tijdje zo liet liggen :)

Een kerel die me uit begon te lachen omdat ik met weinig gewicht bankdrukte (Voelde me niet echt fit) Vervolgens probeert hij het met een gewicht wat te zwaar was zonder spotter.. Gevolg: Een gillende jongeman onder een olympische stang, die men een tijdje zo liet liggen :)

Hahah nice, zei je nog wat terug?

Vind het trouwens heel erg zwak als je een ander gaat uitlachen om het gewicht dat ie drukt, iedereen moet toch ergens beginnen??? Kansloos ventje imo

Nou... irritant niet echt, meer grappig. Een superdude, minder gespierd dan dat ik ben (zie stats), die ik nu al 3 keer met z'n ecto vrienden heb zie trainen, en heb hem alleen nogmaar zien curlen en tricep pushdown doen. Hij doet vast wel meer, maar heb niet echt meer op hem gelet. Het leukste gedeelte was dat hij constant een belt aanheeft... Ja... een belt... om 15-20kg te curlen... overdreven much?

Terug
Naar boven