Fitness Seller

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Kinderen (en ouders die nergens op letten)

Mensen die na het douchen eerst de kleedkamer in lopen en zich daar rustig gaan staan afdrogen terwijl de hele t*ring zooi nat wordt waar jij dan staat met je droge sokken. Als je dan vraagt of ze thuis thuis ook eerst de slaapkamer in lopen voordat ze zich afdrogen je aankijken alsof ze water zien branden.

ja maar misschien is het dat ook niet, het is hetzelfde als fluisteren in gezelschap, gewoon niet netjes.

Meh, ik heb mijn MP3 speler op dus ik hoor ze toch niet (zelfs als ze het tegen me hebben). Het wemelt bij ons van de buitenlandse studenten, zolang ze zich maar gedragen heb ik er geen problemen mee. Nederlanders praten ook Nederlands als ze in het buitenland zijn.

Keer op keer zelfde muziek, ga denk ik binnenkort ook maar eens met mijn eigen muziek naar de sportschool.

Alleen die verdomde oordopjes blijven nooit zitten in mijn oren :fuu:~~

Vrijdag was ik eens een keer irritant voor de verandering:D.

Zo'n gozer stond heel uitgebreid te squatten met een k*tgewicht. Toen hij klaar was ging ik voor zijn neus heel blij met zijn squatgewicht barbell curlen:roflol:.

Keer op keer zelfde muziek, ga denk ik binnenkort ook maar eens met mijn eigen muziek naar de sportschool.

Alleen die verdomde oordopjes blijven nooit zitten in mijn oren :fuu:~~

In-ear oordoppen kopen! is ff wennen maar drna wil je nooit meer anders

mensen die erheen komen om lol te maken:fire:

Gasten die lopen te voetballen in de gym.

Ik vind die rechtse rooie beter, isoleert echt alle geluiden die van buiten af komen.

Creative EP-630 in-ear kan ik 100% aanbevelen! Super geluid, ongelooflijk mooie diepe bass, ze zitten perfect en vallen nooit uit. Ze kosten 25 euro. Ik heb ze nu ruim een halfjaar en niets is achteruit gegaan (normaal gesproken doe ik 2 maanden met een setje, en dan zijn ze kapot of begint alles te ratelen) Het voordeel is idd dat ze goed omgevingsgeluid dempen, waardoor je ze ook veel minder hard zet wat ten goede komt van de levensduur van je oren.

Laatst bewerkt:
Aan iedereen. Dus standaard oordopjes in, zelfs als mijn batterij leeg is! Wil mijn tijd goed benutten dus praat niet met anderen, hehe.

half ontbindende oma`s die geen handdoekje meenemen:barf:

r**ards die denken dat ze hardcore zijn.

Nou let op, dit vind ik irritant, het is me net overkomen:

Nadat ik triceps pushdown had gedaan (gewoon heel zwaar, niet zo heel gecontroleerd) kwam er een jonge van ong. 20 jaar naar mijn toe. "Jij traint echt op kracht fnie?" Nee op massa. "Ah ok, en je denkt dat dat zo werkt?" Ik weet dat het zo werkt, zei ik.
"Je moet helemaal niet zwaar trainen, maar gewoon licht." Ik dacht: nee he, maargoed zal is verder vragen. Dus: Waarom niet?:rolleyes:

Nou toen kwam het: je moet trainen totdat je spieren vol zijn en dan ophouden, want anders maak je het alleen maar kapot. "Dat moet ook zei ik." Nee je moet herstellen niet kapotmaken, zei hij. Ik: ja maar als niks kapot maakt valt er ook niks te herstellen. Maar hij bleef bij zijn standpunt, op een gegeven moment zei die: we zullen wel zien over 2 weken, het verschil tussen jou en mij. :roflol: Ok das goed zei ik. Hoeveel denk je aan te komen in 2 weken vroeg ik. 5 kilo zegt ie! haha, hij doet niet eens een dieet, weet niet wat onderhoud is. Hij zegt: je komt aan van herstellen, niet van eten. Haha, kansloos echt. Ik kon zeggen wat ik wilde hij bleef bij zijn standpunten.
Hij zei alle fabeltjes: ik kom aan van shakes (alleen shakes), ik moet niet zwaar trainen, van squaten en deadliften gaan je knieen en rug naar de klote, van eten kom je niet aan (ja zei hij), enz enz!!

Werd helemaal gek!

Daar irriteer ik me dus mateloos aan!

Nou let op, dit vind ik irritant, het is me net overkomen:

Nadat ik triceps pushdown had gedaan (gewoon heel zwaar, niet zo heel gecontroleerd) kwam er een jonge van ong. 20 jaar naar mijn toe. "Jij traint echt op kracht fnie?" Nee op massa. "Ah ok, en je denkt dat dat zo werkt?" Ik weet dat het zo werkt, zei ik.
"Je moet helemaal niet zwaar trainen, maar gewoon licht." Ik dacht: nee he, maargoed zal is verder vragen. Dus: Waarom niet?:rolleyes:

Nou toen kwam het: je moet trainen totdat je spieren vol zijn en dan ophouden, want anders maak je het alleen maar kapot. "Dat moet ook zei ik." Nee je moet herstellen niet kapotmaken, zei hij. Ik: ja maar als niks kapot maakt valt er ook niks te herstellen. Maar hij bleef bij zijn standpunt, op een gegeven moment zei die: we zullen wel zien over 2 weken, het verschil tussen jou en mij. :roflol: Ok das goed zei ik. Hoeveel denk je aan te komen in 2 weken vroeg ik. 5 kilo zegt ie! haha, hij doet niet eens een dieet, weet niet wat onderhoud is. Hij zegt: je komt aan van herstellen, niet van eten. Haha, kansloos echt. Ik kon zeggen wat ik wilde hij bleef bij zijn standpunten.
Hij zei alle fabeltjes: ik kom aan van shakes (alleen shakes), ik moet niet zwaar trainen, van squaten en deadliften gaan je knieen en rug naar de klote, van eten kom je niet aan (ja zei hij), enz enz!!

Werd helemaal gek!

Daar irriteer ik me dus mateloos aan!

pfff, die gozer moeten ze z`n abo afnemen:p

Terug
Naar boven