XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Mensen die stinken
Mensen die onnodig aparaten bezet houden
Mensen die met teenslippers komen trainen
Mensen die overdreven geluid maken
Mensen die smsen of bellen in de sportschool
Mensen die met te grote groepen komen trainen
Mensen die continu in de spiegel staan te 'flexen'
Mensen die overdreven dicht voor de spiegel gaan trainen
Mensen die met jan en alleman bemoeien en het altijd maar beter weten
Mensen die squaten in de smith
Mensen die je komen vragen of je nog lang bezig bent op dat apparaat die je op dat moment gebruikt
Mensen die je niet helpen terwijl je met moeite je laatste rep er uit probeert te pompen (ala Jesaja)
Mensen die een te korte en/of te strakke broeken aantrekken (ik doel op mannen)
Mensen die denken dat ze grappig zijn en vinden dat de gehele sportschool dit moet weten
Mensen die overdreven en/of onnodig smijten met gewichten (ala branch warren)
Mensen die eigenwijs zijn in het onjuist uitvoeren van oefeningen

Nee ik irriteer me niet zo erg in de sportschool.

Moest hier erg om lachen, maar waar is het zeker.

die zware gewichten, damm kost veel moeite!

Bij ons gooit de ene instructecto een tennisbal op en de andere met een houten plank in z'n klauwen ramt em weg :o

:roflol:

In de gym ? Rare kerels. Je moet je iig af en toe eens kunnen amuseren ook. Natuurlijk heeft iedereen hier schijt aan ecto's en sommige voorbeelden zijn ook erg irriterend maar we moeten leren relativeren, gewoon chill blijven :D

de muziek bij mijn sportschool is echt kuuuut softe dance troep in de avond en overdags 80's en 90's shit.

tja zelfs al zou ik daarvan houden zou ik nog gek worden van steeds weer dezelfde liedjes:P

das wel waar maar ze moeten wel afwisselen. iedereen heeft zen eigen smaak dus ieders muziek zou gespeeld moeten worden. behalve klassieke muziek daar zou je tam van wordne=:p

Muziek in de sportschool snap ik sowieso niet. Mijn hersenen moeten maar met 1 ding bezig zijn, mijn lichaam. Muziek past niet in dat plaatje en stoort alleen maar.

das wel waar maar ze moeten wel afwisselen. iedereen heeft zen eigen smaak dus ieders muziek zou gespeeld moeten worden. behalve klassieke muziek daar zou je tam van wordne=:p

Carmina Burana of Dies Irae op de achtergrond tijdens een episch squatsetje, beter dan dat wordt het niet!

:roflol:

Ik heb in een of ander healthcenter ooit moeten deadliften op "bright eyes" van simon & garfunkel. Echt motiverend werkt dat niet :D

Eergisteren stond ik lekker mn ding te doen in de Squat rek, en merkte een paar SUPA BOIIS op die gezellig tijdens het curlen in de lossegewichten area lekker een half uur aant kletsen waren..

Ik hoefde gelukkig geen bankje (want ze namen alle bankjes bezet), een paar andere kerels moesten wel wat oefeningen doen en zagen een beetje pissed off uit omdat alles bezet was..

Nouja, deze 3 jongens hebben dus langer dan een KWARTIER inplaats van curlen of uberhaupt oefeningen doen gewoon zitte kletsen
(ik heb al die tijd naar hun gekeken aangezien ik met mn kop naar hun toe stond te squatten) en raad eens...

DAARNA STAAN ZE OP EN GAAN ZE GEZAMELIJK NAAR DE KLEEDKAMER OM TE DOUCHEN.....

Alles, ben niet voor niets haatsmurf.

Terug
Naar boven