Fitness Seller

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Mensen die je aanstaren. Vandaag ook weer het geval... (Ja ik kijk moeilijk als ik een zware set doe)

Ik vind het irritant dat ik in mijn gym niet mag drinken, die drankjes zijn verdorie aan de bar onbetaalbaar..

1.als mensen een vinger in mn anus proberen te stoppen terwijl ik squat
2.mensen die anderhalf uur cardio'en vervolgens in de kantine een bord patat bestellen
3.dikke lelijke wijven die vies zweten

voor de rest stoor ik me niet zo :d

Dat de instructeurs in de sportschool zeggen dat ik te diep squat. Je moet met je benen net boven 90 graden zitten. Ik zeg nee, ATG.. Huh, dat is echt niet goed hoor! En kijken ze me aan of ik wel goed bij mn hoofd ben

Ik vind het irritant dat ik in mijn gym niet mag drinken, die drankjes zijn verdorie aan de bar onbetaalbaar..

Flesje water mag ook niet? Dat daar nog mensen trainen zeg! Ik slurp ruim een liter water weg tijdens een training. als ik niet mocht drinken tijdens het trainen had ik al lang een andere sportschool gezocht.

Flesje water mag ook niet? Dat daar nog mensen trainen zeg! Ik slurp ruim een liter water weg tijdens een training. als ik niet mocht drinken tijdens het trainen had ik al lang een andere sportschool gezocht.

jah same hier:s ik drink 1 lieter of meer weg. ik zou na 15 min doodvallen denk ik:s

Mensen die geen handdoek gebruiken.

, die met Air Max schoenen squat.

2q3nqlx.jpg

Mijn maten die met me lachen omdat ik op blote voeten rondloop :mad:.

Terwijl ze zelf geen benen trainen en bij de 100kg squat wss hun benen breken :(

zelfde hier, ik ga gewoon altijd naar de kleedkamer wanneer ik ff wat wil zuipen

verder irriteer ik me kapot aan van die fl**kers die de squatrek gebruiken om zo'n gay-opstap-oefeningetje te doen. blijf dan gewoon thuis als je naar de gym komt om zoiets nutteloos te doen -_-'
(zo met 30-40kg op de rug, en dan op en neer stappen op een bankje)

Een dumbbell rack dat niet boven 35 kg gaat.
Zo van die 'huge beginners' die benchen met 30 kg, hou die bank dan toch niet bezet =/

Terug
Naar boven