MastaguyB
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 99
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 110kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vind het irritant dat ik in mijn gym niet mag drinken, die drankjes zijn verdorie aan de bar onbetaalbaar..

Ik vind het irritant dat ik in mijn gym niet mag drinken, die drankjes zijn verdorie aan de bar onbetaalbaar..
Flesje water mag ook niet? Dat daar nog mensen trainen zeg! Ik slurp ruim een liter water weg tijdens een training. als ik niet mocht drinken tijdens het trainen had ik al lang een andere sportschool gezocht.

Een dumbbell rack dat niet boven 35 kg gaat.
Zo van die 'huge beginners' die benchen met 30 kg, hou die bank dan toch niet bezet =/

+ 1, kheb veel meer respect voor mensen die met 30 kg benchen maar een fullrom hanteren, dan die gozers die 90 kg benchen maar dan 30 cm voor hun borst al terug naar boven gaan. En zo zijn er helaas veel

+ 1, kheb veel meer respect voor mensen die met 30 kg benchen maar een fullrom hanteren, dan die gozers die 90 kg benchen maar dan 30 cm voor hun borst al terug naar boven gaan. En zo zijn er helaas veel![]()
Squat: 1 x 95
Shoulder Press -> 1 x 66