XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Wel gasten... Aan het chestpressen. Serieus 5 kilo aan elke kant (okay ik doe dat niet maar lees verder)...
En die doen 5x chestpressen (zonder spotter) in een tempo dat je denkt.. dat gewicht kan je 10x verdubbellen dan pas heb je wat aan je oefening.
Misschien kan ik gewoon niet méér???

kleine kinderen in de sportschool

ik heb hele losse zakken in mijn sport broek. en mijn iphone flikkert er nooit uit (A) .

dus dan benk geownd? sws een k*tuitdrukking maar goed..
ik had mijn telefoon uit mn zak ff op de grond gelegd omdat het irritant sport en toen wask um vergeten.. als mijn telefoon uit mn zak valt dan hoor ik het wel, wnt heb een frickin' koelkast ;)

Hij luistert muziek via zijn iPhone met de iPod functie, dat bedoelt'ie!

Vandaag die gozer niet meer gezien..
Wel gasten... Aan het chestpressen. Serieus 5 kilo aan elke kant (okay ik doe dat niet maar lees verder)...
En die doen 5x chestpressen (zonder spotter) in een tempo dat je denkt.. dat gewicht kan je 10x verdubbellen dan pas heb je wat aan je oefening.

Irisje ging roeien en roeide niet zo lang, maar de dames naast me konden me maar niet bijhouden hihi.

Ik werd ook aangestaard: I HATE IT! Mevr. heeft iets te lang onder de zonnebank gelegen of teveel tanning opgedaan DAT ZAG ER NIET UIT! Jonge! Maar goed.. niet lullen maar lezen hier!

Wat heb jij gedronken vandaag? spraakwater? :D Jammer dat je die kerel niet heb gezien, had zeker wel een verslag willen zien ;)
Beter alsnog foto maken als je um ziet he

een groep ecto di naar je kont kijkt als je squat

maar 1 drukbank

mensen

Off-topic vraagje: Rond welke tijden zijn bij jullie de sportscholen het minst druk? Ik ga meestal rond 8 uur maar dan is het behoorlijk druk.

Als ik smiddags na de sportschool ga , is het niet druk.. MAAR..: dan lopen de 2 blaagen van de eigenaar rond, rennen, schreeuwen soms skeelerend langs je heen terwijl je met 100 kg aan het bankdrukken bent, behoorlijk irritant...

En als dat nog niet het ergste is, mega zware set gehad, zwaar kapot geirriteert aan alles wil je even wat water na binnen werken.. blijkt dat 1 van die blaagen je flesje water weg gejat heeft ..

Voor mij dus maar op de wat drukkere tijden( savonds) trainen.. liever tussen de ecto's dan kinderen

Bij onze sportschool met * 3500 leden liggen de piekuren vooral 's avonds na het eten, zeg maar van 6 tot half 9 (vooral maandagavond overdreven) en 's morgens als de sportschool net open is (vooral moedertjes en oudjes), dus vanaf half 9/half 10 tot ongeveer 11 uur.. Inexpugnabilis en ik gaan altijd om 1 uur 's middags, dan is het prima te doen. Niet iedereen is gezegend met onze zeeën van vrije tijd :engel:
als ik weer werk heb zou ik er voor kiezen om gelijk na het werk te gaan, voor etenstijd.. of zo'n 1,5-2 uur voor sluitingstijd.. die van ons is tot half 11 's avonds geopend, dus vanaf half 9 is het meestal ook wel beter te doen

maar het verschilt per sportschool zou ik zeggen, het ledenbestand etc etc..

smidags he. dan werkt iedereen of zit op school. mja wss jij zelf ook.

Hmm ok, bedankt voor de reacties.

Ik had namelijk weinig tijd ivm opleiding, maar nu is dat iets beter geworden. Zal wel straks is kijken om 5 uur of het dan iets minder druk is.

Ik probeer altijd rond 7 u te vermijden. Maar dan is het nog steeds rustig vergeleken met andere sportscholen. Ik ben vaak alleen of met 1/2 anderen in het " krachthonk " zoals ze dat noemen.
Weinig mensen die squatten en het rack gebruiken, die is gelukkig altijd vrij. Bankdrukbank meestal wel vrij, nog nooit hoeven wachten eigenlijk. Ga of vroeg (10u), middag (3u) of laat (half 9) dan is het prima te doen bij mij!

Oma's met te strakke kleding die vlak voor je ff strechoefeningen willen uitvoeren....
Groep jongens die met ze vieren bij 1 apparaat staan en vervolgens elke keer uitdagend kijken als er een man langsloopt

ik ga meestal rond een uur of half 8 sochtends, geen ziel te bekennen.
fijn is dat als je meestal pas rond 11 uur naar college moet, ben je gelijk de hele dag scherp :p

verder irriteer ik me zwaar aan mensen die veel gewicht gebruiken, maar een oefening totaal verkeerd uitvoeren en vervolgens je dom aankijken van "check mij nou, kan je niet hè"

Irriteer me aan het feit dat ik vanaf het nieuwe jaar niet naar binnen kan (over het hekje heen moet springen) omdat er slechts 1 persoon is die de administratie doet, en die is ziek / zwak / misselijk. Abonnementsgeld is daardoor nog niet binnen / verwerkt. :mad:

Off-topic vraagje: Rond welke tijden zijn bij jullie de sportscholen het minst druk? Ik ga meestal rond 8 uur maar dan is het behoorlijk druk.

Rond half 6 tot half 7 's avonds.
Vanaf 7u stormt het vol en dat blijft zo tot sluitingstijd.

12:00 tot 14:00 en 16:00 tot 17:30, dan is er echt nooit iemand bij ons. echt zwaar relaxt.

Terug
Naar boven