XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

ik vind sowisow dat je iedereen in zun waarde moet laten, zelfs de grootste mannen zijn ooit met een 40kg bench begonnen hoor.

ik bankdruk af en toe 1RM en dan zie je ze ook kijken met een blik van 'kan je niet meer' of 'aansteller met zon grote gewicht' maar dat is gewoon een manier van trainen waar hun niets mee te maken hebben

me no mad :D

Inderdaad helemaal mee eens..je moet ergens beginnen..

Even een andere leuke..Als afwisseling ging ik bij het bankdrukken op mijn max gewicht (80kg) beginnen en dan omlaag..Hoog tempo en weinig pauze ertussen..

Resultaat: mijn kop ontplofte en ik was helemaal stuk bij 30 kg..Staat een gozer me aan te kijken zegt die: " jij bent ook niet sterk"

Mensen die uitgaan van moment opnames en gelijk conclusies trekken zijn zo irritant..

Dat is wel triest hoor als je zoiets gaat zeggen. En zeker zonder te weten hoe jij traint.

Zoiets ook gehad met assisted chins - laatste setje was (toen) met 5kg ondersteuning. Komt en net een dom wicht voorbij (was verdwaald denk ik, in krachthonk staan geen cardio-apparaten)
"5kg?! Ik had je sterker ingeschat..."

Ik heb ooit iemand geweten die trots was dat die fullstack assisted pull ups kon doen :roflol: Die snapte het niet helemaal..

Zoiets ook gehad met assisted chins - laatste setje was (toen) met 5kg ondersteuning. Komt en net een dom wicht voorbij (was verdwaald denk ik, in krachthonk staan geen cardio-apparaten)
"5kg?! Ik had je sterker ingeschat..."

hahah hetzelfde bij mij. ik doe assisted chins icm front pull down lekker keihard trainen. komen ze bij me aan straks mol je die machines nog, je gaat nog al te keer etc, gewoon lekker negeren :D

Ik heb ooit iemand geweten die trots was dat die fullstack assisted pull ups kon doen :roflol: Die snapte het niet helemaal..
:roflol:
Die kan ik ook! :D *trots*
hahah hetzelfde bij mij. ik doe assisted chins icm front pull down lekker keihard trainen. komen ze bij me aan straks mol je die machines nog, je gaat nog al te keer etc, gewoon lekker negeren :D
Heb (gelukkig) een hardcore gym - eigenaar begon pas te zeuren toen de 45-graden legpress full-stack beladen was met 2x 50kg schijven en ik er bovenop ging zitten :D

Ik heb een hekel aan een zo'n vieze chick.. Zo'n oud lijk komt altijd aan in een strak pakje zwart en dan heeft ze daaronder altijd naaldhakken aan WTF?. Je hoort op een afstandje dat mens al aankomen. net of ze het voor de aandacht doet.

haha serieus met naaldhakken naar de gym? :roflol:

Sinds ik met naaldhakken naar de sportschool ga..

Maak ik de gains..... ohnee wacht ff

Ben ik een gay voor het leven:p

Squatten met naaldhakken: instant kuitgroei! :thumb:

Ik heb een hekel aan een zo'n vieze chick.. Zo'n oud lijk komt altijd aan in een strak pakje zwart en dan heeft ze daaronder altijd naaldhakken aan WTF?. Je hoort op een afstandje dat mens al aankomen. net of ze het voor de aandacht doet.

als ik chicks op naaldhakken zie, wil ik ze altijd direct nken.. :cool:

:roflol:
Die kan ik ook! :D *trots*

Heb (gelukkig) een hardcore gym - eigenaar begon pas te zeuren toen de 45-graden legpress full-stack beladen was met 2x 50kg schijven en ik er bovenop ging zitten :D

Dat is toch niet hardcore! In Sulawesi Indonesie had ik alle schijven van de sportschool eraan en 2 indonesen erop. Ze gingen klappen toen de rugleuning brak.

Dat is toch niet hardcore! In Sulawesi Indonesie had ik alle schijven van de sportschool eraan en 2 indonesen erop. Ze gingen klappen toen de rugleuning brak.

Het feit dat het ding zo beladen was is ook idd niet hardcore - wel hoe er getraind wordt en met welk materiaal. Is absoluut geen health centre, en daar ben ik blij mee!

Prijzen.
Openingstijden.
Andere mensen.
Reistijden.

Ik train lekker thuis :P

--

Laatst bewerkt:
Niet irritant, wel grappig.
Van die 16-jarige superecto's die een hammer curl doen van 12 kilo met hun hele lichaam.
En dan ook nog elkaar afwisselen:D

Terug
Naar boven