Fitness Seller

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Off-topic vraagje: Rond welke tijden zijn bij jullie de sportscholen het minst druk? Ik ga meestal rond 8 uur maar dan is het behoorlijk druk.
Kan je hier moeilijk beantwoorden, dat verschilt per gym.

Vraag het aan de instructeurs. Die hebben mij ook aangeraden de vrijdag wat later te komen.

Ben net geweest, waren iets van 5 mensen in het krachthok. Stuk beter dan 8 uur 's avonds.

Alsnog bedankt.

keb vandaag men eerste shadow boxers gezien :D twee ectos die lateral raises deden op een heel 'aparte' manier :rolleyes: buik naar voor en armen in de lucht, als een staande incline DB press of zoiets :D en derna ginge ze shadow bokse of course ;)

keb vandaag men eerste shadow boxers gezien :D twee ectos die lateral raises deden op een heel 'aparte' manier :rolleyes: buik naar voor en armen in de lucht, als een staande incline DB press of zoiets :D en derna ginge ze shadow bokse of course ;)

Ze hebben wel de guts om dat te doen ;p

Ik heb ze nog nooit gezien op mijn sportschool.
Sporten wel een aantal marrokaantjes dus misschien komt dat nog:D

We hebben bij ons maar 2 benchpresses en het was natuurlijk gisteravond super druk zo net in het nieuwe jaar. Was er een man die 3 verschillende schouderoefeningen(die hij volges mij ter plaatse verzon want het zag er niet uit), op het benchpress bankje moest doen(zit vast). Dit terwijl er nog 3 losse bankjes 3 meter verder op stonden...
Oja en hij had van die handschoenen van de gamma aan van 1,50 ofzo..

Aan alle mensen met goede voornemens die er voor zorgen dat het gigantisch druk is in januari en daarna zie je ze niet meer!

dat die vloer van de kleedkamer weer seikens nat is, van die gasten die douchen en dat ik dan natte sokken krijg:mad:

Zit dus bij een nieuwe gym en ken daar dus nog haast niemand op een paar lui na. Is dus wel leuk om allemaal nieuwe mensen te checken. Mij viel op dat er op een gegeven moment 2 dikke papzakken met t**ten (mannen) op 2 apparaten gingen zitten en vervolgens om zich heen gingen kijken. Ze hebben serieus 20 min gezeten en mompelend met elkaar gepraat maar ze hebben niet getraind. Echt belachelijk grappig.

Ooja en een ectogroepje (opzich niks mis mee) van 5 jochies van 16 denk ik, die allemaal handschoentjes aanhadden en alleen apparaten trainden...er zitten ****ing rubber grips om die apparaten, waarom draag je handschoentjes :roflol:

Prima toch? Zij zorgen ervoor dat de kosten van jou abbo laag blijft.

Dat is waar, maar ook dat soms mijn training langer duurt omdat echt alles bezet is..Valt me op dat er veel groepjes zijn..Lijkt mij niks om met z'n vieren tegelijk te trainen..Duurt mij te lang..Ik wil gewoon 45 minuten toto 1 uur knallen en dan kijken ze mij raar aan dat ik later dan hun binnen kom en eerder weg ga.???

Dat heb ik ook... "Jij traint te kort"
Nee: jij voert geen zak uit :p

Hahah ja inderdaad. Vroeg laatst aan een groepje van drie hoelang ze al bezig waren..Bijna twee uur was het antwoord...Zo das lang zeg ik..

Ja maar dit is ook al de 8ste oefening voor schouders..Dus ik, ooh nog twee oefeningen en dan zijn jullie wel klaar!:rolleyes:

Hahah ja inderdaad. Vroeg laatst aan een groepje van drie hoelang ze al bezig waren..Bijna twee uur was het antwoord...Zo das lang zeg ik..

Ja maar dit is ook al de 8ste oefening voor schouders..Dus ik, ooh nog twee oefeningen en dan zijn jullie wel klaar!:rolleyes:

:roflol:

Even een andere leuke..Als afwisseling ging ik bij het bankdrukken op mijn max gewicht (80kg) beginnen en dan omlaag..Hoog tempo en weinig pauze ertussen..

Resultaat: mijn kop ontplofte en ik was helemaal stuk bij 30 kg..Staat een gozer me aan te kijken zegt die: " jij bent ook niet sterk"

Mensen die uitgaan van moment opnames en gelijk conclusies trekken zijn zo irritant..

Heb je wel een most muscular gedaan dan?

No offense (aangezien mijn max BP amper 65kg is ofzo), maar je bent ook niet echt sterk vergeleken met andere biesten hier :p

Einstein had daar wel iets slim op ...
U know, alles is relatief?

Even een andere leuke..Als afwisseling ging ik bij het bankdrukken op mijn max gewicht (80kg) beginnen en dan omlaag..Hoog tempo en weinig pauze ertussen..

Resultaat: mijn kop ontplofte en ik was helemaal stuk bij 30 kg..Staat een gozer me aan te kijken zegt die: " jij bent ook niet sterk"

Mensen die uitgaan van moment opnames en gelijk conclusies trekken zijn zo irritant..

Zoiets ook gehad met assisted chins - laatste setje was (toen) met 5kg ondersteuning. Komt en net een dom wicht voorbij (was verdwaald denk ik, in krachthonk staan geen cardio-apparaten)
"5kg?! Ik had je sterker ingeschat..."

Terug
Naar boven