Groep jongens die met ze vieren bij 1 apparaat staan en vervolgens elke keer uitdagend kijken als er een man langsloopt
Haha, zo herkenbaar

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Groep jongens die met ze vieren bij 1 apparaat staan en vervolgens elke keer uitdagend kijken als er een man langsloopt

Kan je hier moeilijk beantwoorden, dat verschilt per gym.Off-topic vraagje: Rond welke tijden zijn bij jullie de sportscholen het minst druk? Ik ga meestal rond 8 uur maar dan is het behoorlijk druk.
keb vandaag men eerste shadow boxers gezientwee ectos die lateral raises deden op een heel 'aparte' manier
buik naar voor en armen in de lucht, als een staande incline DB press of zoiets
en derna ginge ze shadow bokse of course
![]()
keb vandaag men eerste shadow boxers gezientwee ectos die lateral raises deden op een heel 'aparte' manier
buik naar voor en armen in de lucht, als een staande incline DB press of zoiets
en derna ginge ze shadow bokse of course
![]()

Aan alle mensen met goede voornemens die er voor zorgen dat het gigantisch druk is in januari en daarna zie je ze niet meer!

Prima toch? Zij zorgen ervoor dat de kosten van jou abbo laag blijft.

Dat heb ik ook... "Jij traint te kort"dan kijken ze mij raar aan dat ik later dan hen binnen kom en eerder weg ga.![]()

Dat heb ik ook... "Jij traint te kort"
Nee: jij voert geen zak uit![]()

Hahah ja inderdaad. Vroeg laatst aan een groepje van drie hoelang ze al bezig waren..Bijna twee uur was het antwoord...Zo das lang zeg ik..
Ja maar dit is ook al de 8ste oefening voor schouders..Dus ik, ooh nog twee oefeningen en dan zijn jullie wel klaar!![]()

Even een andere leuke..Als afwisseling ging ik bij het bankdrukken op mijn max gewicht (80kg) beginnen en dan omlaag..Hoog tempo en weinig pauze ertussen..
Resultaat: mijn kop ontplofte en ik was helemaal stuk bij 30 kg..Staat een gozer me aan te kijken zegt die: " jij bent ook niet sterk"
Mensen die uitgaan van moment opnames en gelijk conclusies trekken zijn zo irritant..