AndroidHealthClinic

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

@ wazzup

Jij traint toch ook bij de ACLO? Rond welke tijd is het meestal rustig?

Want soms hebben ze die andere hal dichtgedaan ivm cursussen. Jah, dan zit je met een lui of 40 bij elkaar opgeraapt. Niet fijn dus :D

aan dat ik altijd moet wachte tot de man/vrouw van de balie weg is zodat ik binnekan met de fitnesskaart van me vader :p
ben 15, en wou gaan fitnesse maar ik mocht niet, je moet 16 zijn =( zo k*t jh

aan dat ik altijd moet wachte tot de man/vrouw van de balie weg is zodat ik binnekan met de fitnesskaart van me vader :p
verrekte badass :P

gaat ook nergens over btw, heb er laatst een jonge gezien bij ons die hooguit 11 was, maar hij zij dat hij 16 was.

Is natuurlijk altijd moeilijk te beslissen, ken genoeg kerels van 15 die volwassen genoeg zijn voor een sportschool, maar er zijn er natuurlijk ook die een beetje komen 'hangen' in de sportschool, wat het de andere leden niet fijn maakt.

Is natuurlijk altijd moeilijk te beslissen, ken genoeg kerels van 15 die volwassen genoeg zijn voor een sportschool, maar er zijn er natuurlijk ook die een beetje komen 'hangen' in de sportschool, wat het de andere leden niet fijn maakt.

haha dat doe ik nie hoor.. ik fitness intens en ben dan trg weg :p
en ben 1m82 en weeg iets meer dan 70kg
sommige mense schatte me 18 ofzo dusja :p

lol levi ik dagt dat jij 17 jaar of so was indedad

beedje raarr dat mensen van 15 yaar niet in het spordschool mag zijn nee

Bullshit, ik was 13 toen ik begon.

zijn toch regels van zun sportschool, dus niks bullshit.. dat jij het onzin vind is wat anders.
Ik zeg toch ook dat ik het bullshit vind, want ik begon toen ik 13 was.
Ik vind het niet echt logisch om die regel te baseren op leeftijd.

@ wazzup

Jij traint toch ook bij de ACLO? Rond welke tijd is het meestal rustig?

Want soms hebben ze die andere hal dichtgedaan ivm cursussen. Jah, dan zit je met een lui of 40 bij elkaar opgeraapt. Niet fijn dus :D

Toevallig, ik zit sinds het begin van dit nieuwe schooljaar ook bij de aclo. Je moet echt tussen 15.30 en 20.00 ACLO vermijden, want het is een ware mierenhoop..

Mensen die zitten te zeuren dat ik zware gewichten optil

en aan mensen die apparaten bezet houden

Ik zeg toch ook dat ik het bullshit vind, want ik begon toen ik 13 was.
Ik vind het niet echt logisch om die regel te baseren op leeftijd.
ja is echt k*t jh

---------- Toegevoegd om 18:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:15 ----------

hehe, wrm dachtge da?

Heb het al in mijn trainingslog gezet:
Heb bij de sportschool nagevraagd of ze nog 0,5 kilo schijven aan gaan schaffen. Ze zeiden van niet, want of je nou niks of 1 kilo toevoegt, dat maakt toch geen verschil zeiden ze. Als ik wat wilde toevoegen moest ik maar 2,5 erbij doen en dan iemand laten helpen met de stang op en neer doen.

Wat een onzin zeg, als ik van 60-61 kilo ga, dan heb ik toch vooruitgang geboekt? Hoe klein het ook is! En een spotter laten helpen de stang op en neer te doen, dat is al helemaal van de gekke!

Dan neem je die schijven toch zelf mee in je rugtas? Wat wegen die nou helemaal? ( ;) )

Schrijf je nu zo doordat je 17 jaar oud bent en dat het op de een of andere manier cool is in jouw beleving, als een soort van laat puberale internetcool waar een ouwe dertiger als ik ben geen reet van snapt of ben je echt gewoon half debiel?

Schrijf je nu zo doordat je 17 jaar oud bent en dat het op de een of andere manier cool is in jouw beleving, als een soort van laat puberale internetcool waar een ouwe dertiger als ik ben geen reet van snapt of ben je echt gewoon half debiel?

owned

Terug
Naar boven