Rah Rah Man
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 338
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
+ 1, kheb veel meer respect voor mensen die met 30 kg benchen maar een fullrom hanteren, dan die gozers die 90 kg benchen maar dan 30 cm voor hun borst al terug naar boven gaan. En zo zijn er helaas veel[/QUOTE]
der zijn er veel met een schouderblessure...
+ 1, kheb veel meer respect voor mensen die met 30 kg benchen maar een fullrom hanteren, dan die gozers die 90 kg benchen maar dan 30 cm voor hun borst al terug naar boven gaan. En zo zijn er helaas veel[/QUOTE]
der zijn er veel met een schouderblessure...
Yup, slijmbeurs is k*t. Je ziet ze weleens kijken die geraamtes van hij kan dan wel zo 'veel' pakken maar hij gaat niet zo diep. Dat doe ik niet voor niets, klapmongool.

fitness is van eigenaar verandert
1. de eigenaar die met zen kont staat te draaien op de beat van de muziek
2. als hij oefeningen staat voor te doen en een bezwete reet heeft en een spannende trainingsbroek en nog een string aan heeft
3. dat hem meer met de wyven bezig is dan iets anders
als ge dan tegen zijn vrouw begint te zevere daar kan hem dan wel ni tege
5. dat hem nu aan iedereen vraagt moet je niks drinken van mij omdat hem weet dat iedereen naar een andere gym in de buurt gaat die pas open is als je vroeger tegen hem zei krijgen we niks van de zaak verklaarde hij u gek
6. 1 iemand die er vroeger trainde wou hij voor niks laten trainen zodat hij hoopt dat er andere zijn die binnekort naar die andere gym gaan gewoon bij hem blijven trainen
7. de gym die maar voor 70% is afgewerkt zelfs na een halfjaar
8. slechte nieuwe toestellen (chineese nest) meer als de helft zijn nog oudere toestellen gelukkig zijn die beter dan de nieuw
9. 1 nieuw toestel koste 50€ als je weet dat een defting apparaat voor in de fitness meer als 1500€ kost dan weet je toch dat dat nest is, ge gaat toch ni denken dat je een wonder merk hebt gevonden
zat hem te zevere technogym maakt na op dit merk van toestellen
10. bepaalde borst oefeningen voelt ge in uw schouders op die nieuw toestellen
11. de leg press voel je maar tot in de helft van je been
je kunt niet diep genoeg zakken
12. als je op 1 toestel 100 kg hangt begint dat gewicht te schokken
13. dat sommige 5€ meer voor een maandabbonoment betalen
14. iedereen betaalde 15€ verzekering ik iets meer als het dubbel
15. andere hune drank vergat hem op te schrijven waardoor ze een tijd gratis dronken
andere moest iets betalen wat al betaalt is
het enige positieve is ik er al een deel weken niet meer ga
16. dat het parket in bergen is aan het veranderen
17. de zumba muziek hoor je door heel de fitness uit
ene keer stond de muziek uit voor in de fitness en opeens sprong die zumba muziek aan die je door heel de keet hoort toen had ik mij bijna omgedraait en richten een andere zaak
18. gistere ging ik naar de kleedkamer zag ik daar 2 ecto's zich afdrogen spijtig dat ze hun handdoeken voor hune pie hadden anders hoorde heel de finess mij lachen
19. eerst had hem de prijs van de shake opgevoerd nu krijgt hem bijna geen shakes meer verkocht en staan hem terug aan de oude prijs
20. soms was het daar een kleutertuin met kinderen die daar rondloopde van rond de 10 jaar
21. het is gewoon nen vieze vuile zwarte nest daar ter hangt nog eens geen deftig plafond op sommige plaatsen op bepaalde plaatsen zie je gewoon de pijpleidingen hangen
22. ik heb al gehad dat ik een week niet meer ging trainen omdat het onafgewerkt enzo is
23. na een paar maande zat hem al te zevere dat hij het moe was
24. de deur van de wc gaat niet meer tegoei open.
25. hoe langer je daar komt hoe erger en erger het wordt
26. de sfeer is weg
27. als ik sta te trainen bekijken de vrouwen naar mij als ik een ijslolly ben
ik zou eigelijk een schadevergoeding moeten vragen omdat ik zou getraumatiseerd ben
hij heeft wel goede bedoelingen maar ...

Yup, slijmbeurs is k*t. Je ziet ze weleens kijken die geraamtes van hij kan dan wel zo 'veel' pakken maar hij gaat niet zo diep. Dat doe ik niet voor niets, klapmongool.
xD
Zo van die 'huge beginners' die benchen met 30 kg, hou die bank dan toch niet bezet =/

ik weet nu in ieder geval wat ik allemaal niet moet doen![]()

Neu, maar je kan al beginnen met het correct te doen, wat meestal bij zulke niet het geval is, was dit vergeten te vermelden, mijn excuses daarvoor

fitness is van eigenaar verandert
1. de eigenaar die met zen kont staat te draaien op de beat van de muziek
2. als hij oefeningen staat voor te doen en een bezwete reet heeft en een spannende trainingsbroek en nog een string aan heeft
3. dat hem meer met de wyven bezig is dan iets anders
als ge dan tegen zijn vrouw begint te zevere daar kan hem dan wel ni tege
5. dat hem nu aan iedereen vraagt moet je niks drinken van mij omdat hem weet dat iedereen naar een andere gym in de buurt gaat die pas open is als je vroeger tegen hem zei krijgen we niks van de zaak verklaarde hij u gek
6. 1 iemand die er vroeger trainde wou hij voor niks laten trainen zodat hij hoopt dat er andere zijn die binnekort naar die andere gym gaan gewoon bij hem blijven trainen
7. de gym die maar voor 70% is afgewerkt zelfs na een halfjaar
8. slechte nieuwe toestellen (chineese nest) meer als de helft zijn nog oudere toestellen gelukkig zijn die beter dan de nieuw
9. 1 nieuw toestel koste 50€ als je weet dat een defting apparaat voor in de fitness meer als 1500€ kost dan weet je toch dat dat nest is, ge gaat toch ni denken dat je een wonder merk hebt gevonden
zat hem te zevere technogym maakt na op dit merk van toestellen
10. bepaalde borst oefeningen voelt ge in uw schouders op die nieuw toestellen
11. de leg press voel je maar tot in de helft van je been
je kunt niet diep genoeg zakken
12. als je op 1 toestel 100 kg hangt begint dat gewicht te schokken
13. dat sommige 5€ meer voor een maandabbonoment betalen
14. iedereen betaalde 15€ verzekering ik iets meer als het dubbel
15. andere hune drank vergat hem op te schrijven waardoor ze een tijd gratis dronken
andere moest iets betalen wat al betaalt is
het enige positieve is ik er al een deel weken niet meer ga
16. dat het parket in bergen is aan het veranderen
17. de zumba muziek hoor je door heel de fitness uit
ene keer stond de muziek uit voor in de fitness en opeens sprong die zumba muziek aan die je door heel de keet hoort toen had ik mij bijna omgedraait en richten een andere zaak
18. gistere ging ik naar de kleedkamer zag ik daar 2 ecto's zich afdrogen spijtig dat ze hun handdoeken voor hune pie hadden anders hoorde heel de finess mij lachen
19. eerst had hem de prijs van de shake opgevoerd nu krijgt hem bijna geen shakes meer verkocht en staan hem terug aan de oude prijs
20. soms was het daar een kleutertuin met kinderen die daar rondloopde van rond de 10 jaar
21. het is gewoon nen vieze vuile zwarte nest daar ter hangt nog eens geen deftig plafond op sommige plaatsen op bepaalde plaatsen zie je gewoon de pijpleidingen hangen
22. ik heb al gehad dat ik een week niet meer ging trainen omdat het onafgewerkt enzo is
23. na een paar maande zat hem al te zevere dat hij het moe was
24. de deur van de wc gaat niet meer tegoei open.
25. hoe langer je daar komt hoe erger en erger het wordt
26. de sfeer is weg
27. als ik sta te trainen bekijken de vrouwen naar mij als ik een ijslolly ben
ik zou eigelijk een schadevergoeding moeten vragen omdat ik zou getraumatiseerd ben
hij heeft wel goede bedoelingen maar ...

idd
Bullshit. Voor beginners is 40kg net zo zwaar als 120kg voor gevorderden..