Fitness Seller

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Ohnee excuses :P Is iets héél anders

ITT :P gozerrr..
weet zelf ook niet wat het betekent maar Syndrome kan het niet zijn,
andrs was het wel ITS ;)

Wat een fakking n*ger hee, had hij al moeite met die ene rep. Doet hij nog extra gewicht erbij, net goed voor hem!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dat ik mijn vader elke keer bij het benchen moet zegge dat die niet moet gaan spotten en me niet moet gaan pushen van " aaaaaaaah kom op nog twee x enz. maar dat die het toch elke keer weer niet kan laten. Verlies me concentratie hierdoor f*cking irritant.

Dat ik bij mijn kleine Fit For Free vestiging bijna de enige ben die squat en deadlift en dat al die gaste dan zo vreemd kijken van wat doet die gast stoer met die oefening dan. Probeer ik mijn techniek goed te houden en een rechte rug door oa mijn borst goed uit te zetten en dat er dan zon gastje zegt doe niet zo stoer man met die borst vooruit terwijl je midden in je laatste set zit op MAX gewicht. k*tjochies altijd.

Dat nu elke keer als ik ga trainen er mensen zich aanmelden waaraan je kan zien dat ze naar een paar weken weer stoppen maar in de tussentijd wel alles bezet houden!!!!

hoezo vind je het zo vervelend dat je vader dit doet ? traint je pa ook ? de mensen waar ik mee train die doen dat ook maar vind dat juist motiverend.

aan guys die tijdens het squaten stoer doen met hun borst vooruit.

hoezo vind je het zo vervelend dat je vader dit doet ? traint je pa ook ? de mensen waar ik mee train die doen dat ook maar vind dat juist motiverend.

Omdat ik mijn concentratie erdoor verlies, ik weet dat veel mensen het idd motiverend vinden maargoed bij mij werkt het niet. Laat mij maar rustig mijn ding doen en concentreren dan heb ik dat gebrul niet nodig.

Jup mijn vader traint ook, of nou ja hij probeert mee te doen:p

Omdat ik mijn concentratie erdoor verlies, ik weet dat veel mensen het idd motiverend vinden maargoed bij mij werkt het niet. Laat mij maar rustig mijn ding doen en concentreren dan heb ik dat gebrul niet nodig.

Jup mijn vader traint ook, of nou ja hij probeert mee te doen:p

ja als mijn vader ineens zou gaan staan van ''kom op nog 1tje he komop!'' dan zouk ook nie kunnen concentreren en moeten lachen. ma als echt gasten waar ik mee train het doen die stuk sterker zijn dan mij vind ik het wel fijn.

als mense tege mij zeggen kom op nog eentje word ik ****ing aggressief. en dan duw ik em nog 2 keer weg hor :D

Houdt ze hem net zo lang bezet als dat ze 10 km/h loopt hoor ;)

Ik houd meestal ook vast, anders verlies ik m'n evenwicht tijdens het tv kijken :o
ja maar met die snelheid heeft het toch geen nut.

maar gelukkig was dat de eerste dinsdag van januarie en heb ik ut daarna niet meer gezien

Ik vind het irritant wanneer ik mijn benen train dat ik de laatste tijd erg vaak kramp krijg in mijn bovenbenen, zomaar.

is neit echt iets waar de sportschool wat aan kan doen he..

hij krijgt kramp op een apparaat ? ma oke ma dan moet ie dat aangeven dan zal die dat miss ook wel krijgen xD

Terug
Naar boven