MuscleMeat

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Klopt, maar 1e post + topic titel vragen wat ik irritant vind als ik in de sportschool ben.

Die kramp is irritant. ;)
ow zo,

ik kan geen erecties meer krijgen, in de sportschool heb ik er niet veel aan maar toch houd dat me wel eens bezig tussen de setjes door en ik vind het heel irritant :(

Laatst bewerkt:
Klopt, maar 1e post + topic titel vragen wat ik irritant vind als ik in de sportschool ben.

Die kramp is irritant. ;)

njaa ok das waar. maar ik denk dan meer aan dingen in de sportschool niet iets waar ik zelf wat aan kan doen. maa je hebt enigszins wel gelijk :p

Ik vind het irritant wanneer ik mijn benen train dat ik de laatste tijd erg vaak kramp krijg in mijn bovenbenen, zomaar.

ik heb laatste tijd ook vaker kramp, maar dan in mijn onderarmen :(
kan soms amper meer een dumbbell vasthouden met links of mijn vuist ballen..

Dat ik bij mijn kleine Fit For Free vestiging bijna de enige ben die squat en deadlift en dat al die gaste dan zo vreemd kijken van wat doet die gast stoer met die oefening dan. Probeer ik mijn techniek goed te houden en een rechte rug door oa mijn borst goed uit te zetten en dat er dan zon gastje zegt doe niet zo stoer man met die borst vooruit terwijl je midden in je laatste set zit op MAX gewicht. k*tjochies altijd.

dat pik je toch serieus niet ???

njaa ok das waar. maar ik denk dan meer aan dingen in de sportschool niet iets waar ik zelf wat aan kan doen. maa je hebt enigszins wel gelijk :p

vertel mij maar hoe je er vanaf komt dan ;)
als je zelf iets aan kramp kan doen

vertel mij maar hoe je er vanaf komt dan ;)
als je zelf iets aan kramp kan doen

kramp kan zo veel verschillende oorzaken hebben waar je zelf inbreng in hebt,
zware belasting (komt redelijk vaak voor bij krachttraining..)
zit je verkeerd ?
tekort aan magnesium, calcium, zout of glucose.
dehydratie.

duss je hebt wellicht zelf inbreng :)

Ja okee, denk dat het dan de eerste is..
Want mijn linker onderarm (zwakkere) staat na deadliften en pullups zo strak als de malle..
als daarna de Bent Over Row nog bij komt, ist wel gedaan met me onderarm laatste tijd..

Ik iriteer me de laatste weken vooral aan de drukte in de sportschool:headbang:

Ja okee, denk dat het dan de eerste is..
Want mijn linker onderarm (zwakkere) staat na deadliften en pullups zo strak als de malle..
als daarna de Bent Over Row nog bij komt, ist wel gedaan met me onderarm laatste tijd..

daar is wel kans op dan ja, ma echt kramp dan of zware verzuring? dit is wel een verschil he..

Ah oke, ik noem dat een head cage. Maar is dus hetzelfde idee. :)

Was vandaag klaar met de training, loop ik de kleedkamer in en dan staat er een naakte ouwe vent zich af te drogen voor het bankje waar mijn schoenen onderstaan. Ik vraag hem of die even aan de kant wil gaan, hoort die blijkbaar niet. Geef zo'n handgebaar of die even op wil schuiven...geef hij mij een knipoog :angstig:

ze hebben 1 squat rek weg gedaan..... gelukkig squatten er maar 4/5 mensen in onze gym

Was vandaag klaar met de training, loop ik de kleedkamer in en dan staat er een naakte ouwe vent zich af te drogen voor het bankje waar mijn schoenen onderstaan. Ik vraag hem of die even aan de kant wil gaan, hoort die blijkbaar niet. Geef zo'n handgebaar of die even op wil schuiven...geef hij mij een knipoog :angstig:
Skinnie?

jij traint niet eens.. je zit hele dag hier te spammen man
of ben jij er zo'n eentje die je telefoon de zaal in neemt om iedereen op de hoogte te houden van wat je 'nu weer allemaal meemaakt'?!

;)

jij traint niet eens.. je zit hele dag hier te spammen man
of ben jij er zo'n eentje die je telefoon de zaal in neemt om iedereen op de hoogte te houden van wat je 'nu weer allemaal meemaakt'?!

;)
:fuu: man, als je goed oplet zie je dat ik meestal pas online kom om 16:00 of later

Hij wou gewoon z'n beschimmelde slak uitlaten op een jong blaadje, gun dat stuk antiek toch ook wat in z'n laatste levensjaren.

het feit dat ze het squadrack hebben verplaats naar een plaats waar ik met men handen hetplafond kan raken;

bye bye military press! gelukkig dak ik het had opgemerkt voor ik begon of er waren serieuze ongelukken gebeurd:(

Terug
Naar boven