Klapkuif
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 16
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 77kg
man, als je goed oplet zie je dat ik meestal pas online kom om 16:00 of later
ben niet iemand die dag en nacht op dbb zit..
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
man, als je goed oplet zie je dat ik meestal pas online kom om 16:00 of later
ik wel, maar je ken altijd nog zien hoe laat een post is geplaatst

het feit dat ze het squadrack hebben verplaats naar een plaats waar ik met men handen hetplafond kan raken;
bye bye military press! gelukkig dak ik het had opgemerkt voor ik begon of er waren serieuze ongelukken gebeurd![]()

Gewoon pressen en volop het plafond rammen. Ze zullen dan wel merken dat de nieuwe indeling toch niet zo geweldig is![]()
alsk er langs elke kant20 kg op plak komt die barbell niet eens boven men hoofd uit. kzou mezelf dus serieus bezeren. en het is een plaat boton dat plafond...Stel jij jezelf nu beschikbaar?Hmmm...
Iemand die kleiner en dommer is het laten doen dan![]()

Doe gewoon wat ik doeMensen die halvewege je setje tegen je aan beginnen te praten en verontwaardigd zijn als je dan geen antwoord geeft.
10 seconde wachten tot je klaar bent is blijkbaar teveel gevraagd![]()

Mensen die halvewege je setje tegen je aan beginnen te praten en verontwaardigd zijn als je dan geen antwoord geeft.
10 seconde wachten tot je klaar bent is blijkbaar teveel gevraagd![]()

Was vandaag klaar met de training, loop ik de kleedkamer in en dan staat er een naakte ouwe vent zich af te drogen voor het bankje waar mijn schoenen onderstaan. Ik vraag hem of die even aan de kant wil gaan, hoort die blijkbaar niet. Geef zo'n handgebaar of die even op wil schuiven...geef hij mij een knipoog![]()
<<< handgebaar??je weet wel, dat je zo met je arm naar de zijkant beweegt, van schuif eens op.