AndroidHealthClinic

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

het feit dat ze het squadrack hebben verplaats naar een plaats waar ik met men handen hetplafond kan raken;

bye bye military press! gelukkig dak ik het had opgemerkt voor ik begon of er waren serieuze ongelukken gebeurd:(

Gewoon pressen en volop het plafond rammen. Ze zullen dan wel merken dat de nieuwe indeling toch niet zo geweldig is :D

Gewoon pressen en volop het plafond rammen. Ze zullen dan wel merken dat de nieuwe indeling toch niet zo geweldig is :D

het dak is 15 cm hoger dan men hoofd:p alsk er langs elke kant20 kg op plak komt die barbell niet eens boven men hoofd uit. kzou mezelf dus serieus bezeren. en het is een plaat boton dat plafond...

had het plaaster geweest.......

Hmmm...
Iemand die kleiner en dommer is het laten doen dan :)

Die zag ik al aankomen :roflol:

Mensen die halvewege je setje tegen je aan beginnen te praten en verontwaardigd zijn als je dan geen antwoord geeft.

10 seconde wachten tot je klaar bent is blijkbaar teveel gevraagd :mad:

luidruchtige gasten die meer lullen dan trainen.......
gasten die in de rondte lopen met iedereen een praatje maken en je dus van je trainen afhouden en vervolgens na 2x een dumbbell aan te hebben geraakt weer richting huis gaan....en dan hebben ze o zo hard getraind want de dag erop in hun slappe praatje hebben ze enorme spierpijn van gister :@

mensen die de hele tijd zitten te ruften

Sorry :rolleyes:, maar dat komt door de eiwitjes

maakt verder ook niet uit , maar is wel irritant

Was vandaag klaar met de training, loop ik de kleedkamer in en dan staat er een naakte ouwe vent zich af te drogen voor het bankje waar mijn schoenen onderstaan. Ik vraag hem of die even aan de kant wil gaan, hoort die blijkbaar niet. Geef zo'n handgebaar of die even op wil schuiven...geef hij mij een knipoog :angstig:
:gay: <<< handgebaar??

Dacht hij niet gewoon dat je een meisje was, je bent niet zo heel zwaar toch?

Terug
Naar boven