Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
fixedOh ok, nou ja het had gekund. Even iets anders, waarom heb je eigenlijk je stats weggehaald? Had je zoiets van ja het staat toch best lullig als ik hele interessante trainings en voedings adviezen geef zo als 67 kilo wegende jongen?
als je dat al succesvol vind

fixed
maar ben nu even aan mijn vet% aan het werken en het schommelt nogal veel, ik wacht tot ik een nieuwe sportschool heb gevonden, hopelijk met een huidplooimeter.
---------- Toegevoegd om 22:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:58 ----------
als je dat al succesvol vind![]()

bij die eerste pak ik um goed terug, en nu hebben we een normaal gesprekvind ik wel succesvol ja, als je op zoiets al 3x toehapt![]()

bij die eerste pak ik um goed terug, en nu hebben we een normaal gesprek
eigenlijk zijn we hele goede vrienden, maar de buitenwereld mag dat niet weten...net als johan derksen en wilfred genee![]()

Iemand die voor me gaat staan, me aankijkt, en vervolgens het apparaat van inspecteert van links en rechts en dan vraagt hoe lang ik nog moet. :S vage douchebag was dat zeg.
ga clean bulken jijfixed
maar ben nu even aan mijn vet% aan het werken en het schommelt nogal veel, ik wacht tot ik een nieuwe sportschool heb gevonden, hopelijk met een huidplooimeter.
---------- Toegevoegd om 22:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:58 ----------
als je dat al succesvol vind![]()

Dit.
keto blijkt nu niet te werken voor mijDit.
@Russian bear. Je VP is hoog omdat je 0 massa hebt. Als je wat kg's spieren aanzet zakt je vetpercentage.( deze is relatief. )

keto blijkt nu niet te werken voor mij
maar het is de laatste tijd gewoon heel snel gegaan met me vetpercentage...ga nu iets van 300 kcal boven onderhoud eten, met een beetje cardio (hoeveel alles precies ben ik nu aan het uitzoeken )
Als je 5-10kg pakt is je VP ook wel een paar % gezakt.
ITS MY BODDY I DO WHAT I WANGast, echt waar. Ga cleanbulken! Keto op jouw gewicht is echt zinloosAls je 5-10kg pakt is je VP ook wel een paar % gezakt.
Je legt je prioriteiten een beetje op de verkeerd plek imo, maar goed tis jouw lichaam![]()

als je zo blijft denken wordt je geen beeschtITS MY BODDY I DO WHAT I WAN
maar 300 kcal boven onderhoud is toch cleanbulken![]()

klopt, maar als je je cardio niet hebt inbegrepen in je onderhoud zit je nog steeds onder onderhoud en heet t cuttenITS MY BODDY I DO WHAT I WAN
maar 300 kcal boven onderhoud is toch cleanbulken![]()