Fitness Seller

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Bullshit. Voor beginners is 40kg net zo zwaar als 120kg voor gevorderden..

precies, je moet ergens beginnen. niemand kan vanaf nulpunt zonder ooit in een sportschool te hebben gestaan gelijk 120kg liften, dit is logisch. Beginnners (meestal jongeren maar ook genoeg ouderen die nooit wat gedaan hebben) moeten ergens beginnen. ikzelf begon met 8kg dumbbells te incline pressen, niets mis mee. je vordert vanzelf en geraakt dan hopelijk ooit wel op die 120kg, tis de moeite die je wil doen om iets te bereiken wat telt, op welk niveau je ook zit :)

k*ttyfustakketrancemuziek

Leuk topic, heel herkenbare reacties. Ik wil het laten bij mijn top5

- Drukke avonden, waarbij je telkens moet wachten op je toestel.
- Dagen waarbij een gehele schoolgroep binnen komt, om fitness te promoten. Waarbij dus vrijwel alles telkens bezet is.
- Mensen die een apparaat verkeerd gebruiken/instellen, niet zoals ze is geleerd in ieder geval.
- Moddervette dames, met soms het figuur van een bouwvakker, die proberen af te vallen door op de krachtapparaten ipv op de cardioapparaten te gaan zitten.
- Mensen die niet eens groeten, terwijl je elkaar toch minimaal 2x per week ziet... stukje fatsoen. Maar ja!

Alle mooie apparaten die eigenlijk in mijn homegym thuishoren.

De radio van de gym, de radio van de spinning, en de radio van kinderfitness door elkaar heen :(

-Drukke avonden zodat je heel je schema in de war moet gooien wil je geen half uur moeten wachten tot een toestel vrij is.

-Groepjes die samen trainen en zo 1 apparaat een uur bezet houden.

-dat er sky radio aan staat
-Vieze ouwe mannetjes die het enige lekkere kippie in de gym proberen te versieren wat natuurlijk niet lukt maar waardoor ze nooit meer terug komt om te trainen...

mensen............. en in het bijzonder mensen die praten.......en het meest irritante! mensen die tegen mij proberen te praten.

Mensen die 2x per dag naar de gym gaan, beide keren anderhalf uur en niet in de gaten hebben dat ze aan het overtrainen zijn.

Meer is beter...

Wie heeft en neemt zich daar sowieso uberhaupt daar de tijd voor. :D

- 1 Drukke avonden, waarbij je telkens moet wachten op je toestel.
- 2Dagen waarbij een gehele schoolgroep binnen komt, om fitness te promoten. Waarbij dus vrijwel alles telkens bezet is.
- 3 Mensen die een apparaat verkeerd gebruiken/instellen, niet zoals ze is geleerd in ieder geval.
- 4 Moddervette dames, met soms het figuur van een bouwvakker, die proberen af te vallen door op de krachtapparaten ipv op de cardioapparaten te gaan zitten.
- 5 Mensen die niet eens groeten, terwijl je elkaar toch minimaal 2x per week ziet... stukje fatsoen. Maar ja!

1. Laat de toestellen voor wat ze zijn, en ga met losse barbells aan de gang
2. Daar kan ik inkomen.
3. Misschien heeft dat een specifiek doel.
4. Er wordt vrouwen juist aanbevolen om wel DEGELIJK aan krachttraining te doen, en NA de krachttraining cardio te doen. Aangezien met elk gram spierweefsel ze meer kcal verbranden...
5. Sommige mensen komen niet om te socializen, maar sluiten zich helemaal af om 100 procent gefocussed te zijn.

Let niet zo op anderen en doe je eige ding

Al die lekkere chicks die constant naar me zitten te kijken terwijl ik train.

Op termijn begint dat toch ook te irriteren :').

de k*tmuziek.
mensen die hun troep niet achter hun reet opruimen.
mensen die de benchpres bezet houden en alleen maar zitten te ouwehoeren.
dat het lekkere wijven niveau echt zwaaaaaaaaaaar onder pijl is.

Dat de eigenaar van mijn homegym de ruimte veel te weinig stofzuigt.

- slechte muziek
- onnodig bezet houden van apparaten
- mensen die jou uit gaan leggen hoe de oefeningen moeten terwijl ze er A- geen verstand van hebben en B- net begonnen zijn met trainen
- te erg naar zweet ruikende mensen
- te weinig mooie dames om naar te kijken

- Drukke avonden, waarbij je telkens moet wachten op je toestel.
- Dagen waarbij een gehele schoolgroep binnen komt, om fitness te promoten. Waarbij dus vrijwel alles telkens bezet is.
- Mensen die een apparaat verkeerd gebruiken/instellen, niet zoals ze is geleerd in ieder geval.
- Moddervette dames, met soms het figuur van een bouwvakker, die proberen af te vallen door op de krachtapparaten ipv op de cardioapparaten te gaan zitten.
- Mensen die niet eens groeten, terwijl je elkaar toch minimaal 2x per week ziet... stukje fatsoen. Maar ja!

mooie top 5 ! :)

Kunnen we dit topic niet rustig laten zaken, volgens mij is het nu wel voor iedereen duidelijk.

Kunnen we dit topic niet rustig laten zaken, volgens mij is het nu wel voor iedereen duidelijk.

vindt je het niet leuk om te lezen dan, daarnaast iedereen ergert zich aan andere dingen, en mensen kunnen hier verhalen kwijt die ze mee hebben gemaakt etc qua irritaties in de sportschool, hoezo nutteloos topic???

mannen met te behaarde armen, focking ranzig man

Terug
Naar boven