XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

ik vind dit wel een leuk topic :)

vindt je het niet leuk om te lezen dan, daarnaast iedereen ergert zich aan andere dingen, en mensen kunnen hier verhalen kwijt die ze mee hebben gemaakt etc qua irritaties in de sportschool, hoezo nutteloos topic???

Tis niet perse een nutteloos topic, maar ik heb het idee dat er in herhaling gevallen wordt.

En sommige mensen moeten gewoon gaan trainen, ipv steeds te huilen over hun kleine probleempjes :P.

Laatst bewerkt:
Lui die oefeningen verkeerd uitvoeren + de muziek is niet altijd alles xD

Ik let nooit erg op andere mensen als ik train

Maar muziek das een ander verhaal :mad:
Hoe kun je nou in godsnaam goed traine
op van die onzin van skyradio ofso ???

gasjes die voor het eerst trane en er bij lopen alsof ze agresieve deo op hebben en nog alles fout doen :mad:

De muziek :(...

lekker ipod op en van niemand last.

Lekkere wijven - weg concentratie :duh:

Gasten die bankdrukken met een lege stang en schreeuwen alsof ze het hele smithrek optillen.

Mensen die 5 minuten staan te lullen of rusten bij een apparaat.

Mensen die tegen me praten als ik mijn Ipod op heb.

Mensen die tegen me praten als ik mijn Ipod niet op heb. (Ik draag nu een 'shut the **** up and train' shirt of mijn 'i'm not here to make friends' shirt.)

Ik ben vrij associaal wanneer ik train....voor de rest ben ik wel ok;)

Mensen die inplaats van 1 tot 2 minuten pauze ongeveer 5 minuten pauze nemen tussen de setjes.

Lol, tijdens zware trainingen zit ik tussen de setjes door toch ook wel minutenlang naar adem te happen hoor, wat is daar nu mis mee?

Het is vooral bij oefeningen als squats en deadlift dat je nogal kapot kan zijn ;)

Bouwvakkers. Niet allemaal hoor maar vooral diegenen die het bouwvakker zijn er nogal dik bovenop leggen. Armzalig gevoel voor humor gecombineerd met te luid praten en gebrek aan sociale vaardigheden en andere manieren. Ja, ik begrijp dat bouwvakkers een naam hebben hoog te houden en zo hard mogelijk zonder gene dienen te boeren. I get it.

Laatst bewerkt:
Van die lui die net voor je op een apparaat gaan zitten die jij nodig hebt en dan een kwartier gaan zitten lullen. Stap der nu gewoon op af en zeg:
Ik zie dat je niets nuttigs aan het doen bent kan ik ff??

Van die lui die net voor je op een apparaat gaan zitten die jij nodig hebt en dan een kwartier gaan zitten lullen. Stap der nu gewoon op af en zeg:
Ik zie dat je niets nuttigs aan het doen bent kan ik ff??

Dit is nog niet eerder genoemd in dit of vijftig andere soortgelijke topics.

Terug
Naar boven