Fitness Seller

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Heb wel pics van mijn überripped lichaam

Als ik hem zoals in het filmpje doe voel ik helemaal niks (tenzij ik 100 reps doe)

Overigens bij bb squat voel ik tijdens de oefening ook nooit in me benen:o.

Alleen de dagen erna wel

+1, probeer eens 25 reps dan, voel ik ook nog steeds aan me reet

Als ik hem zoals in het filmpje doe voel ik helemaal niks (tenzij ik 100 reps doe)

Overigens bij bb squat voel ik tijdens de oefening ook nooit in me benen:o.

Alleen de dagen erna wel
maar hoe weet je dan dat je bij fail bent als je um nie voelt???
of hoe voel je of je niet te hoog of laag zit

lol bij 25reps moet je het wel voelen hoor, dat voel ik zelfs, naja iig bij jump squats.
Ik voel het ook altijd in me onderrug doordat ik de dag ervoor heb gedeadlift en ik raak ook buiten adem:P Wel goed voor je conditie ook blijkbaar.

maar hoe weet je dan dat je bij fail bent als je um nie voelt???
of hoe voel je of je niet te hoog of laag zit

Onderrug, en buiten adem. En voel nog iets anders(denk bilspieren ofzo of een combo ervan). Maar als ik me erop concentreer voel ik niet me benen zoals bij leg ext en legcurl.

Daarnaast is sq ook een oefening voor de bilspieren eigenlijk he. Denk dat me benen gewoon voorlopen op billlen en onderrug ofzo.

Onderrug heb ik achteraf trouwens nooit geen spierpijn ofzo:o

Laatst bewerkt:
Rug, shrugs en rows kan je ook doen

Laatst bewerkt:
Vandaag zag ik zon dik wijf voor de deur bij onze sportschool en had een fles a power (ben naam vergeten) waar veel suiker/dextrose in zit en rond de 300-400 kcal is.

Wat ga je dat drinken en dan nog cardio doen man je moet een uur fietsen om je fles te verbranden :roflol:

Vandaag zag ik zon dik wijf voor de deur bij onze sportschool en had een fles a power (ben naam vergeten) waar veel suiker/dextrose in zit en rond de 300-400 kcal is.

Wat ga je dat drinken en dan nog cardio doen man je moet een uur fietsen om je fles te verbranden :roflol:

ja maar, dat uur gaat wel veel sneller door dat flesje he :eek: toch?

Terug
Naar boven