MuscleMeat

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Achja ze denkt dat ze goed bezig is. Waarschijnlijk is ze zich van geen kwaad bewust en geeft ze later op omdat ze niet afvalt, helaas.

Achja ze denkt dat ze goed bezig is. Waarschijnlijk is ze zich van geen kwaad bewust en geeft ze later op omdat ze niet afvalt, helaas.

dat brengt me op een volgend punt van irritatie,
de absoluut onprofesionele en ongeinteresseerde manier waarop mensen (niet) begeleid worden.
ik weet zelf gelukkig heel behoorlijk hoe en wat, maar nieuwelingen zie ik maar alstevaak helemaal verkeerd bezig, en de "instructeur: staat er dan 1 meter naast met een jonge griet heel geamuseerd te ouweneelen.

soms kan ik het niet laten en probeer zo iemand heel voorzichtig de goeie kant op te sturen. :rolleyes:

vermoed dat het op veeel plaatsen zo gaat, helaas!

de absoluut onprofesionele en ongeinteresseerde manier waarop mensen (niet) begeleid worden.
ik weet zelf gelukkig heel behoorlijk hoe en wat, maar nieuwelingen zie ik maar alstevaak helemaal verkeerd bezig, en de "instructeur: staat er dan 1 meter naast met een jonge griet heel geamuseerd te ouweneelen.

soms kan ik het niet laten en probeer zo iemand heel voorzichtig de goeie kant op te sturen. :rolleyes:

haha als je advies geeft word het maar genegeerd of je krijgt een reactie dat je met jezelf moet bemoeien.

Zelf ken ik mensen die pillen kopen voor 60 euro maar als ik ze zeg dat ze een voedingsschema moet maken of kunnen laten maken kijken ze me raar aan

ik zag vandaag een personal trainer die dus personal training gaf aan zon boy.. hij zat de hele tijd met zn iphone te kloten.. is ook redelijk irritant

iphone af pakken en onder 20 kilo dumbbell pleuren

Ja natuurlijk, maar naast dat de instructeur verkeerde adviezen geeft is het vaak is ook gemakzucht. Ze willen het liefst zo snel mogelijk afvallen met zo min mogelijk energie erin te stoppen. Als je dan zegt dat het zo niet werkt en je er MOEITE voor moet doen kijken ze je inderdaad raar aan, terwijl ze wel snappen dat als je bijv iets wilt bereiken met je carrière dat je er dan wel je best ervoor moet doen omdat je anders nergens komt.

ik zag vandaag een personal trainer
En wat deed die?
:orly:

---------- Toegevoegd om 20:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:17 ----------

de instructeurs spreken ze er wel eens op aan, maar die nemen dat dan niet aan, zou kan je ook de mensen die na 2 maanden niet meer komen onderscheiden van de mensen die serieus bezig zijn, de laatste groep komt naar de instructeurs toe met vragen

Als ik buff ben ga ik mensen begeleiden = $$$

Ik werd vandaag gedisst :(

not worth it, spanish granny

Die komen niet, im too fat :(

Dat ze nu een aktie hebben van 15 euro voor 1 maand trainen, gelijk allemaal van die ventjes komen trainen :mad: kneiter druk elke avond nu :fuu:

Als iemand de wc binnen gaat met trainingshandschoentjes aan, en weer naar buiten komt met handschoentjes aan :| en het kraantje is buiten de wc...

Pure ranzigheid...

Terug
Naar boven