AndroidHealthClinic

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Gisterenavond zeer lekker getraind, en nog 1 oefening te gaan (obliques).. Zit er een vent van 35 op dat apparaat met +/- 20 kilo. Meneer kan fluitend om zich heen kijken en 1000 herhalingen doen en toch blijft de ecto doorgaan! Zet er dan verdomme een fatsoenlijk gewicht op waarbij je werkelijk moeite moet doen, dan bereik je misschien nog wat :fire:

(en als bijkomend voordeel zit je mij niet zo lang in de weg:rolleyes:)

Gisteren was mijn vaste trainingsmaat er niet, dus vroeg ik even iemand uit de gym om me te spotten bij het benchen. Ik zei nog duidelijk: "Graag even helpen om de bar uit het rack te halen, en daarna pas weer helpen als ik de bar niet meer omhoog krijg.". Geen probleem antwoordde hij, om vervolgens bij de eerste rep al mee te gaan tillen en dat de hele set te blijven doen :headbang:

Is goed;) als het er van de week nog hangt. Wilde al een foto maken maar neem normaal mijn mobiel niet mee. Er werkt daar een vent die serieus iets tegen melk heeft. Hij probeert me ook best vaak een boekje; ''het witte vergif'' aan te smeren.

:roflol:

Gisteren was mijn vaste trainingsmaat er niet, dus vroeg ik even iemand uit de gym om me te spotten bij het benchen. Ik zei nog duidelijk: "Graag even helpen om de bar uit het rack te halen, en daarna pas weer helpen als ik de bar niet meer omhoog krijg.". Geen probleem antwoordde hij, om vervolgens bij de eerste rep al mee te gaan tillen en dat de hele set te blijven doen :headbang:

herkenbaar en zwaar irritant!!!!!!!!!!

Weet je wat helpt:rolleyes:? Gewoon zeggen/ schreeuwen/ vloeken/ aardig vragen: "minder helpen":windup:

Dat ze nu een aktie hebben van 15 euro voor 1 maand trainen, gelijk allemaal van die ventjes komen trainen :mad: kneiter druk elke avond nu :fuu:
herkenbaar, bij ons was 2 weken gratis fitnessen. komt halve dorp er op af. jeugd dan en die gaan dan allemaal biceps curl doen om dikkere armen te krijge zegge ze dan :O:O:O. 2 weken is voorbij, hebben ze allemaal foto's van zichzelf gemaakt ect.... -.-

Weet je wat helpt:rolleyes:? Gewoon zeggen/ schreeuwen/ vloeken/ aardig vragen: "minder helpen":windup:

Ik vraag het niet voor de lol, dus als ik een setje ga draaien waarbij iemand me moet helpen moet ik me 100% concentreren op m'n set en heb ik geen zin om tijdens de set te gaan praten. Dan kan ik er beter meteen mee stoppen.

Ik vraag het niet voor de lol, dus als ik een setje ga draaien waarbij iemand me moet helpen moet ik me 100% concentreren op m'n set en heb ik geen zin om tijdens de set te gaan praten. Dan kan ik er beter meteen mee stoppen.
Daarom vraag ik het altijd aan de gym-owner.
Die deelt mijn haat.

Daarom vraag ik het altijd aan de gym-owner.
Die deelt mijn haat.

De gym-owner bij ons doet exact hetzelfde, traint ook altijd even z'n rug mee als iemand bij ons aan het benchen is. Zeer irritant. Gisteren vroeg ik het aan een gozer die zelf ook altijd redelijk zwaar traint, omdat ik dacht dat hij wel door zou hebben hoe je goed moet spotten. Verkeerd gedacht dus :)

De gym-owner bij ons doet exact hetzelfde, traint ook altijd even z'n rug mee als iemand bij ons aan het benchen is. Zeer irritant. Gisteren vroeg ik het aan een gozer die zelf ook altijd redelijk zwaar traint, omdat ik dacht dat hij wel door zou hebben hoe je goed moet spotten. Verkeerd gedacht dus :)

ik zeg altijd voor ik aan mijn set begin dat ze van de bar af moeten blijven tot ik jup roep...

overlaatst was er ook zo'n kerel aan het benchen (160kg geloof ik). normaal traint die altijd met 2 andere kerels samen en met veel show altijd aan het benchen met zware gewichten.. Vroeg hij aan mij om te spotten, ik haal de barbell mee uit de steunen en hou dan mijn handjes netjes een 3tal cm onder de bar zoals ik altijd doe... en hij haalde nog geen 1 rep.
Werd hij kwaad op mij omdat ik niet kon spotten en hij normaal altijd 5 reps haalt met zijn vrienden :roflol:

Ik weet niet op welk moment zijn hoofd het meest rood zag: op het moment dat hij die 160Kg niet omhoog kreeg, of achteraf van kwaadheid/schaamte :p

Laatst bewerkt:
overlaatst was er ook zo'n kerel aan het benchen (160kg geloof ik). normaal traint die altijd met 2 andere kerels samen en met veel show altijd aan het benchen met zware gewichten.. Vroeg hij aan mij om te spotten, ik haal de barbell mee uit de steunen en hou dan mijn handjes netjes een 3tal cm onder de bar zoals ik altijd doe... en hij haald nog geen 1 rep.
Werd hij kwaad op mij omdat ik niet kon spotten en hij normaal altijd 5 reps haalt met zijn vrienden :roflol:

Ik weet niet op welk moment zijn hoofd het meest rood zag: op het moment dat hij die 160Kg niet omhoog kreeg, of achteraf van kwaadheid/schaamte :p

haha dat is wel heel triest xD gewoon zeggen ''ja blijkt maar dat het gewicht gewoon te zwaar voor je is he!'' :)

vandaag nog,

(was gelukkig net klaar met benchen) komt er een klas van 15 man, gasten jaartje of 14 oud de gym binnen.....
een herrie en gegniffel dat t niet leuk meer is.
rennen en springen door de gym hmpfff.:eek:

@rock: +1

@yogi: als ik ga schreeuwen dan rennen ze huildend weg en blijf ik achter met die bar die langzaam maar zeker naar mijn nek rolt

vandaag nog,

(was gelukkig net klaar met benchen) komt er een klas van 15 man, gasten jaartje of 14 oud de gym binnen.....
een herrie en gegniffel dat t niet leuk meer is.
rennen en springen door de gym hmpfff.:eek:

Ja ook al aantal keer meegemaakt. Vooral grappig als eentje dan denkt dat die heel sterk is en na elke oefening zijn biceps aan staat te spannen voor de spiegel.

Ja ook al aantal keer meegemaakt. Vooral grappig als eentje dan denkt dat die heel sterk is en na elke oefening zijn biceps aan staat te spannen voor de spiegel.
bij ons altijd als er mensen komen die er niet veel vanaf weten gaan altijd voor de spiegel biceps traine, en er nog stoer over doen ook. naja als je met 4kg biceps gaat traine kun je beter stoppe marja ;P

als het een bende is..alles moeten zoeken. behalve de 50kg schijven op de legpress die laat 99,9% wel hangen:)

gister nog, ik deed de leg extenion, en die kijkt uit over een multi station met 2 bicep oefeningen en 2 tricep oefeningen.

ik sta daar even naar te kijken want iemand gaat iemand al die oefeningen langs, 2 keer achter elkaar zonder rust

Kleine jongetjes die mn bruute fysiek aangapen en oude knarren die fappen op mn fysiek als herrinering aan hun oude tijd...

epic lols@me bro

ik zeg altijd voor ik aan mijn set begin dat ze van de bar af moeten blijven tot ik jup roep...

overlaatst was er ook zo'n kerel aan het benchen (160kg geloof ik). normaal traint die altijd met 2 andere kerels samen en met veel show altijd aan het benchen met zware gewichten.. Vroeg hij aan mij om te spotten, ik haal de barbell mee uit de steunen en hou dan mijn handjes netjes een 3tal cm onder de bar zoals ik altijd doe... en hij haalde nog geen 1 rep.

waar train je mss? ik zie da ge van aantwaarpe bent... grts

Terug
Naar boven