LaPutaSoshua
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dat zie je veel inderdaad..Mensen die van die gay handschoentjes aanhebben terwijl ze 2,5 curlen aan elke kant
Noooh man... das qewl

Geen vrienden hebben is wel makkelijk inderdaad (motor-tour-maatjes niet meegerekend)... maar buiten school en sporten moet er ook wat worden gedaan 

Een of andere gast die ik al héél lang niet meer heb gezien in de sportschool, en me nu iedere keer (deze week 3x tegengekomen) ontzettend vuil aankijkt.

(Ik ben eigenlijk heel rustig hoor
)Mensen die van die gay handschoentjes aanhebben terwijl ze 2,5 curlen aan elke kant
- Mensen die me vragen of ik 'nog veel moet' of 'ik al klaar ben' terwijl ze eigenlijk bedoelen 'ik wil erbij'. Do I look ready to you, mother****er?
, gaat lekker. Let de barbell terug en ik ben nog niet opgestaan of een k*t pool kijkt me aan en probeert me in die 3e-wereld taal te vragen of ik al klaar ben. Het antwoord was vrij duidelijk NEE en ik rust even uit, vervolgens zie ik die 3 plantenplukkers allemaal wachten op mij. Toen heb ik de nietsnut aan het werk gezet en hem me laten assisteren zodat ik de laatste reps eruit kon beesten 
+1!Soms is het handig om te weten of iemand bijna klaar is. Als iemand net aan het opwarmen is met benchen ga ik wel eerst wat anders doen, maar als iemand in z'n laatste set zit wacht ik even. Ik zie het probleem niet zo als iemand dat even vraagt, zolang het maar niet tijdens de set gebeurd.