AndroidHealthClinic

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

aan marrokaantjes die ''zogenaamt'' stoer zijn en alles bezet houden

bij cardio zaten 2 marokanen vlakbij elkaar , afstand iets van 2 m en wat doen ze schreeuwen als gekken -_- gelukkig had ik mn oordoppen

Mensen die van die gay handschoentjes aanhebben terwijl ze 2,5 curlen aan elke kant

Wij hebben 2 marrokanen als instructeurs.. :o

Wij hebben 2 marrokanen als instructeurs.. :o

Wat leren ze je dan? Hoe je een fiets jat?

rimshot.png

Noooh man... das qewl :cool: :rolleyes:

Ik irriteer me als mensen met 3 of meer samen trainen. Geheid geklets en het lang bezetten van materiaal.

Ik irriteer me als ik met een persoon heb afgesproken na hem materieel te gebruiken en als ik dan net even niet op let er een ander tussen springt.

Sportschool is niet groot te noemen: 1x flat bench press, 1x squat rek etc.

Als je met een vriend gaat trainen, die volgens zijn verhalen ''ontzettend hard traint'', vervolgens stel je voor om zijn schema te volgens, aan het einde denk je... Zo, ik ben warm???

Dan laat je hem even zien hoe je zelf traint, chickent diegene... wat een watje!

Edit: 99ste post :evil:

gastjes die mensen mee nemen en vervolgens oefeningen fout voor gaan doen...
Gasten die veel banken maar de stang 30cm van hun borst houden...tja...

Kickje :p

Als er geen ruimte meer vrij is om gewicht te heffen door al die curlende watjes....

Een of andere gast die ik al héél lang niet meer heb gezien in de sportschool, en me nu iedere keer (deze week 3x tegengekomen) ontzettend vuil aankijkt.

Misschien moet je vragen wat er is? :(

Een of andere gast die ik al héél lang niet meer heb gezien in de sportschool, en me nu iedere keer (deze week 3x tegengekomen) ontzettend vuil aankijkt.

Klinkt als jaloezie. **** him.

Waar ik me aan irriteer in de sportschool:

- Slechte muziek
- Wanneer ik een kluisje op grondniveau krijg toegewezen terwijl er kluisjes op ooghoogte beschikbaar zijn
- Groepjes van 3 of meer studentikoze bralaapjes die shit bezet houden maar niks presteren
- Mensen die me vragen of ik 'nog veel moet' of 'ik al klaar ben' terwijl ze eigenlijk bedoelen 'ik wil erbij'. Do I look ready to you, mother****er?
- Mensen die het nodig vinden om te melden dat ze zelf <insert jouw waarde + 10kg> benchen als ik net 160 neerleg. Ik weet ook wel dat er meer schijven zijn eikel. Dat heet Progressie en niet Blessure :P
- Mensen die me verkeerd corrigeren wanneer ik een oefening wel goed uitvoer. Ik ben zo een keer bijna aan een hernia gekomen.

Wow. Terugkijkend op deze lijst is het eigenlijk een wonder dat er nog geen doden gevallen zijn :D (Ik ben eigenlijk heel rustig hoor ;))

- Mensen die me vragen of ik 'nog veel moet' of 'ik al klaar ben' terwijl ze eigenlijk bedoelen 'ik wil erbij'. Do I look ready to you, mother****er?

+1
Bijna aan het einde van rug + biceps zit ik barbell preacher curls te doen. Zweet als een otter, vains poppin' out:rolleyes:, gaat lekker. Let de barbell terug en ik ben nog niet opgestaan of een k*t pool kijkt me aan en probeert me in die 3e-wereld taal te vragen of ik al klaar ben. Het antwoord was vrij duidelijk NEE en ik rust even uit, vervolgens zie ik die 3 plantenplukkers allemaal wachten op mij. Toen heb ik de nietsnut aan het werk gezet en hem me laten assisteren zodat ik de laatste reps eruit kon beesten :fart:

Soms is het handig om te weten of iemand bijna klaar is. Als iemand net aan het opwarmen is met benchen ga ik wel eerst wat anders doen, maar als iemand in z'n laatste set zit wacht ik even. Ik zie het probleem niet zo als iemand dat even vraagt, zolang het maar niet tijdens de set gebeurd.

Soms is het handig om te weten of iemand bijna klaar is. Als iemand net aan het opwarmen is met benchen ga ik wel eerst wat anders doen, maar als iemand in z'n laatste set zit wacht ik even. Ik zie het probleem niet zo als iemand dat even vraagt, zolang het maar niet tijdens de set gebeurd.
+1!
Ik ook. Altijd vragen tussen de sets door, dat wel.

Terug
Naar boven